vriendinnenclubje in Melbourne

Dat klinkt als een warm welkom! Ik ga van 27-04 tot 09-05 Melbourne onveilig maken dus heeft iemand nog suggesties voor dingen die ik gedaan MOET hebben? Manlief is overdag aan het werk en om de hele dag thuis te zitten...liever niet. Ik heb wel wat opties uit de standaard reisboeken maar misschien hebben jullie nog meer tips voor deze eenzame reizigster  :wink:
 
Heb je een auto tot je beschikking?

Lekker slenteren door Melbourne, de suburbs ontdekken, de omgeving verkennen. Zou het wel weten.. ;)
 
wat wij hier ontzettend gaaf vinden, zijn de diverse dierentuinen. maar dan vooral de werrebee dierentuin vond ik schitterend. je kan dan met een safaribus langs de dieren. echt machtig zo dicht bij de neushoorns ben ik nog nooit geweest. en de nijlpaarden bekijken. ik geloof dat we wel een uur of zo hebben staan kijken.
 
Die dierentuin ga ik doen, kan ik vast voorproeven voor als ik hier met de kids ben. Ik heb een auto dus dat maakt het allemaal al een stuk makkelijker. Ik ben echt heel benieuwd hoe allemaal is. Spannend!
 
he maayke,

als je het leuk vind, ben je ook altijd welkom om een bakkie te drinken of iets anders mag ook hoor.

groetjes lisette
 
hoi maayke, je bent van harte welkom hoor! heb je al een draadje of iets? ik wilde proberen dit draadje zuiver te houden voor het leggen van contacten en het maken van afspraken voor de dames...
heb nog wel een aantal heeeeeeeeeele leuke tips voor je! mijn schoonzusje is 2 weken in haar eentje de hort op geweest, dus....
waar kan ik je vinden op de draadjes? groetjes mariette
 
Hello Ladies!

Ik weet niet of ik mij hier mag voorstellen (oeps, sorry voor het geval dat het niet mag) maar ik ben Maud en ik kom volgende week richting Melbourne. Mijn man en ik hebben 3 dochters en wij houden allen wel van Hollandse gezelligheid alhoewel intergratie met de Australiërs ook één van onze prioriteiten is. Wie weet ga ik binnenkort wel mee met één van jullie uitjes.

Groetjes Maud
 
Hoi dames,

Toen ik onlangs in Southland was zag ik een foldertje liggen van workshops. Misschien een ideetje voor een damesuitje??

Hieronder de informatie uit het foldertje.

Mini Massage
We invite you to a relaxing and enjoyable evening of learning and experiencing massage techniques which are easy to do and can be carried out almost anywhere

Melbourne Southland Wed 7 May 18.00-19.30
Melbourne Central Wed 14 May 18.00-19.30
Investment $ 10

Aromatherapy and the chakras
Chakras are considered to be the main energy centres of our body and where our subtle energy of life force emanates from. We invite you to explore the seven chakras and how, when used with aromatherapy, they become one of the most dynamic tools for personal and spiritual growth.

Melbourne Southland Wed 4 June 18.00-19.30
Melbourne Central Wed 11 June 18.00-19.30
Investment $ 10


Nadeel is dat de workshops op woensdagavond gehouden worden en al om 18.00 uur beginnen. Beetje vroeg dus, zeker als je moet werken. Dus ik kan me voorstellen dat het niet echt goed uit komt.
 
ik vind het op zich een heel leuk idee en de kosten vallen ook wel mee. en misschien als we het op tijd inplannen kunnen degene met werk daar rekening mee houden. een massage lijkt mij wel heel leuk hoor.
 
klinkt leuk! Ik ga mee hoor, die tijd (18h) komen we wel uit lijkt me! Ook leuk voor Inge, alleen een beetje ver weg...
groetjes marieke
 
super idee!!

ik ga proberen of ik iets kan regelen, maar dat wordt wel ingewikkeld, want Tjits heeft toneel om 18.15. dus ik moet een oppas vinden die zich in tweeen kan splitsen...

auk
 
ook wat mij betreft helemaal leuk. moet wel even kijken hoe ik dat zou organiseren. kids hebben training van 17.00 tot 18.30uur, maar goed er is ook nog een man des huizes.
 
Misschien kan ik er nog wat van leren. Maar tegen de tijd dat ik er dan ben is het alweer
afgelopen :cry:. Omdat ik maar twee dagen werk, vooral de late uurtjes erg gewild zijn
en ik woensdags alleen in de praktijk ben, kan ik jammer genoeg niet voor 6.15 pm uit de
praktijk. Moeten jullie me maar het volgende uitje laten zien wat jullie geleerd hebben :grin:

Groetjes Inge
 
Hallo daar allemaal!

Dit kwam ik tegen; en het leek me leuk! Niet op een doordeweekse dag, wel een hoge prijs, maar volgens mij super leuk;

Het is op/in Victoria market. Iemand zin om mee te gaan????

kookles_thumb%5B1%5D.png
 
Dat lijkt me erg leuk moet alleen dirk er nog van overtuigen :wink:
welke 20th is het? Juli?

LG Inge
 
Hallo Allemaal,

heb me in NL al een keer voorgesteld...mijn naam is Natascha Fuentes en ben samen met mijn man en dochter van 3,5 jr naar Melbourne verhuisd! Ik ben er nu om precies te zijn 1 week en 1 dag! We zijn de boel hier al aan het verkennen en we hebben het erg naar ons zin! Alleen lijkt het mij wel leuk om andere mensen te ontmoeten die ook deze zelfde stap hebben gemaakt!
Wie of wat en waar heeft zin in een ontmoeting!? Of is er toevallig een "vriendinnen bijeenkomst" binnenkort?

Hoop gauw wat te horen!

Groetjes Natascha
 
Hoi Natascha,

Welkom in het mooie Melbourne. Hoe bevalt het tot nu toe. Wij zijn hier sinds december en genieten volop.

Waar zijn jullie uiteindelijk terecht gekomen.

Wat betreft een uitje. Er is een post hierover. Uit mijn hoofd heet het iets van data familie uitje.

Als je ergens vragen over hebt, mail me gerust. Ik was blij met elke info die ik hier kon krijgen.

Groetjes Lisette
 
om het lekker verwarrend te houden (daar ben ik goed in) trek ik mijn kook voorstel van de 20e in.!
Reden; een van mijn course dagen is verzet (naar de 20e), en inge en ilse hadden het idee dat het eigenlijk een demonstratie is, en dat is natuurlijk niet leuk; we willen wel zelf aan de slag.

Ik denk dat we maar eens gewoon een dagje moeten gaan shoppen! (toch??)
 
Back
Top