waar wonen jullie allemaal

[quote author=Jean76 link=topic=2453.msg34837#msg34837 date=1131098953]
maar ik vind het juist wel leuk als iemand dit in deze topic verteld en ook hoe het wonen op de desbetreffende locatie ervaren wordt. [/quote]

Hier geef ik je volkomen gelijk in. Wat ik bedoel is een eventueel "gemak" van het Profile.

We hebben bijna 1000 leden, dus we zijn nog wel even bezig!! Zet je ruggetje maar strak, en maak je borst maar nat.

Rene
 
ik heb 26 jaar in Amsterdam gewoond. Mijn viendin is in Austalie geboren en heeft daarna in Amsterdam-Almere-Amsterdam gewoond. De laatste 2 jaar wonen wij in Haarlem. Groet, Frank
 
[quote author=Fritsie link=topic=2453.msg34851#msg34851 date=1131100882]
Mijn viendin is in Austalie geboren [/quote]

Yeah goed zo, nog meer OZZIES!!!
 
ja, zonder haar werd het voor mij heel moeilijk om Oz binnen te komen. Ik heb trouwens een fout gemaakt. Het is de eerste 36 jaar in Amsterdam (anders mis ik ergens 10 jaar).
 
Sommige fora geven in de kolom onder de Avatar ook de locatie weer. Dat zou juist hier de moeite waard zijn, dat maakt direct duidelijk of een post komt uit Nederland of Australie, uit Brisbane of Utrecht... admin?!?
 
Eventjes het aantal Belgen opdrijven. Wij, met ons gezinnetjes van 5, wonen in Poperinge. En voor wie dit niet weet zijn : provincie West-Vlaanderen, meer bepaald de Westhoek, helemaal tegen de Franse grens.
Grtjs
 
Jammer dat jullie gaan naar Perth, Bart en Nancy. Wij gaan - hopelijk - naar Melbourne en de andere belgen - Sarah en Hans - gaan helemaal naar Alice Springs! Hoeveel maal België zitten we dan wel niet van elkaar???
 
[quote author=landmiles link=topic=2453.msg34877#msg34877 date=1131103771]
Sommige fora geven in de kolom onder de Avatar ook de locatie weer. Dat zou juist hier de moeite waard zijn, dat maakt direct duidelijk of een post komt uit Nederland of Australie, uit Brisbane of Utrecht... admin?!?
[/quote]

Mmmm, volgens mij stond het er eerst altijd wel..... Lost?

Het staat nu wel in de profile, maar niet in elke post.

Hopenlijk kan het wel...

In de tussentijd, men kan wel iets neer zetten in je signature, dus dan staat het onder elke post
:)
 
Ik ben geboren in Almelo, daarna Utrecht, Zwolle, Tel Aviv half jaar(Israel), jaartje frankrijk(Provence), Amsterdam,nog een jaartje Frankrijk(Vendee), jaar Australie,Doorwerth, Doesburg, Lathum (erg landelijk in omgeving Arnhem) en nu sinds 3 maanden Forestville (noord Sydney). MMMMM, als ik dit rijtje zo zie is het nu misschien tijd om hier  te blijven hangen....Hoewel, het liefst willen we uiteindelijk in de buurt van Adelaide wonen.
Brenda
 
[quote author=Sarelle link=topic=2453.msg35465#msg35465 date=1131506616]
Ik ben geboren in Almelo, daarna Utrecht, Zwolle, Tel Aviv half jaar(Israel), jaartje frankrijk(Provence), Amsterdam,nog een jaartje Frankrijk(Vendee), jaar Australie,Doorwerth, Doesburg, Lathum (erg landelijk in omgeving Arnhem) en nu sinds 3 maanden Forestville (noord Sydney). MMMMM, als ik dit rijtje zo zie is het nu misschien tijd om hier  te blijven hangen....Hoewel, het liefst willen we uiteindelijk in de buurt van Adelaide wonen.
Brenda
[/quote]
Ha ha, zoiets kan ik ook, maar dan maar twee landen....
Geboren in Heemskerk(ziekenhuis), 5 jaar Krommenie, 6 weken migration centre Perth, 6 maand Maida Vale Perth, 4 maand rond Australie, 3 jaar Kalamunda Perth, 10 maand Bidyadanga, 10 maand Nullagine, 4 jaar Bridgetown (allemaal WA), 6 weken Koedijk(NH), 8 jaar Rijssen(Overijssel, 4 verschillende huizen), 1.5 jaar Mount Hawthorn, Perth, en volgende week Thornlie Perth.
En ik ben nog maar 23.............  :lol:
 
Zozo Simone da's wat zeg. Op je 23e al gevestigd in Australie.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het wonen in Perth is. Hoe wonen jullie eigenlijk?
Ben er zelf in 2001 geweest en vond het wel een aardige stad. Wel erg modern allemaal. Fremantle maakte wel meer indruk op me.
Perth schijnt ook de meest afgelegen grote stad ter wereld te zijn. Is wel een heel gek idee eigenlijk.
 
[quote author=Jean76 link=topic=2453.msg35520#msg35520 date=1131530012]
Zozo Simone da's wat zeg. Op je 23e al gevestigd in Australie.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het wonen in Perth is. Hoe wonen jullie eigenlijk?
Ben er zelf in 2001 geweest en vond het wel een aardige stad. Wel erg modern allemaal. Fremantle maakte wel meer indruk op me.
Perth schijnt ook de meest afgelegen grote stad ter wereld te zijn. Is wel een heel gek idee eigenlijk.
[/quote]

Tja, hoe is het wonen....  :up: Dagelijkse dingen zijn gewoon hetzelfde, in de auto in verkeer, werken, koken, tv kijken, slapen....
In de weekenden doen we meer, vooral door veel verschillende vrienden, er is altijd wel iemand die iets doet, of wij nodigen hun uit, en mijn ouders zijn hier nu ook weer, dus vaak richting Bunbury voor het weekend.
Lees hier 'de laatste stand van zaken': (is alleen al een tijd niet geupdate...misschien nu maar even doen....)
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=393.30

Wij wonen nu 4 km boven de city, en volgende week 17 km ten zuid oosten van de city.
Liefst hadden we in Fremantle of de 'Hills' gewoond, maar Fremantle te duur en te ver van het werk.... en de hills eigenlijk ook!

Perth is de meest afgelegen stad van andere steden. Maar het heeft vele dorpjes en kleine stadjes eromheen, is zelf al een grote stad, en is dichterbij Singapore en Europa dan de oostelijke staten  :-D
Ik heb me hier nog nooit afgelegen gevoeld, maar het is ook maar net wat je gewend bent! Perth is voor mij een grote drukke stad(heeft voor en nadelen). Bridgetown was 3 uur van Perth, maar nog genoeg te doen in de buurt, en je kan in de weekenden naar Perth zo nodig. Nullagine en Bidyadanga, nou dat was afgelegen.... 17 uur vanaf Perth. 2 uur van een normaal dorp af. 1 keer in de 14 dagen gingen we winkelen in Broome of Newman(2 uur rijden dus) ha ha!
 
Back
Top