Vrijwillige donaties t.b.v. XPdite.net

Hallo Lost

Kun je mij ook een pm stuuren ?
Met al dat papier werk,was ik"lost"zonder deze forum.

thanks Hans & Storm  :up:
 
Hey doe mij ook een PM.

wij hebben zo'n 2500 euro bespaard dankzij veel geploeter, gefoeter en.... dit forum!
 
Hai Lost,

Bedankt voor dit forum, ik heb er veel aan. Ik wil graag ook een bedrag sponsoren. Waarom kies je ervoor om een pm te sturen en maak je geen apart item ervan met aanwijzingen?

groeten Simone
 
Als dat onveilig is, misschien een apart rekeningnummer ervoor openen? Een beetje promotie kan geen kwaad toch.

groeten Simone
 
Hoi Simone, ik heb je een PB gestuurd. :up:

[quote author=Scooby link=topic=989.msg139602#msg139602 date=1244017044]
Waarom kies je ervoor om een pm te sturen en maak je geen apart item ervan met aanwijzingen?
[/quote]

Gwen heeft gelijk, ik zet dat soort informatie liever niet op het internet (ook al is het een aparte rekening alleen voor het forum). Ik had vroeger ook een pagina waarop de informatie stond om te doneren via Paypal, maar daar werd niet veel gebruik van gemaakt. Als er belangstelling voor is kan ik daar wel weer een pagina voor maken.

Een beetje promotie kan inderdaad geen kwaad, maar ik wil voorkomen dat het opdringerig overkomt. :wink:
 
Ik wil steeds een donatie doen als ik mijn visum heb, maar wellicht moet ik dat maar even vervroegen :up: Deze maand geen geld meer, dus even wachten op salaris.
 
Hey daar,

Doe mij ook maar een PM!

Ben erg tevreden over het forum en de mensen op het forum!

Hoop er nog veel gebruik van te maken, zeker nu we het visum zelf gaan aanvragen
grin.gif
!

Greetz,

Steven
afro.gif
 
Hoi Steven,

Ik ben blij dat je tevreden bent over het forum en de leden.
Ik heb je een PM gestuurd! :up:

Groeten,
Louw
 
Ik wil ook graag een PM ik zit hier inmiddels al weer zo lang, het werdt wel eens tijd dat ik die waardering laat zien

Groetjes Yvonne
 
Back
Top