Vrijwillige donaties t.b.v. XPdite.net

Ik zag dat behalve afterbang ook andere leden hun sponsor aanduiding kwijt waren geraakt. Ik heb alle accounts nu volgens mij weer aangepast. Mocht ik iemand zijn vergeten, laat het me even weten.
 
Als ik straks, na 7 jaar, een visum op zak heb, zal dit forum het eerste zijn dat ik ga sponsoren. Stukje symboliek dat ik het pas wil doen als ik het visum in mijn paspoort heb. Ik ga er overigens nu dan maar vanuit dat dit ook spoedig gaat gebeuren.
 
Als ik straks, na 7 jaar, een visum op zak heb, zal dit forum het eerste zijn dat ik ga sponsoren. Stukje symboliek dat ik het pas wil doen als ik het visum in mijn paspoort heb. Ik ga er overigens nu dan maar vanuit dat dit ook spoedig gaat gebeuren.

Ik hoop met je mee dat je spoedig je visum gaat krijgen. Uiteraard niet voor de donatie, maar omdat je er al zo lang mee bezig bent en je het verdiend. :up:
 
Als ik straks, na 7 jaar, een visum op zak heb, zal dit forum het eerste zijn dat ik ga sponsoren. Stukje symboliek dat ik het pas wil doen als ik het visum in mijn paspoort heb. Ik ga er overigens nu dan maar vanuit dat dit ook spoedig gaat gebeuren.

Ik weet niet of het uberhaupt nog mogelijk is om je visum in je paspoort te krijgen. Is het electronische visum ook goed? ;)
 
G
Ik weet niet of het uberhaupt nog mogelijk is om je visum in je paspoort te krijgen. Is het electronische visum ook goed? ;)
Grandioos off topic, maar krijg je geen visum meer in je paspoort? Daar wacht ik nou al 7 jaar op.

Bij gebrek aan beter neem ik, als het echt moet dan maar genoegen met een electronisch visum. Moet daar alleen wel even aan wennen!
 
het hoeft niet meer, maar wij hebben vorig jaar nog wel die sticker gevraagd... Je moest je paspoorten opsturen naar Berlijn (of er zelf een keer heen gaan) en dan sturen ze hem met sticker terug. Tenminste, vorig jaar dus. Geen idee of dat ook al veranderd is. Maar het hoeft niet, en het kost wel weer wat.
 
zeg moar niets jungske...
Het is al goed , iedereen hed recht op een afwijking.
Of het nou bluumkes zen of iets anders geks,
Mot zo moar denke , doe moar normal dan doe ge al gek genoeg
Dwoas.......
Hoe zou het stoan met die andere dwoas .
Die op zoek was noar un kerst verblijf hier in Australia.
Gwennie, zet die ezel moar in de stal ...Iaaa
 
Oeps... Mijn fout. Ik begreep al niet waarom jij geen banner had, dus die had ik handmatig weer toegevoegd. Zal ik gelijk even oplossen.

Edit: fixed!
 
Back
Top