vriendinnenclubje in Melbourne

Hé wat is er nu met het vriendinnen uitje ?
Wanneer en waar gaan we weten / drinken ?
Voor mij maakt het niet veel uit, kan alleen donderdags niet.
Laat allemaal maar horen, ieder voorstel is welkom.

Groetjes Inge
 
misschien is het leuk om alleen met de meiden op een vrijdag of zo te doen. hoeven we de volgende dag niet zo heel vroeg op. volgend weekend zijn wij weg, maar daarna heb ik geen dingen staan.
 
ik ben er ook helemaal voor... kan wel weer eens een meidenavond gebruiken met al die mannen in huis, pffffffffffff.
mij maakt het echt niks uit, het hoeft ook niet laat te worden? misschien klein hapje in de stad ofzo, filmpje pakken (chickflick)? prima doordeweeks, vrijdag ook goed.
roept u maar! ik kan de komende week zonder problemen, daarna komt mijn schoonzusje 2 weken, daarna weer geen probleem!
mariette
 
jeetje Mariet, en jij hebt nog wel van die knappe knullen thuis  :lol:!

Maar het lijkt me gezellig, vooral ook dat filmpje!!
Wie kan er as vrijdag???
groetjes Marieke
 
klopt! 1tje krijgt inmiddels de baard in de keel, je lacht je gek!!!
maar vrijdag komt mijn schoonzusje aan, heel leuk, maar egoïstisch dus liever een andere dag??? heb je nummer trouwens aan hans en elly doorgegeven vandaag....
alles goed?
greetz mariëtte
 
nog een paar dagen later??? ze vertrekt 19 maart, ze is alleen dus vandaar dat we de tijd meer vrijhouden en ze is er maar zo kort!!! anytime na die datum, geen enkel probleem!
 
de vrijdag daarop is het goede vrijdag, iedereen vrij, misschien zelfs het weekend weg?? De vakanties beginnen dan ook weer.... alweer????
Maar ik zou wel kunnen hoor, de 21ste of de 28ste. Daarna gaan we al bijna naar Aukje!! Jeetje, how time flies!!
Heb wel zin in een uitje.... :lol:
Pauline
 
nog even van mij. het wordt dus naar aukje de 6e. moet ik even kijken hoe we dat dan doen. want ik wilde graag dat weekend arjons verjaardag vieren en wat mensen van jullie uitnodigen.
 
Eigenlijk is dit het vriendinnen draadje, dus alleen wij, vrouwen en
daarom is een nieuw draadje gestart voor de family.
Dus vanaf nu hier alleen vriendinnen en op het andere family,
dan is het misschien weer wat duidelijker :wink:

Inge
 
mmmmmmmm.... dreigt in het slop te geraken deze afspraak :cry:....
misschien handig om bij aukje op de 6e een afspraak te maken? dan zit iedereen bij elkaar en kunnen we gewoon een datum prikken! lijkt me heerlijk en ben er nog steeds errug aan toe, even geen mannen!!! :cry:
greetz mariette
 
En geen kinderen!!! (oh- is de vakantie pas 4 dagen oud?)

ik heb wel zin in shoppen! Al mijn kleren liggen nog bij vrienden!
 
Hallo Dames,

Ik woon dan wel niet in Australië maar mijn man wel. Ik ben er dus regelmatig dit jaar en vind het erg leuk om jullie belevenissen te lezen. Ik woon met de kids in Nederland en mijn man in Melbourne. Het is een heel verhaal waarom het zo is maar in het kort: ik heb twee kids uit een eerder huwelijk en zij wonen half bij mij en half bij papa die hen natuurlijk niet wil missen dus emigratie is niet aan de orde. Rob, mijn man, kreeg een baan aangeboden in Melbourne en we besloten dat hij toch zou gaan ondanks dat ik niet meekan. We zien elkaar elke 6 weken, soms hier, soms daar en vaker halverwege. Ik ben in de periode van 27/04 tot en met 09/10 in Melbourne dus mocht er iets leuks zijn dan ben ik er graag bij. Gaat er nog iemand naar Dutch Orange Day? Wij maken er een bedrijfsuitje van(Rob is een vestiging van het bedrijf waar hij voor werkt aan het opzetten) maar ik zou het leuk vinden wat mensen te ontmoeten. Wie weet kom ik toch in Melbourne te wonen.
 
Ik spreek natuurlijk helemaal voor mezelf, maar je bent welkom hoor!!! (hoewel; de rest kennende; ben je gewoon welkom)
 
ik ben altijd te porren voor een uitje hoor. dus noem maar en ik ben er bij.

en natuurlijk is iedereen welkom.
 
Back
Top