Ook ik verbaas me er over, zo vriendelijk en relaxed als ze buiten de auto zijn, zo asociaal zijn ze achter het stuur. In Adelaide is het precies hetzelfde, je er niet tussen laten en inderdaad eerder nog even gas bij geven. Ook buschauffeurs racen rakelings langs andere auto's en hebben altijd haast. Kunnen niet eens even wachten tot oude mensen hun kaartje gestempeld hebben. De moeder van de juf van school (90 jaar oud) is hierdoor in de bus gevallen omdat die eikel meteen weer optrok toen ze ingestapt was. Ze ligt nu met een gebroken bekken in het ziekenhuis.
Als wij in de hills rijden (je mag er 80 km per uur, wat echt vragen om ongelukken is) dan zie je ook van die gekken die je in gaan halen. Vaak ook motoren die je vlak voor een bocht nog even in moeten halen. Als er een tegenligger aan komt schieten ze vlak voor je auto weer naar links. We hebben al een paar keer meegemaakt dat het maar net goed gaat.
Er zijn hier in South Australia in een week tijd zeven doden in het verkeer gevallen. Ook als je met kinderen over wil steken laten je ze maar heel af en toe voor gaan. De jongens zijn al echt verbaasd als we door kunnen lopen.
Overal zie je ook van die monumentjes met bloemen en knuffels langs de kant van de weg waar mensen zijn overleden in het verkeer.
In NSW hebben we geen krokodillen, maar wel funnel web spiders en red back spiders. Ook geen leuke jongens en minder goed te zien. Maar het is heel zeldzaam dat iemand door een spinnenbeet doodgaat.
Groetjes,
Rixta
@Jack: Stuur er even een paar terug. De achterpui moet opnieuw gemetseld worden...
Als wij in de hills rijden (je mag er 80 km per uur, wat echt vragen om ongelukken is) dan zie je ook van die gekken die je in gaan halen. Vaak ook motoren die je vlak voor een bocht nog even in moeten halen. Als er een tegenligger aan komt schieten ze vlak voor je auto weer naar links. We hebben al een paar keer meegemaakt dat het maar net goed gaat.
@Jack: Op de eerste foto's zie ik mijzelf... Vreemde vogel die op hoge poten rond loopt hahaha, daarna foto's van je kids... daar had ik al een goede vakman voor gevonden, mijn meiden zijn best goed gelukt, daarna een heleboel foto's van je tuin.. Ik zocht een goedemetselaar grapjas, geen tuinman!!! Maar wil wel even zeggen dat ik die klimplant over de palen van de veranda heel erg leuk vind staan!
Ga zo weer eens bij mijn nachtmerrie paleis kijken, even zien wat ze nu weer verprutst hebben
Kan jij niet ingehuurd worden voor een schappelijk XPdite prijsje en Nederlandse accuraatheid?
By the way, hoe groot is jouw land? Ziet er aardig uitgestrekt uit aan de achterkant.
JA je weet wel...2 kamelen en een geit? :huh:
Ga eens even uitzoeken hoe ik hier aan een geit kom.. de rest moet geen probleem zijn
Ga eens even uitzoeken hoe ik hier aan een geit kom.. de rest moet geen probleem zijn