waar wonen jullie allemaal

Pfff goh waar te beginnen.... geboren in Sonnega (friesland) verhuisd naar driebergen +/-25 jaar gewoond, 7 maanden  formalig yougoslavië, doorn , lelystad, driebergen, Veenendaal, driebergen, Zeist, jaar in Australie weer Zeist en hopelijk volgend jaar Juni naar Melbourne (Upway) en daarna door naar Brisbane om daar te settelen. :up:

Wat kan ik zeggen heb mijn halve leven onder de rook van Utrecht gewoond, maar ik verlang er naar om naar het uitgestrekte van Oz te gaan, liefst in the outscurts of the city  :-D


Koengaroo
 
Ha das een goede;

Geboren in Groningen daarna Delfzijl, Hengelo, Leeuwarden, Deventer en Arnhem in Nederland.
Bijna 7 jaar geleden bgonnen met reizen in Europa en sinds bijna 2 jaar 12 mnd Oz, 4.5 mnd NZ en nu gelukkig alweer 5 mnd in Western Australia.


Cheers Jan Martijn

Ps. Kommende week gaan de visa aanvragen de deur uit HIEP HOI!!!!

Er is een duitse vriend van mij die ier een company heeft en hij wil mij graag sponsoren, als ik geen sponsord visa kan krijgen heb ik uiteraard nog de mogelijkheid om hier een TAFE course te doen en een student visa aan te vagen, en te werken bij zijn bedrijf.
 
Geboren in Wierden tot mijn 4de daar geleefd (schijnbaar), verhuist naar Rijssen en daar woon ik nu al 25 jaar.
Hopelijk wonen we straks in Perth of Adelaide !

(Nee, ik ben geen Tukker of Achterhoeker, aangezien mijn ouders zware import zijn vanuit Leiden en Castricum).
 
Ik ook maar eventjes dan :)

Tot me 25e jaar in Den Haag gewoond voor de kenners, (Valkenbos kwartier en op de grens van Transvaal/schilderswijk) Nu bijna alweer 2 jaar in Vlijmen(dorp naast Den Bosch)..Bevalt ons goed hier in het Brabantse landschap, Rustig is anders maar in iedergeval beter als Den Haag... Alhoewel we wel een aantal dingen van het mooie "De Haaggg" missen...  :up:
 
ikzelf, Rob, geboren in Amsterdam en tot 3 jaar terug gewoond, daarna Oostzaan (dorpje onder de rook van Amsterdam en een wereld van verschil met Amsterdam), Jeanine geboren in Geldrop (geld Rob!!!  :evil: ), daarna den Bosch, Amsterdam, Aruba, Almere, Amsterdam en Oostzaan. Mijn zoon Ruben (2001) geboren in Den Bosch (bij mijn schoonouders), volgens de gemeente Almere heeft hij daar nog bijna een jaar alleen gewoond  :? , hoe dat gelukt is weten we ook niet, Amsterdam en Oostzaan, Jorinde (2004) Oostzaan.  :up:
 
Geboren in Suriname > Curacao > Nederland (Oosterbeek, Nijmegen, Cuijk, Oosterbeek, Bilthoven, Oosterbeek) en hopelijk hopelijk hopelijk heeeeeeeel snel in de buurt van Sydney.
In Oosterbeek wonen we hartstikke vrij in het bos in mooi huis, maar ja. Bloed kruipt waar het niet gaan kan en de "onrust" zit er nu eenmaal in. Ook hier dus niet echt een vlucht van de grote/drukke stad, maar wel van deze maatschappij en Europese strop....

Good luck iedereen die er nog niet is en GEFELICITEERD voor iedereen die er al wel zit 
 
Interessant topic zo.. :

Voor we een stel waren: Ellen geboren en getogen in Utrecht (24jr), daarna ´s Hertogenbosch (10jr). Peter geboren in Putten (4jr) , daarna Soestdijk (2 jr), Genderen (1jr), Waalwijk (25jr).

Daarna samen: Waalwijk (2jr), Sprang Capelle (gemeente Waalwijk, 7jr).

