vriendinnenclubje in Melbourne

GRAPPIG...........ik zie mijn familie op beide foto's staan.
Misschien zijn wij eind van het jaar ook wel 'in the picture'. Hahahaha

Mariette
 
zit net te denken... misschien voor liefhebbers een leuk dames uitje tussendoor? workshopje beeldhouwen (of is het nou houden???) bij Aukje? zijn we meteen weer on-topic en kunnen we een apart draadje maken voor de familieuitjes op zondag. heeft een ieder weer zijn eigen plek: mannen bij de mannen, dames bij de dames en families bij de families...
zo maar een ideetje, ik zie het wel zitten eigenlijk!!! :lol:
groetjes mariette
 
Zogauw ik erachter ben waar je klei, was etc etc kunt halen; prima. Voorlopig ben ik nog bezig uitzoeken welke melk het lekkerst smaakt! (bij wijze van spreken dan he)

Wij hebben een zwembad, dus jullie zijn welkom, maar dat wisten jullie al. aangezien wij nog geen tijd hebben gehad om de agenda te vullen, staat 6 april voor ons ook!

auk
 
[quote author=Lilygirl link=topic=7215.msg111601#msg111601 date=1203419188]
lieve, lieve, lieve Johan, ik heb ook foto's waar je wel opstaat hoor!!! Wel twee!!! Moet je op mijn Hyves kijken, of heb je dat niet? Enne, je bent de volgende keer net zo welkom hoor! We hebben het later nog over je gehad, dat je vanaf huis bent komen fietsen, wow, ik vind dat super!
188388214_5_BO20.jpeg

[sub]zo beter?[/sub]
Enne, Lisette, er valt niks aan te merken op die billen, of wilde je nou juist dat we dat zagen.... :grin:
Waarom denk je dat ik de foto's nam?....... :wink: [sub]hoefde ik er zelf niet op.... :oops:[/sub]
[/quote]

Zucht , nu ben ik helemmal gelukkig.  :grin:
 
JAAAAAAAAAAAAA :lol: :lol: :lol:
Lekker kleien!!! Count me in!!!!! Weer eens wat anders dan schilderen! Misschien kunnen we dan bij mij een keer workshop aquareleren doen..... ([sub]oef, wat zeg ik nu weer :shock:[/sub]
Ik weet dat onze Jasmijn dat ook leuk vindt, dus als dat in het weekend kan? Of in de vakantie? Mag ook gewoon door de week.... Heerlijk zonder kids....

Dus de volgende keer bij Aukje en Arthur? 6 april? Weer allemaal?

greetz Pauline
 
Mogen de mannen dan gewoon bier gaan drinken met een vishengel in hun hand? Ergens op een verlaten strand in een natuurpark, met een groot kampvuur erbij?
 
leuk 6 april staat in mijn agenda. goh dan is mijn mannetje ook al weer jarig geweest. misschien kunnen we dan bij ons zijn verjaardag vieren. lijkt jullie dat wat?

groetjes lisette
 
Nog even on topic :
Mariette, ik vind het ook een goed plan om met alleen de vriendinnen nog een keer
in de stad af te spreken, toch? Nog meer geinteresseerden ?

Groetjes Inge
 
[quote author=Lilygirl link=topic=7215.msg111974#msg111974 date=1203666568]
Dus de volgende keer bij Aukje en Arthur? 6 april? Weer allemaal?
[/quote]

Klinkt goed.

Moet toch te doen zijn met de :bike:?
(Maar dan heb ik wel adres nodig....)

Groetjes Johan
 
[quote author=vlasjes link=topic=7215.msg111990#msg111990 date=1203671218]
leuk 6 april staat in mijn agenda. goh dan is mijn mannetje ook al weer jarig geweest. misschien kunnen we dan bij ons zijn verjaardag vieren. lijkt jullie dat wat?

groetjes lisette
[/quote]


:up:
 
Wat mij betreft zijn jullie allemaal welkom op 6 april, maar een verjaardag vieren ergens anders; klinkt ook goed.

Als jullie bij ons komen; zelf vleesje, badpak, wijntje/biertje, en als je bang voor slangen bent; zonnebril(hele zwarte) mee! Ik vind het al gauw gezellig hoor!! 

Even terzijde; is 6 april de laatste dag van de vakantie? of alweer het weekeinde daarna?
 
Yep, 7 april mogen de kids weer naar school.... :up:

"en als je bang voor slangen bent; zonnebril(hele zwarte) mee" .... hebben jullie dan zoveel slangen in de tuin??? Ik ben als de dood voor die dingen..... :shock:  Helpt een zonnebril om ze af te schrikken??? :grin:

Ik wil ook wel mee naar de city!! Wat gaan we dit keer doen??

groetjes Pauline
 
Het is zover, we hebben internet thuis! Het is dus weer wat eenvoudiger om te reageren. Een beetje laat, maar we vonden de picknick erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

6 april staat genoteerd, we zijn graag weer van de partij. Aukje, leuk dat je hebt aangeboden dat we bij jullie kunnen afspreken. Ik had eerst het idee dat jullie zo ongeveer aan het andere eind van Victoria woonde, maar ik heb in de Melway gekeken en het is helemaal niet zo ver! Leuk om eens jullie kant op te gaan. Natuurlijk brengen we zelf wat te drinken, eten e.d. mee.

Ik ben trouwens ook wel in voor een uitje tussendoor met de dames alleen. Waren er al concrete plannen?
 
Back
Top