sidonia
Active Member
Hi Sidonia,
Dat is ook info waar ik iets aan heb. Dank je!
Waarom sporten jullie helemaal aan de andere kant dan? En doe je daar een uurtje over? Plenty ziet er lekker groen uit op Google Maps. Zoiets klinkt heerlijk.
Ik hoef zeker niet heel dichtbij de fam te wonen hoor (is leuk, maar zeker geen must), maar vind 2 uur wel weer erg ver klinken. Een uurtje ofzo is voor n dagje te doen leek me. 2x ruim 2 uur doe je volgens mij niet echt voor een dagje. En waar is het NL schooltje dan en welk strand gingen jullie destijds?
En wat leuk dat je na 14 jaar daar te zitten nog steeds op het forum komt!
Alvast bedankt weer!
Groetjes!
Hi Yuud
"Lacrosse" een kleine sport en de meeste wedstrijden worden dus daar gespeeld, ze hebben niet echt een home and away systeem. Ik rij 45 min tot een uurtje, komt ook omdat het op het moment een 80 km zone is, zijn de wegen aan het verbreden enzo. Het makkelijke is dat het alleen maar grote weg is en niet door de binnenwijken want dat vind ik een ramp. Naar de stad is 30min.
Het Ned.schooltje was in MiddlePark (1998), tegenover het strand en zakte langzamerhand steeds zuidelijker. Nu zitten ze in Sandringham, ook nog steeds vlakbij het strand.
Kijk eens op www.whereis.com.au daar kan je de wijken intikken en zien hoe lang het duurt met de auto bijv. Plenty -Altona/Williamstown 41min, Plenty Sunshine 33 min., Plenty Dunolly 2u11 min. And funny that Altona/Williamstown naar Dunolly is ook 2u9min.
Groetjes.