Heleen1985
Active Member
Dit vond ik een erg leuk draadje om te lezen. Ook al was hij dan uit 2009, ik denk dat de motieven om naar Australië te gaan niet veranderd zijn. De meesten gaan voor het stukje spannend avontuur, met daarin de mentaliteit, en rust en ruimte van het land en een vleugje zonneschijn extra. Niet het 'vluchten' uit Nederland, wat ik nu al merk dat degenen die wij over onze plannen vertellen gelijk aanhalen. 'Denk je nou echt dat het daar beter is?' 'Het kan daar echt heel warm zijn hoor, dat is toch ook niet fijn!' 'Hebben ze daar wel pensioenopbouw enzo?' Alsof ik ze moet overhalen om mijn gelijk te halen. Ik denk dat bij de meeste mensen het eerder genoemde antwoord 'waarom niet?' best volstaat hahaha. Mijn ouders daarentegen kunnen genoeg redenen verzinnen waarom niet
Wij houden het vooral bij het fantastische landschap, de mentaliteit, als plusje het weer (hoewel ik de seizoenen in NL best zal missen), en vooral het grote spannende avontuur dat dit alles met zich meebrengt!!
Wij houden het vooral bij het fantastische landschap, de mentaliteit, als plusje het weer (hoewel ik de seizoenen in NL best zal missen), en vooral het grote spannende avontuur dat dit alles met zich meebrengt!!