waar wonen jullie allemaal

Eerst Breda (lang leve de sjonnies en Anita's), daarna 3 jaar Sydney, toen weer Breda (terug voor de opa's en oma's....ook in een rijtjeshuis, volgend jaar te koop hihi)....en straks weer Sydney, Australia (hoe stom kun je zijn er ooit weg te gaan!!!!!)....
 
Nijmegen, heel ff Boxmeer, Nijmegen, eindhoven, Tilburg, Nijmegen.......lang leve de oudste stad van nederland 2000 jaar!!!!!!!

Maar niets kan natuurlijk op tegen Sydney, Brisbane, Perth en niet te vergeten Noosa! :wink:

Gr. SAb
 
Geboren en getogen in Utrecht, daarna even in IJsselsteijn en nu alweer een tijdje in Soesterberg.
Straks hopelijk ergens rustig in Queensland......
 
Hoi Ik kom ook uit Breda, ik zag dat daar nog iemand vandaan kwam.
ALs je dit leest; welke wijk woon je???

Groetjes,
Marina
 
Hoi wij wonen in Hoogvliet, (vlakbij Rhoon) en dus ook net onder Rotterdam,hiervoor woonden we in Schiedam, en als het even kan ZSM naar Australie in de buurt van Sydney.

Gr. Ton
 
Ik kom uit Hoogkerk. Dat was vroeger een dorp, maar hoort tegenwoordig bij Groningen. Ik vind Groningen best wel een erg knusse stad, maar absoluut niet om te wonen. Ik vind het (zoals in veel andere steden in Nederland) erg massaal vaak en de wijken spreken mij gewoon niet echt aan.
Mocht het niet mogelijk zijn om ooit naar Oz te emigreren, dan zou ik erg graag in een dorpje in Drenthe willen wonen. In ieder geval ergens waar ik ruimte heb, want dat is echt een probleem in Nederland zeg (in de steden dan).
 
Horst in Limburg (nu officieel Horst aan de Maas), een paar jaar Den Haag en nu, sinds oktober vorig jaar, in Brissie.

Rob
 
hoi Allemaal,

wat ontzettend leuk dat jullie met velen reageren,ik vind het heel leuk om het te lezen.maar...ehhh zijn er ook nog meer uit Friesland net als wij?

groetjes Manja
 
Alleen van geboorte tot 2 1/5 jaar in Sonnega (Wolvega) en Heerenveen gewoond...... sorry  :up:


Geboren en getogen in Utrecht, daarna even in IJsselsteijn en nu alweer een tijdje in Soesterberg.
Straks hopelijk ergens rustig in Queensland......

Bono, waar in Soesterberg woon je?

Greetz,
Koen
 
Geboren in Tienen ,3 jaar in Gent ,dan 6 jaar in Brugge ,nu al :| 5 j in Oudenaarde en hopelijk binnen 2 j rond Brisbane.
 
Voor de laatste 6 jaar wonen wij in Hoofddorp (ons huis staat nog steeds te koop!) daarvoor Queensland en daarvoor in Zevenhuizen Z.H.  Wij hopen dit jaar richting Perth te kunnen gaan!
 
Leuke topic!

Geboren Valkenswaard (Brabant) daarna Maastricht, Haarlem Amersfoort, Boyne Island QLD  Amersfoort en hoop over een paar jaar? weer terug te gaan in de omgeving van Brisbane.
 
nieuwsgierig als ik ben vind ik dit een heel leuk topic om te lezen..wij zijn allebei geboren in geldrop..opgegroeid in nuenen..toen voor studie naar delft rotterdam en leiden..toen heerenveen..helmond (excuus: we woonden in zon superstoere kubuswoning!!!!)..en nu alweer een paar jaar in den bosch op loopafstand van het centrum in een superleuk jaren 30 huis..gegadigden kunnen zich in de loop van volgend jaar melden hahahaha

viel me inderdaad op dat er veel mensen uit deze omgeving op het forum rondhuppelen..ik zal het draadje voor een meeting proberen te vinden  :?  :lol:

Mir :)
 
[quote author=blijpoppetje link=topic=2453.msg27158#msg27158 date=1126280144]
viel me inderdaad op dat er veel mensen uit deze omgeving op het forum rondhuppelen..ik zal het draadje voor een meeting proberen te vinden  :?  :lol:
[/quote]

Ik vind het ook niet zo gek dat er veel mensen uit Brabant wegwillen.....dat wil je toch ook niet...in de bittere vrieskou verplicht verkleed gek doen.... :-D
 
Ik vind het ook niet zo gek dat er veel mensen uit Brabant wegwillen.....dat wil je toch ook niet...in de bittere vrieskou verplicht verkleed gek doen....
      :up: :up: :up: :up: :up: :up:
ehhh, leuke foto trouwens.........
 
Back
Top