waar wonen jullie allemaal

[quote author=Seamic link=topic=2453.msg27081#msg27081 date=1126255239]
daarvoor in Zevenhuizen Z.H.  [/quote]

Zevenhuizen,das hier in de buurt. Geboren in Scheveningen (weet ook niet wie bedacht heeft om weg te gaan), nu in Waddinxveen. Binnenkort hopelijk weer scheveningen en ooit ergens in de wijde wereld, waarbij OZ een goeie kans heeft.
 
[quote author=Shuter Street link=topic=2453.msg27165#msg27165 date=1126284885]
[ Geboren in Scheveningen (weet ook niet wie bedacht heeft om weg te gaan), nu in Waddinxveen. Binnenkort hopelijk weer scheveningen
[/quote]

Leuk! wij wonen op Scheveningen en gaan hier inderdaad alleen maar weg omdat we naar oz gaan verhuizen binnenkort! nog interesse in een herenhuis aan het strand?
 
Geboren en getogen in Utrecht, daarna even in IJsselsteijn en nu alweer een tijdje in Soesterberg.
Straks hopelijk ergens rustig in Queensland......

Bono, waar in Soesterberg woon je?

Greetz,
Koen


Ik woon in de voormalige amerikaanse wijk, Apollo.
Woon je ook in deze geweldige wereldstad??
Groetjes
Ineke
 
[quote author=Jeanine link=topic=2453.msg27164#msg27164 date=1126284775]
Ik vind het ook niet zo gek dat er veel mensen uit Brabant wegwillen.....dat wil je toch ook niet...in de bittere vrieskou verplicht verkleed gek doen....
      :up: :up: :up: :up: :up: :up:
ehhh, leuke foto trouwens.........
[/quote]

ff voor alle duidelijkheid!! Deze post is niet door mij geschreven hoor!!! Mijn hub is weer es bezig :x !! Heeft gewoon mijn ID gebruikt :x  :x ! Ik vind Brabant nog steeds gezellig - al is het maar om dat m'n ouders en zusjes er nog wonen!!

Hgr, Jeanine
 
[quote author=aussiebrissiebabe link=topic=2453.msg27171#msg27171 date=1126291268]
[quote author=Shuter Street link=topic=2453.msg27165#msg27165 date=1126284885]
[ Geboren in Scheveningen (weet ook niet wie bedacht heeft om weg te gaan), nu in Waddinxveen. Binnenkort hopelijk weer scheveningen
[/quote]

Leuk! wij wonen op Scheveningen en gaan hier inderdaad alleen maar weg omdat we naar oz gaan verhuizen binnenkort! nog interesse in een herenhuis aan het strand?
[/quote]

Ja als er dan een plekje in Nederland is waar je echt lekker kan wonen, dan is t scheveningen. Ben er gek op. Helaas ben ik pas 24 en niet ech tin staat om een herenhuis te betalen, hahahahahhaha, anders had je nu een koper gehad.
 
Ik: getogen in Friesland (Oosterwolde). Hij: geboren en getogen Groninger (Zuidhorn) Samen: Groningen en nu 7 jaar Almere. In de nabije toekomst Perth e.o. :nana:
 
Ik heb 12 jaar in Amsterdam gewoond, voordat ik samen met mijn partner Pieter naar Brisbane afreisde. Alweer 6 jaar hier.  :p Moet zeggen dat ik de cultuur soms mis in een stad als Amsterdam weinig cultuur hier te vinden sorry Brisbaners.  :|

Maar goed hier is het altijd mooi weer!!!  :up:

Oorspronkelijk kom ik uit Den Haaggggie. Geboren en getogen    :)

Cheers

Jenny
 
Geboren in Den Haag, opgegroeid  (heel zielig) in Zoetermeer.... Zal het best hier allemaal gaan missen, maar dadelijk geen files meer,  :dance:

Zo blij....!!!


