[quote author=Marga link=topic=9848.msg139194#msg139194 date=1243320012]
Ik had begrepen dat het grootste shoppingcenter van NSW in Campbelltown zit, het Mac Arthur Shoppingcenter. Een keer snel geweest.
Wij wonen zelf in het mooie Bringelly(even googelen) Het is er mooi en uitgestrekt maar wel wat eenzaam af en toe. We hebben liever wat meer buren en aanspraak. Ik rijd nu 10 min om naar school te komen en 15 voor een winkelcentrum. Dat is goed te doen. Geen files, rustige wegen.
Wel dure huizen, (1 miljoen dollar, wij huren) maar als je goed zoekt vind je er genoeg met ruimte om je huis. Misschien iets uit de richting maar Warragamba(bij de dam die Sydney van water voorziet) ziet er uit of je op een camping bent heel apart gezellig knus dorp. En dan Silverdale waar de huizen best goedkoop zijn. Het zit aan de rand van de blue mountains, prachtige uitzichten.De blue mountain waar Sigrid woont worden de huizen ook goedkoper en het is daar ontzettend mooi. Maar het hangt ook af waar je werk en hoeveel reistijd je er voor over hebt.
Groetjes en succes met je dochter,
groetjes Marga
[/quote]
thnx, morgen word dochter door de mangel gehaald in Amsterdam.
mijn man reist nu anderhalf uur van almere naar utrecht, een beetje minder mag wel, een uur is acceptabel, redt je dat vanuit blue mountain gebied met openbaar vervoer????
Hij gaat bij de rabobank werken , das volgens mij vlakbij de operahouse in sydney