Als ik de reacties zo zie, dan vraag ik me af:

Is het een idee om voor de forummers die in dit deel van Brabant wonen (de kring Breda, Eindhoven, Den Bosch, Tilburg of zo) eens ergens af te spreken... ??? :group:

Wat vinden jullie ervan
 
[quote author=perthpete link=topic=2453.msg26198#msg26198 date=1125515353]
Als ik de reacties zo zie, dan vraag ik me af:

Is het een idee om voor de forummers die in dit deel van Brabant wonen (de kring Breda, Eindhoven, Den Bosch, Tilburg of zo) eens ergens af te spreken... ??? :group:

Wat vinden jullie ervan

[/quote]

Jaja, een leuk idee :up:, maar derest mag toch ook wel komen al moeten ze zo'n eind naar het zonnige?? zuiden reizen :p :-D.
 
Super wat een leuke reacties van jullie allemaal ,ik dacht dat ik de enige was die wonende op het platteland deze droom had.wel heb ik het idee dat er inderdaad  meer van jullie in het midden/zuiden van het land wonen ,wij wonen in het noorden in Stavoren wel te verstaan.Als je veel rust en zaligheid wilt is het wel hier maar toch het gevoel dat het anders kan en dan wel bij onze tegenvoeters. Mijn man woont hier in Stavoren al zijn hele leven en ik al 25 jaar,onze 4 kinderen zijn ook hier geboren dus het is wel iets heel ingrijpends mochten wij  in de toekomst een besluit nemen.

Manja 
 
Heb ookal wat plaatsen gezien in mijn leven :)

Geboren in Middelburg, toen verhuist naar arnemuiden, terug naar middelburg, naar biggekerke, terug naar middelburg, naar groningen :), terug naar middelburg, naar vlissingen, terug naar middelburg en nu alweer 2,5 jaar in kloosterzande. En hopelijk nog 1 keertje terug naar middelburg voordat we de oversteek maken :)

Grtz Tanne
 
[quote author=Bawurra link=topic=2453.msg26201#msg26201 date=1125517622]
Jaja, een leuk idee :up:, maar derest mag toch ook wel komen al moeten ze zo'n eind naar het zonnige?? zuiden reizen :p :-D.
[/quote]

Hoi Bawurra,

Of course zou iedereen welkom zijn. Ik benoemde deze ´kring´ vooral omdat me opviel dat er van de paar reacties in deze draad tot nu toe al een redelijk deel in deze omgeving woonachtig zijn. En aangezien er (als ik het goed heb) 100-en mensen lid zijn van dit forum, zou er bijna een evenementshal afgehuurd moeten worden of zo als iedereen komt...

Affijn, eerst nog maar eens bekijken hoeveel reacties er nog komen (hoeveel er zin in hebben om ergens af te spreken).

M.vr.gr.

Perthpete
 
Haha, was ook deels sarcastisch bedoeld :). Maar ik hoop dat er toch wel wat reacties komen, lijkt me echt gezellig om "iedereen" in levende lijve te ontmoeten :).

Gr. Mel
 
Origineel van Eindhoven (Eindhoven Wereldstad dus, NOT :evil:), in '98 3 maanden Brisbane UBD, en sinds Juni '99 achtereenvolgens Rochedale, Birkdale, Daisy Hill en nu Cornubia, southside of Brisbane - gemeente Logan, gezellig vlak bij Syl!  :w00t:
 
Tot mijn 24 in helmond (moet je echt niet zijn)
Nu in Deurne (is een geweldig dorp)
En hopelijk in 2007/2008 in adelaide.

Groeten uit Deurne
 
Nou, ik ben een echt stadsmens: geboren en getogen in Den Haag en sinds 7 jaar wonen we op Scheveningen aan het strand. April 2006 gaan we verhuizen naar Brisbane waar we al een huis hebben in Bardon.

Groetjes
Jacqueline
 
Leuk idee, zo'n meeting!! Wij doen in ieder geval mee!!

Nog misschien leuk om te weten waar Hans vandaan komt: Lekker kort! Hans is een geboren en getogen Arnhemmer. Dusss die staat wat te wachten  :-D
 
[quote author=perthpete link=topic=2453.msg26198#msg26198 date=1125515353]
Is het een idee om voor de forummers die in dit deel van Brabant wonen (de kring Breda, Eindhoven, Den Bosch, Tilburg of zo) eens ergens af te spreken... ??? :group:

Wat vinden jullie ervan

[/quote]

Hiervoor kun je beter even een nieuw draadje openen.
Op die manier blijft het draadje "Waar wonen jullie allemaal" overzichtlijk.

Dus ook aan alle mensen die nog willen reageren. Het gaat hier echt om waar je woont !
 
Back
Top