Wachttijd voor MODL-ers

Mijn paneldokter heeft onze gegevens naar Syney gestuurd. Ik heb daar nog speciaal een mailtje over gestuurd, omdat ze ook naar Adelaide wilde sturen. Kijk even op de volgende site om het zeker te weten: http://www.dimia.gov.au/allforms/local_clearance_unit.htm
 
Bedankt voor het snelle antwoord, ik dank dat wij een foutje gemaakt hebben. :oops:

Heb ook al gekeken op de site van de DIMIA en daar stond wat jullie al eerder al vermeld hebben.

Heb de panel dokter al gebeld maar was niet meer te bereiken, dus dan moet het dinsdag maar.

We hebben 24 mei pas onze medical gehad en de dokter moest nog wachten op het bloed onderzoek.
Dus ik denk dat hij het nog niet opgestuurd heeft, even een belletje en dan is weer alles geregeld.

Bedankt :up:

Groeten marcel
 
als het goed is duurt de uitslag minimaal een week, dus ben je hopelijk op tijd!!
Succes, groetjes maike
 
[quote author=Maike link=topic=4791.msg61603#msg61603 date=1149284364]
als het goed is duurt de uitslag minimaal een week, dus ben je hopelijk op tijd!!
Succes, groetjes maike[/quote]


????......Ben in Maastricht geweest en had beide (x-ray en medische test) op dezelfde dag in handen, letterlijk.
Ik kreeg op verzoek alles mee op dezelfde dag , wel alles verzegeld natuurlijk.

Gr,

Jack :evil:
 
Hallo mensen

Wij hebben hem ook in maastricht gedaan en ook alles op dezelfde dag, was goed te doen alles lag op loop afstand van elkaar dus.

als het goed is duurt de uitslag minimaal een week, dus ben je hopelijk op tijd!!
Succes, groetjes maike
Bij ons zat er ook nog hemelvaart tussen dus ik denk dat alles wel goed komt.
En zo niet dat moeten we gewoon verschrikkelijk gaan mailen met Adelaide, alles komt goed alleen er gaat meer werk in zitten dus.................

Groeten marcel :up:
 
Echt waar? Ik begreep van de panelarts dat de uitslag een week kan duren, en dat bloedonderzoek, dat is toch ook niet zo heel snel klaar? Ze zeiden tegen ons een week. Mag je de uitslag zelf opsturen dan? Ik dacht dat de arts dat ook moest doen....
Nou ja, ik wacht het wel af
Groetjes Maike
 
Bij mij duurde het een klein weekje. Had woensdag 26 april de keuring en dinsdag 2 mei ontving ik een mailtje van de vrouw van de dokter dat hij het had verstuurd. Had ook het tracking nr. van het poststuk gevraagd, just in case. Maar het is allemaal goedgekomen.
 
Hallo mensen,

Het gaat nu wel een beetje off topic maar ik vraag het toch maar even.
Waar moeten wij de V.O.G naar toe sturen, kan die wel naar adelaide of moet die ook naar een ander adres?

Bedankt marcel :up:
 
[quote author=marc-el link=topic=4791.msg61706#msg61706 date=1149408687]
Hallo mensen,

Het gaat nu wel een beetje off topic maar ik vraag het toch maar even.
Waar moeten wij de V.O.G naar toe sturen, kan die wel naar adelaide of moet die ook naar een ander adres?

Bedankt marcel :up:[/quote]

Als ik het goed heb, de skilled letters worden behandeld in Adelaide.
De VOG en medicals in Sydney of Melbourne of.... :?  :?

Zoek anders even op de site van dima via google als je niet het volledig siteadres hebt van DIMA;
Ga naar google , tik DIMA in , enter and here you go.  :-D :-D snap je 'm  :lol1: :lol1:

Nu weer terug voor wachttijd voor MODL-ers.

Jack :evil:
 
De medicals moeten volgens mij naar Sydney. De overige documenten volgens mij  naar het ASPC in Adelaide
Groetjes Maike
 
Inderdaad, Medicals naar LCU in Sydney, VOG gewoon naar ASPC.

