waar wonen jullie allemaal

Manja

Member
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die in een drukke stad wonen willen emigreren naar Australie, daar heb je veel meer ruimte en rust.wij zelf wonen op het platte land met onze tuin grenzend aan het IJselmeer dus dat geldt voor ons niet, desondanks lijkt het mij(mijn man is nog niet volledig overtuigd) om Down Under te wonen. Nu vraag ik mij af waar iedereen woont met emigratie plannen naar Australie.

groetjes Manja
 
Ik woon in Breda, in een rijtjeshuis aan een hofje.

Waarschijnlijk volgend jaar te koop, en net opgeknapt.

Als je kickt op jaren 30, graniet, paneeldeuren en glas in lood moet je hier komen kijken  :-D :-D

Bart
 
Ik woon in Hoorn en daar is ook alles mee gezegd, wat ben ik blij als ik hier pleite mag zeg!!
 
Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen, in Almelo is altijd wat te doen!...
 
We (jufrebekka en ik) wonen nu in Chapel Hill (Brisbane). Tot 1 maart hebben we in Den Haag (Ypenburg(erlijk)) gewoond.
 
Ton en ik wonen in Schiedam tot eind Nov,
Dan Melbourne here we come.   :plane:
 
Was woonachtig in Enschede voor 1,5 jaar, daarvoor 5 jaar in Haarlem. Nu sinds 1,5 jaar in Adelaide (suburb Payneham)
 
Jaaaaaaren in Alphen a/d Rijn, jaartje Australie, paar jaar in Amsterdam (Oud West) en nu 9+ jaar tussen Brisbane & The Gold Coast.

Groetjes
Syl
 
19 jaar Hengelo  :?, 4 jaar Utrecht  :), 6 jaar Amsterdam  :lol:, 1 jaar Genua :w00t: en nu drie jaar Brisbane (wat behoorlijk vergelijkbaar is met Hengelo ... helaas  :| ... (sorry Brisbaners)).

Maar, om met een positieve noot te eindigen: wat tof is aan Brisbane is m.n. dat wat net buiten de stad te vinden is, hey! Zoepermooi!
 
Ik heb altijd in Brussel gewoond, nu twee jaar in Antwerpen (zeer tegen mijn zin) en vanaf volgende lente in Alice Springs!  :-D
 
Goh ik heb wel in de gaten dat jullie inderdaad allemaal de grote stad willen ontvluchten,wat inderdaad niet onlogisch is met al die herrie en drukte.Zelf houd ik ook totaal niet van de stad althans niet om er te wonen.Maar zelfs hier op het platte land kriebelt het om Down Under te gaan waarom is niet te verklaren,herkent iemand dit?Uiteraard sparen wij eerst om er een reis te gaan maken alvorens iets definitiefs te beslissen .

Manja
 
Woon nu nog in Helmond ,ga vrijdag half jaartje bij mijn nicht wonen in Someren ,gezellig!! totdat ik (hopelijk) in maart kan verhuizen naar Canberra waar mijn verloofde woont, en dan na een jaartje door naar Perth waar de rest van de schoonfamilie woont.

groetjes lin
 
Hi Memswear, ja hoor, zeer herkenbaar om op het platte land te wonen en toch naar Oz te willen emigreren. Jeroen en ik wonen in Vledder, heel dicht bij bos en hei en in een hele rustige buurt in een twee-onder-1-kap woning. We wonen hier nu 10 jaar en hebben het tot nu toe goed naar onze zin gehad vooral omdat het hier nog vrij rustig en vrij ruim is maar hoe zal het hier zijn over nog eens 10 jaar? De streek rondom ons wordt al aardig volgebouwd en de kans dat over een aantal jaren Steenwijk aan Vledder vastgroeit bestaat.
Voor ons voelt Australie als thuiskomen. Waar we precies gaan wonen is nog niet helemaal duidelijk maar waarschijnlijk in de omgeving van Adelaide.
Succes :up: met het overtuigen van je man en met het regelen van alles.


Groetjes,
Erna
 
Hhmmm.... dat moet dan zijn 20 jaar Rhoon (dorpje ten zuiden van Rotterdam) 3,5 jaar Venlo (studie), half jaartje Munchen (afstuderen), jaartje Enschede, 4 jaar Rotterdam Zuid (grootste fout van mijn leven...!!!) en nu alweer 3 jaar in Barendrecht (dorp naast Rhoon). In bijna alle gevallen heb ik toch wel in een relaxede en rustige omgeving gewoond, maar dicht bij de grote stad (zowel vanuit Rhoon en barendrecht is het 20 minuten met metro/ tram naar hartje Rotterdam). Dit hoop ik in Melbourne dadelijk ook te vinden! Rustig woonomgeving, maar dichtbij "the heart of all the action"!
 
Wij wonen in Naarden. Als wij vertrekken zullen we hoogstwaarschijnlijk in Forbes starten (bij de ouders van mijn vrouw). Van daaruit gaan wij bekijken waar we ons willen settelen. We denken in de buurt van Melbourne. Maar kan ook zomaar in een plaatsje als Yarrawonga NSW worden.

skip (sandra)
 
Geboren in Bergen op Zoom, op mijn 9e verhuisd naar Halsteren (dorpje tegen Bergen op Zoom aangeplakt), na 9 maanden weer terug naar Bergen op Zoom, omdat ons huis klaar was. Op mijn 18e naar Tilburg verhuist voor de studie en 2 jaar later gelukkig weer terug naar Paps en Mams. 3 maanden lang heb ik meer tijd doorgebracht in Velp dan thuis, omdat mijn toenmalige vriendje daar op kamers zat en ik stage liep in Arnhem. En nu sinds mei vorig jaar woon ik in de place of all places ( ;) ) Almelo!!!
Hopelijk kunnen we in 2007 richting Brisbane
 
Back
Top