Ellen
 
Na aankomst in Nederland (vanuit Oz) in Lochem voor 17 jaar en nu 13 in Barchem (wij zeggen altijd dat wij "op stand" zijn gaan wonen in de voorstad van Lochem. Dit om de Lochemmers te jennen.
Eindhuis van een rijtje van zes huizen.
Klein dorp (1800 inwoners), rustig, tegenover een rijtje van oude van dagen huizen (uitstekende sociale controle!!!!! :up:)
Dicht bij bossen.

Rene
 
Leuk om te lezen dit topic, een hoop vaak verhuizers hier voordat ze naar verweg vertrekken.
Voor ons tot op heden:
Ik; Amsterdam, Scherpenzeel (wat een overgang), Biddinghuizen (zucht) en nu Hilversum
Zij; Maassluis, Steenwijk, Enschede, Eibergen, Biddinghuizen, Hilversum (zo ongeveer geloof ik)

Hierna???
 
Geboren in Sydney (waarom zijn mijn ouders na 3 jaar weer naar het natte Nederland gegaan......?:oops:), 6 jaar Eindhoven, 20 jaar Apeldoorn, 7 maanden Antwerpen, sinds 1,5 jaar in Bergen op Zoom, ooit weer terug naar Oz (hopelijk binnen 2 jaar)
 
Euh, noord limburg in belgie.  Dit wil zeggen zo'een 15 km van valkenswaard verwijderd. In de toekomst zien we perth of omstreken wel zitten.
 
Geboren in durpje Bovenkarspel, tot 25e gewoond in WestFriesland (ouders waren 'buitenpoorters' dus ik spreek geen westfries), nog een half jaartje Curacao (net lang genoeg, want het blijft een eiland) en nu in het fijne staatsje Utereg (dat accent lukt me ook voor geen meter).
 
Ik kom uit München en woon nu over 5 jaar in Rotterdam en Capelle a/d IJssel (niet tergelijk, hoor :-D )
De keuze ligt tussen Melbourne, Brisbane en Wagga Wagga, liegt eran welke school me gaat aannemen.

:)
Annemarie
 
nog even wil ik deze topic weer onder de aandacht brengen,ik ben namelijk nog steeds wel nieuwsgierig waar al de Australie liefhebbers wonen ook de nieuwe members.
Ik heb voor mijn gevoel nog weinig mensen gelezen die net als wij zo landelijk wonen(met het IJsselmeer grenzend aan onze achtertuin) en toch misschien willen vertrekken.

groetjes Manja
 
Je kan veel informatie halen van waar men woont op het Profile informatie, en dan onder "Location".

Jammer genoeg zijn er een aantal leden die dit (nog) niet hebben aangevuld.
Ik heb vaak de neiging om even te kijken waar men woont. Is altijd leuk om te weten.

Het is makkelijker om op het Profile te kijken dan naar dit draadje te gaan zoeken.

Misschien dat de leden die dit nog niet hebben gedaan (INDIEN MEN DIT WEL WIL!!) de locatie aan willen vullen.

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=2453.msg34834#msg34834 date=1131098537]
Je kan veel informatie halen van waar men woont op het Profile informatie, en dan onder "Location".

Jammer genoeg zijn er een aantal leden die dit (nog) niet hebben aangevuld.
Ik heb vaak de neiging om even te kijken waar men woont. Is altijd leuk om te weten.

Het is makkelijker om op het Profile te kijken dan naar dit draadje te gaan zoeken.

Misschien dat de leden die dit nog niet hebben gedaan (INDIEN MEN DIT WEL WIL!!) de locatie aan willen vullen.

Rene
[/quote]

Ik ben hier zelf ook altijd erg benieuwd naar; wie waar woont.
Natuurlijk kun je ook onder Profile kijken waar iemand woont, maar ik vind het juist wel leuk als iemand dit in deze topic verteld en ook hoe het wonen op de desbetreffende locatie ervaren wordt. Ik moet dan ook zeggen dat ik dit een erg leuke topic vind.
 
Back
Top