Gisteren gesproken met dame van TIG. Zij gaf als verklaring voor de twee snelle behandelingen: het voldoen aan de quota voor visa dit jaar en dan maar gewoon at random een paar van de stapel pakken en die behandelen. Puur geluk dus (zei zij).
Het kan zijn dat ze nu gewoon een maand in de wachtstand gaan (of met vakantie!) tot in het nieuwe financiele jaar (na 1 juli).
Nou, laten we toch echt hopen van niet!!!!!!!!!!!!!!

Toch ticket maar niet boeken dus............. :x :-( :?

Henriette
 
Wat een geluk voor mij dan, val normaal nooit in de prijzen :-D
Eens moet de eerste keer zijn.
 
[quote author=Barb link=topic=4791.msg61737#msg61737 date=1149438036]
Wat een geluk voor mij dan, val normaal nooit in de prijzen :-D
Eens moet de eerste keer zijn.[/quote]

Ja dat klopt Barb dat is bij mij ook zo,

Had je niet liever €20.000.000,00 gewonnen bij de loterij of toch dit visum :-o

Jack :evil:
 
Jeetje Barb bij jou gaat het wel heel snel!!! Wel leuk hoor, gefeliciteerd  :up:
Ben wel een beetje jaloers op je...
Nou ja, mijn tijd komt nog wel hoop ik!!
Veel geluk down under
 
@Jack: had wel iets langer willen wachten inderdaad als ik geld bedrag eerst had gekregen :-D

@Maike: wij hadden ook nooit verwacht dat het zo snel zou gaan en moeten al onze plannen aanpassen. Heb ik trouwens geen problemen mee hoor. Heb er echt zin in.
 
hallo mensen,

?......Ben in Maastricht geweest en had beide (x-ray en medische test) op dezelfde dag in handen, letterlijk.
Ik kreeg op verzoek alles mee op dezelfde dag , wel alles verzegeld natuurlijk.

Volgens mij mag je het zelf niet opsturen maar moet een panel dokter het doen, als je het zelf doet dan krijg je het ongeopend weer terug.

Groeten marcel
 
Niemand ziet toch wie het uiteindelijk naar het postkantoor heeft gebracht?

Als het maar ongeopend en gesealed is door de arts lijkt me. Maar de meeste paneldokters sturen het hele pakketje zelf op. Ze krijgen daar ook briefings over als paneldokter, hoe ze dat moeten doen en zo en wat de regeltjes zijn........

Henriette
 
Wij kregen het ook van de dokter thuis gestuurd en hebben het dus zelf naar Oz verstuurd. Niets mee mis gegaan hoor en ook niet teruggekregen!
 
Ihkv processing times het volgende berichtje van George Lombard gevonden op British Expats:

Hi All,

On processing times we understand that DIMA is taking some applications out of order - in three cases this week between 4 and 6 months early (possibly they're in danger of undershooting their quota) - following is a copy of an email I received today in response to a polite enquiry concerning such an application:

"As you are aware, our practice is process applications in date of lodgement
order. In this particular case, it was noted that the application was fully complete and only required health and character to finalise. A decision was made to process this application as it came to hand as a result. This does not represent a change in practice on the part of the ASPC which will continue to process in accordance with date of lodgement.

We continue to encourage the lodgement of fully complete applications to
assist in our efforts to reduce any processing delays for all applications."

So I assume that if your application is "complete" then you may get an early visa :)

Cheers,

George Lombard


Ik vind het zenuwslopend dat je dus gewoon at random eruit gepikt kunt worden! Vandaag weer iemand met 6 weken request for medicals etc!!!!!!!!!!!!!!
Dit lijkt wel een soort loterij.....
Nu maar hopen dat ze op 1 juli niet massaal op vakantie gaan!

Henriette
 
Hallo Henriëtte,

Speelt bij jou de gedachte niet om met toeristenvisum te vertrekken. Je hebt dan 6 maanden langer de tijd. Je kunt een goedkoop ticket boeken. Voor het bedrag wat je uitspaart kan je naar Wellington vliegen om je visum dan op te halen.

groeten Wim
 
Back
Top