Vrijwillige donaties t.b.v. XPdite.net

Hoi Dijnnas, Jasper & Ingrid en Sylvia en Rob,

Ik heb jullie een PM gestuurd. :up:

[quote author=sylvia en rob link=topic=989.msg100172#msg100172 date=1190967790]
heb je ook een groen kroontje :grin:
[/quote]

Helaas, op dit moment zijn de kroontjes alleen verkrijgbaar in het goud :wink:.

Dag,

Kan ik ook donatie's krijgen? Dit forum heeft me namelijk alleen maar geld gekost! Door alle verhalen & hulp hebben schakelen we ws. de hulp van Move2Australia in, en dat is helaas niet gratis..

Nee, topforum. Wat is een redelijke donatie? (studententarief? :p)

Hoi Luuk,

Tuurlijk kun je ook donaties krijgen. Om hiervoor in aanmerking te komen moet je een aanvraagformulier invullen en opsturen. Het aanvraag formulier is typisch Australisch: lang, onoverzichtelijk en bestaat uit hele stekelige vragen. Uiteraard moet je een betaling doen bij het insturen van je complete vragenlijst (non-refundable) en de kans dat je aanvraag wordt goedgekeurd is miniem. Uiteraard kun je je kansen vergroten door een geregistreerde en geauthoriseerde XPdite agent in de arm te nemen, maar hier zijn natuurlijk wel kosten aan verbonden. Een bijkomend nadeel is dat er op dit moment maar één geregistreerd agent is: Ik (zei de gek).:wink:

Ik kan (helaas :p) niet bij anderen in hun portomonnaie kijken en laat de hoogte van de donatie daarom helemaal aan de donateur over. Alle donaties (groot en klein) zijn van harte welkom.

Ik heb je een PM gestuurd. :up:

Hoi Lost

Zou je mij ook een pm-metje willen sturen.......

Groejes Mariette (Flevoland)       

Trouwens........ :congrats:

Hey Louw,

Ik neem aan dat je nog wel wat steun kunt gebruiken voor het in de lucht houden van deze site.....Dus als je me even een PM stuurt dan zal ik nog even wat doneren.

Groetjes Chantal

Ha Lost,

Het is ook de hoogste tijd dat wij wat bijdragen, we hebben op allerlei vlakken al veel aan het forum gehad dus ik hoor graag hoe we onze bijdrage kunnen overmaken.

Onderstaande link werkt trouwens niet (meer)...

[quote author=Lost link=topic=989.msg78805#msg78805 date=1168670329]
De mogelijkheid om via PayPal een donatie te doen, bestaat al:
http://www.xpdite.net/donaties
[/quote]

Groet,
EanE

Misschien een idee voor anderen; ik doe maandelijks een kleine donatie.. ;) Ook leuk (vind ik dan..)!

Hoi Chantal en EandE,

Ik heb julie een PM gestuurd. Alvast bedankt voor de donatie! :up:

[quote author=EandE link=topic=989.msg113112#msg113112 date=1204791833]
Onderstaande link werkt trouwens niet (meer)...

[quote author=Lost link=topic=989.msg78805#msg78805 date=1168670329]
De mogelijkheid om via PayPal een donatie te doen, bestaat al:
http://www.xpdite.net/donaties
[/quote]
[/quote]

Dat is een goede opmerking. Ik zal dat probleem dit weekend oplossen.

De link doet het weer.

Hallo Lost!

Regelmatig neuzen wij op dit forum, en hebben al veel nuttige info gevonden.
Dus willen wij ook graag ons steentje bijdragen, om dit forum in de lucht te houden!

groetjes, IJsbrand en Marja

Hi Lost,
Juist omdat ik op een Spouse Visa ga (en dat schijnt een van de makkelijkste te zijn), wil ik ook een steentje bijdragen om Xpdite te steunen om anderen die nog meer hulp nodig hebben die kans te kunnen bieden. Ik Heb heel veel aan de verhalen van anderen gehad en wil graag een pm(tje) zodat ik weet hoe ik mijn bijdrage kan leveren. Nog bedankt voor alles en succes
Selma

Hallo Lost,

Ook wij hebben er veel aangehad! De paspoorten zijn onderweg naar Berlijn :up:
Dus laat maar komen dat PM.

Groetjes Markus en Jeannette

Back