vriendinnenclubje in Melbourne

Hi Aukje

Remy vroeg vandaag of Tjiske al een huis had in Melbourne? zo maar ineens.  Dus echt even langs komen als jullie terug in Melbourne zijn.

Veel plezier op je reis verder.

Sidonia

hallo allemaal,
alweer even geleden maar het was even hectisch. 'De container voor de deur', dat was het laatste nieuws, half nov. Promt daarna kreeg ik een galsteen- en alvleesklierontsteking. Daarna dus een galblaasoperatie en herstel periode..erg fijne planning. Ons officiele vertrek de 15e en de trip naar Bali hebben we gecancelled en dus wonen we nu tijdelijk bij mijn schoonouders omdat het huis al verkocht is. Dat is wel lekker uitrusten!
We vliegen nu de 26e en komen de 29e aan (1 nachtje in Singapore om bij te komen). Volgens mij komen er meer mensen aan in deze periode! Sinterklaas komt vandaag aan hier en dus gaan we straks kijken en de schoen zetten. Is er nog iets Sinterklazigs daar waar we aan mee kunnen doen?
Hebben jullie allemaal al een permanent huis? Wij huren iets tijdelijks (gemeubileerd) in Croydon. Dat is ver weg maar wel leuk volgens mij. Ik denk dat we in de buurt van Cheltenham, Mentone willen gaan wonen maar we gaan eerst maar eens veel rondrijden. Neemt iemand deel aan de Duch playgroup die ik op internet tegenkwam? En De Leesplank, wat vinden jullie daarvan? Onze dochters zijn 2 jaar en 8 maanden en de jongste 8 maanden..we willen het nederlands er wel inhouden namelijk.
Wij gaan even verder met...sjoelen :) en daarna het ijs van de autoamen krabben! Brbrbrbr kan niet wachten tot we aankomen.
groetjes Marieke

hallo dames.
ik merk dat ik al een hele tijd om dit onderwerp heen drentel door 1 dilemma: onze kinderen zijn geen "gelovers" meer, vieren liever kerst dan sinterklaas inmiddels (want dat doet iedereen hier) en sint is dus geen issue voor mij.
toch zou ik het heel leuk vinden om elkaar te treffen. is er een mogelijkheid om deze topic ook over een sinterklaasverhaal heen te tillen? elkaar ontmoeten, met of zonder kids, met of zonder mannen, maar gewoon omdat we toevallig allemaal in/om Melbourne wonen?
ik hoor het graag als er animo voor is, denk dat we elkaars steun, hulp en contacten ook goed kunnen gebruiken!
groetjes Mariëtte

Nou Mariëtte, daar liep ik nou ook tegenaan te hikken. Onze kids voelen er niet voor om Sinterklaas met vreemden te vieren, nou zijn ze ook al 10 en bijna 13 (nog 2 weken).
Het lijkt mij ook heel gezellig om gezamelijk gewoon een keer bij elkaar te komen om te praten over wat ons bezighoudt. Ik spreek vandaag Sigrid uit Wonga Park, gooi het balletje ook op.
Dus lijkt me leuk om een keer af te spreken, krijg het gevoel van de zwangerschapgymgroep terug...hihi
Oke, dames, waar en wanneer?

greetz Pauline

leuk! ik spreek hier ook nog iemand van het forum, maar dan in het echt ( :wink:), zal ook eens polsen en qua data? roept u maar! zondagochtenden zijn alleen lastig door sport en doordeweek werken we...
groetjes, Mariette

ook ik ben altijd wel in voor gezellige dingen doen. hoeft van mij ook niet perse met sinterklaas. dus als we daar zij houden wij ons zeker aanbevolen.

groetjes lisette

hai,
een gewone date lijkt me ook prima hoor! altijd gezellig natuurlijk..ik lees het hier wel. Wij vliegen morgen dus ik meld me vanzelf als we op Ozzy soil zijn.
groetjes Marieke

ps hahahhah er is een mannenclubje ook opeens!

Wij hadden het de laatste weken een beetje druk met alles in orde te brengen maar het einde van de drukte is in zicht : deze week gaan we verhuizen van ons vakantiehuis naar een huurhuis in Eltham.  :smile:
Dus na volgende week is elke dag goed voor mij om af te spreken.
Wat vinden jullie van een avondje uit, ergens in een centraal gelegen praatcafe of rustige pub?
En wil ik er meteen een datum bij voorstellen: woensdag 19 december?

Groetjes,
An

heb ik net een gestolen leesmomentje, zie ik dit... LEUK!!! klinkt goed, 19 december... zullen we eerst kijken wie kan en dan een plek uitzoeken?
eltham, leuk is om de hoek bij ons (die Ozzie hoek dan he?)....
succes met alles en ben benieuwd wie er nog meer kan/komt... anders is het just the 2 of us, haha!
Mariette

nou als het allemaal goed is, ben ik 19 december ook in australie gearriveerd, dus als ik er ben heel graag.

groetjes lisette

Hi An

Inderdaad welkom in dit gedeelte van Melbourne.  Ik woon ook om de hoek (Plenty)

Mocht je iets van deze buurt willen weten dan hoor ik het wel.

Sidonia

Ach Hans, wij zijn toch al vriendinnen?, en Sydney is niet zo ver weg...
het rivercrossen is in Victoria ook vast veel beter...

Eltham he An,.... moet ik even in de Melway zoeken, zou niet weten waar het ligt. Maar Eastland is voor mij een kwartiertje, prima te doen. Maar waar was dat?
Ik kan de 19de ook! Na mijn verjaardag, ha, dan ben ik 4 kruisjes!!!
Hoe laat?

lliefs Pauline

dames, heb even een nieuw draadje geopend over de 19 in het VIC gedeelte... weet niet of dat gelezen is? zullen we daarop verder brainstormen over deze specifieke datum?
gezellig!!!!!
enneh erna, je bent van hart welkom kan je je afspraak niet verzetten???? :grin:

Thanx clara. :smile:
Zal het bekijken als we er zijn.
Kijk vlak voor tijd wel even op het forum waar jullie hebben afgesproken.
Mocht ik komen dan zal ik het laten weten.
En drop Jan bij één van jullie mannen :lol:

Back