Vrijwillige donaties t.b.v. XPdite.net

Hey,

Ook ik wil al zooo lang eens doneren maar op de een of andere manier komt het er steeds niet van.. :oops: Dus: ook graag een PM!

:up:
Marika
 
PM's zijn verstuurd! :up:

Alvast hartstikke bedankt voor jullie bijdragen, ze komen goed van pas.
 
PM mij ook even voor de mogelijkheden. Ik vind dit forum een fantastisch initiatief dus wil graag mijn steentje bijdragen.
 
Iedereen die een donatie wil doen, kan vanaf vandaag gebruik maken van User Upgrades. Als je naar je profiel gaat kun je 'User Upgrades' selecteren. Je kunt dan via Paypal een donatie doen. Je kunt met een Paypal account betalen, of als je die niet hebt dan kun je met een creditcard betalen (zonder een Paypal account aan te hoeven maken).

Als je van deze optie gebruik maakt wordt je automatisch aan de juiste groep toegevoegd en krijg je een 'XPdite Sponsor 2017' aanduiding. Na een jaar veranderd je aanduiding in 'XPdite Sponsor'.

Alle donateurs pakketten (brons, zilver, goud en platinum) zijn identiek, behalve de prijs. Kies het pakket met het bedrag dat je wilt doneren en na betaling krijg je automatisch je sponsor aanduiding. Als er problemen zijn of als je een ander bedrag wilt doneren, laat het mij (Lost) weten via een persoonlijk bericht of via de 'Contact Us' link rechts onderaan het forum.
 
Last edited:
De sponsor aanduiding zou niet moeten verdwijnen, alleen veranderen. Ik zal even kijken waarom het niet werkt.

Neemt niet weg dat donaties altijd welkom zijn natuurlijk. ;)

Edit: Alles staat goed ingesteld en ik heb het net even getest. De sponsor aanduiding veranderd alleen en wordt niet verwijderd. @afterbang, ik zag dat jouw account geen lid is van een van de sponsor groepen. Ik zal de administratie doorlopen om te kijken waar het mis is gegaan.
 
Last edited:
Back
Top