vriendinnenclubje in Sydney?

:lol:
o ja????????????????

Ik zit wel zeer geregeld op een bepaald forum ja, maar niet onder deze naam.


Mail me anders even via priveprofiel hier.
Mijn privemail staat ook in mijn profiel .
Ik zag eerlijk gezegd jouw naam ook daar, maar weet natuurlijk niet of dat hetzelfde is.
 
Hallo vriendinnen,

Mijn naam is Wanda van Kempen en ik woon nu 3 weken in Australie. We wonen sinds 1,5 week in Kingswood, dat ligt tegen Penrith aan.
Het lijkt me heel erg leuk om wat Nederlandse vriendinnen te hebben.
Hoe oud zijn jullie, wat doen jullie voor werk, waar wonen jullie?

Groetjes Wanda
wanda_van_kempen@hotmail.com
 
Hey Wanda!

Welkom in Sydney. Ik had al van Sigrid gehoord dat je je had aangemeld! Leuk! Penrith heb je ook al 'verkend' begreep ik  :lol: Ik woon in Cranebrook (dat ligt net onder Penrith) zo'n 20 min van Sigrid.

Ik geloof dat niet iedereen van de 'club' meer communiceert via dit topic. Beter is denk ik rechtstreeks mailen. Sigrid of ik hebben alle rechtstreekse emailadressen.

In ieder geval welkom! En we gaan elkaar vast snel zien:)

Groetjes
Tanja
 
Hoi Tanja,

Ik vind het heel leuk om wat meer mensen te leren kennen in en rondom Penrith.
IK ben ook uitgenodigd voor de BBQ, dus waarschijnlijk zien we elkaar daar. Misschien is het leuk om vooraf met wat mensen te kletsen, zou ik wat email/msn/hyvesadressen hebben, of geef anders de mijne.

wanda_van_kempen@hotmail.com
http://wandavankempen.hyves.nl

Groetjes Wanda
 
Wanda, ik ben verschenen op je hyves, want ik zit dan nog wel hier, moet wel vast een netwerkje vriendinnen opbouwen he  :grin:
 
Hoi Meiden,
Nou eindelijk na 2 maanden hebben we dan weer internet. Wij, Erik en Marga wonen een klein half uurtje onder Penrith in Bringelly. Wij hebben 2 kinderen van 4 en 6 jaar voor diegene die dat nog niet wisten of even kwijt waren.
Kom rustig een keer langs voor een bakkie of borrel. Ik zal mijn tel nr en mail adres niet opschrijven hier maar als je het wilt hebben stuur ik wel een pmmetje.
We zitten inmiddels heerlijk in het dagelijkse ritme en genieten weer elke dag van het hier zijn. Op zondag er lekker opuit.
Het lijkt me leuk om jullie weer eens te zien.

Groetjes Marga
 
Hallo allemaal,

Wij (Ingrid, Johan, Steve (3) en onze bouvier (7)) vertrekken begin jan. 2009 naar Sydney. Wij zullen de 1e tijd verblijven bij een achternicht van mijn moeder die in Halikulani woont (ruim 1 uur rijden van North Sydney). En bij hen vandaan gaan we zoeken naar een woning, waar
weten we nog niet. We hebben inprincipe alle tijd. Maar goed we gaan niet maanden bij hen inwonen. Dus een paar
dagen meer of minder maakt hen niet uit.
Dus wie weet komen we wel bij een van jullie in de buurt wonen.
Gr. van Ingrid
 
Hoi Ingrid,

Een spannende tijd breekt aan, alles voor de laatste keer in Nederland. Wij wonen een half uurtje onder Penrith en hebben ook 2 kleine kinderen. Luciana is 6 en heeft net 10 weken school erop zitten. Ze begint al leuke zinnetjes te zeggen in het Engels. Jurrian is 4 jaar, die kent alleen veel woorden, maar echte zinne nog niet al begrijpt hij wel wat je zegt. Hoe gaan jullie kinderen er mee om? Kennen ze al wat Engels?
Wat voor werk gaat je man of jij doen?
Geniet er nog maar even van, en dat op naar de zomer. Het is hier dat wel erg warm hoor.

Groetjes Marga
 
Hai

Gelukkig nieuwjaar allemaal. Als alles goed gaat zijn we van de zomer (winter in Australie) in Sydney.
 
hai Noa,
Nog even dan en dan zijn jullie hier.
We hebben al heel wat hete dagen gehad tot wel 41 graden aan toe. Bereid je maar voor. Toch hoor je ons niet klagen hoor het is hier echt schitterend en die temperaturen wennen wel. De ideale temperatuur vinden wij 28 graden.
Nou succes met afscheid nemen, en geniet er nog even van.
Groetjes Marga uit Bringelly
 
Noa,
Zoals Robijntje tegen mij zei, het is wel zo lekker om in de Aussie winter op te starten en langzaamaan aan het weer te wennen,
 
Medio maart (datum nog niet definitief) hopen wij ook naar Sydney te komen. Ik hoop jullie dan allemaal te kunnen ontmoeten op de volgende bijeenkomst.

Cheers,
Jacky Munnichs
 
Hoi allemaal!

Beetje laat (was even lekker schaatsen in NL voor de feestdagen), maar toch een geweldig 2009 gewenst!

Er moet binnenkort maar weer eens een leuk uitje georganiseerd worden lijkt me! Er zijn weer nieuwe mensen in aantocht Noa.., Jacky! Leuk. Onze trouwe Dudu Ingrid is helaas weer terug naar NL. We zullen haar missen!

Marga hoe is het? Mijn ideale temperatuurtje is ook precies 28c! Heerlijk!  :grin: Daar kunnen we deze week heerlijk van genieten he?

Tot gauw!
Maxx
 
nouwwwwwwwww, ik was ook van plan toch wel met de zomer daar te zijn hoor :cry:

goed nieuws wat dat aangaat, onze hut is verkocht, he he !!
 
Als alles goed gaat kom ik ergens in maart ook aan in Sydney. Ik zou me graag bij jullie aansluiten om ervaringen uit te wisselen, eens iets leuks te ondernemen of ergens een borrel te pakken.....

Groeten,
Esther
 
Hoi Esther,
Welkom hoor, laat maar weten dat je er bent dan komt het vanzelf goed. Heb je al een idee waar je wilt wonen?

Groetjes uit Bringelly
 
Ik laat wel weten als ik "in town" ben.
Heb nog geen idee waar we willen gaan wonen. Ik heb vanuit Sydney een Good Suburbs Guide van de Sydney Morning Herald meegenomen maar al die wijken zeggen me nog helemaal niets.
Zoals vele mensen zoeken wij ook naar iets met een tuin, rustig gelegen in een levendige buurt dat en waarvandaan het CBD goed bereikbaar is.
Iets met een speld en een hooiberg waarschijnlijk.
Dus alle tips zijn welkom.

Groeten,
Esther
 
Back
Top