Yuud
Well-Known Member
Ik, twijfelkont nummer 1, heb denk ik wel besloten dat ik graag wil emigreren, (al vind ik het hardop zeggen nog best eng ;-)) maar ik zit nu met een dilemma. We gaan naar Vic, dat staat vast aangezien mijn vriend daar vandaan komt. Maar waar we gaan wonen in Vic is nu de vraag. Mn vriend is makkelijk, die heeft zo iets, we gaan erheen en dan zien we wel, en het liefste wil hij in de bush wonen (Castemaine oid). Zijn ouders wonen in Dunolly (echte bush, zo'n 160 km noord-west v Melbourne), en de rest van zn fam in North-Melbourne, Sunshine, Wiliamstown. Dus allemaal aan de west kant. Mijn vriend wil dus ook aan de westkant wonen omdat t anders zo ver is naar zn fam.
Ik ben vaak in Vic geweest, maar heb nooit echt gekeken waar we zouden kunnen/willen wonen en ben me nu aan t orienteren en kom er niet echt uit. Ik zou t liefste bij t strand id buurt wonen, maar dat is volgens mij voor ons helaas onbetaalbaar. Altona is toch ook alweer duur en geen idee of dat wel leuk is. Lees er ook veel negatiefs over. Dandenongs vind ik enorm mooi, maar is volgens mn vriend te ver van zn fam, maar ik heb geen idee hoe t verkeer is, misschien valt t tegenwoordig mee En hoe ver zit je dan van t strand?
We hebben 2 kinderen (2 en 4) dus wil liever niet te vaak verhuizen ivm school.
Dus mijn vraag aan iedereen die in Vic woont: waar woon je, bevalt het en waarom en zijn er ook minpunten? En waarom heb je voor die plek gekozen?
Alvast enorm bedankt en hopelijk helpt het mij weer een stapje verder in mijn beslissingsproces en vooral rust in mn hoofd...
Ik ben vaak in Vic geweest, maar heb nooit echt gekeken waar we zouden kunnen/willen wonen en ben me nu aan t orienteren en kom er niet echt uit. Ik zou t liefste bij t strand id buurt wonen, maar dat is volgens mij voor ons helaas onbetaalbaar. Altona is toch ook alweer duur en geen idee of dat wel leuk is. Lees er ook veel negatiefs over. Dandenongs vind ik enorm mooi, maar is volgens mn vriend te ver van zn fam, maar ik heb geen idee hoe t verkeer is, misschien valt t tegenwoordig mee En hoe ver zit je dan van t strand?
We hebben 2 kinderen (2 en 4) dus wil liever niet te vaak verhuizen ivm school.
Dus mijn vraag aan iedereen die in Vic woont: waar woon je, bevalt het en waarom en zijn er ook minpunten? En waarom heb je voor die plek gekozen?
Alvast enorm bedankt en hopelijk helpt het mij weer een stapje verder in mijn beslissingsproces en vooral rust in mn hoofd...