Wapenwet

In NSW hebben we geen krokodillen, maar wel funnel web spiders en red back spiders. Ook geen leuke jongens en minder goed te zien. Maar het is heel zeldzaam dat iemand door een spinnenbeet doodgaat.

Groetjes,
Rixta
 
Okay, now we're talking...
:shocking:
Dan zal ik me toch maar a gun van een zeker kaliber aanschaffen om van die griezels af te geraken!!!
Nie bij mij he :tongue1:
 
Ook ik verbaas me er over, zo vriendelijk en relaxed als ze buiten de auto zijn, zo asociaal zijn ze achter het stuur. In Adelaide is het precies hetzelfde, je er niet tussen laten en inderdaad eerder nog even gas bij geven. Ook buschauffeurs racen rakelings langs andere auto's en hebben altijd haast. Kunnen niet eens even wachten tot oude mensen hun kaartje gestempeld hebben. De moeder van de juf van school (90 jaar oud) is hierdoor in de bus gevallen omdat die eikel meteen weer optrok toen ze ingestapt was. Ze ligt nu met een gebroken bekken in het ziekenhuis.

Als wij in de hills rijden (je mag er 80 km per uur, wat echt vragen om ongelukken is) dan zie je ook van die gekken die je in gaan halen. Vaak ook motoren die je vlak voor een bocht nog even in moeten halen. Als er een tegenligger aan komt schieten ze vlak voor je auto weer naar links. We hebben al een paar keer meegemaakt dat het maar net goed gaat.

Er zijn hier in South Australia in een week tijd zeven doden in het verkeer gevallen. Ook als je met kinderen over wil steken laten je ze maar heel af en toe voor gaan. De jongens zijn al echt verbaasd als we door kunnen lopen.

Overal zie je ook van die monumentjes met bloemen en knuffels langs de kant van de weg waar mensen zijn overleden in het verkeer.


Hai toch, dat meen je niet!!
Daar hebben wij hier in B dan maar mooi (?) geld voor neergelegd, om rijlessen te halen indertijd...
Dan onze oudste nog maar eens goed wakkerschudden hier, kijkt nooit naar links of rechts bij overlopen van de straat!
 
In NSW hebben we geen krokodillen, maar wel funnel web spiders en red back spiders. Ook geen leuke jongens en minder goed te zien. Maar het is heel zeldzaam dat iemand door een spinnenbeet doodgaat.

Groetjes,
Rixta

Als we toch lekker bezig zijn :wink: we hebben hier ook slangen :grin:
 
@Jack: Stuur er even een paar terug. De achterpui moet opnieuw gemetseld worden...

Stuur wel een paar draken naar WA met een dubbele loop .
Kunnen ze die eikels afschieten die niet eens een meetlat kunnen aflezen.
Zo word het met deze draken toch nog drakelig mooi en op tijd klaar. <_<


Have a great weekend,

Jack :evil:

ps; je kunt ook nog altijd een echte vakman aanschaffen :wink: :wink: :up:
zie link hieronder..............
http://home-and-garden.webshots.com/slideshow/578883182WxksWK
 
@Jack: Op de eerste foto's zie ik mijzelf... Vreemde vogel die op hoge poten rond loopt hahaha, daarna foto's van je kids... daar had ik al een goede vakman voor gevonden, mijn meiden zijn best goed gelukt, daarna een heleboel foto's van je tuin.. Ik zocht een goedemetselaar grapjas, geen tuinman!!! Maar wil wel even zeggen dat ik die klimplant over de palen van de veranda heel erg leuk vind staan!

Ga zo weer eens bij mijn nachtmerrie paleis kijken, even zien wat ze nu weer verprutst hebben :(
 
Als wij in de hills rijden (je mag er 80 km per uur, wat echt vragen om ongelukken is) dan zie je ook van die gekken die je in gaan halen. Vaak ook motoren die je vlak voor een bocht nog even in moeten halen. Als er een tegenligger aan komt schieten ze vlak voor je auto weer naar links. We hebben al een paar keer meegemaakt dat het maar net goed gaat.

Er zijn inderdaad zat moorrijders die te weinig rekening houden met het gebrek aan overzicht. Dat ze inhalen en maar gokken en hopen dat er geen tegenligger aan komt. Idioten.

Maar kwa snelheid (en als ik tegenliggers kan zien of eigenlijk als ik er geen zie :D) haal ik je ook graag in in de bocht. De meeste motorrijders willen en kunnen nou eenmaal veel harder door de bocht. Zolang jij er geen last van hebt?
 
@Jack: Op de eerste foto's zie ik mijzelf... Vreemde vogel die op hoge poten rond loopt hahaha, daarna foto's van je kids... daar had ik al een goede vakman voor gevonden, mijn meiden zijn best goed gelukt, daarna een heleboel foto's van je tuin.. Ik zocht een goedemetselaar grapjas, geen tuinman!!! Maar wil wel even zeggen dat ik die klimplant over de palen van de veranda heel erg leuk vind staan!

Ga zo weer eens bij mijn nachtmerrie paleis kijken, even zien wat ze nu weer verprutst hebben :(

Achter die tuin zie je enkele muren die een huis vormen.
Elke blok zelf gelegd en die liggen niet op de cm goed maar op de mm.
Zo werken we in Nederland dus dan doen we dat hier maar ook.
Die palen die verborgen staan achter de klimplanten /passievruchten staan ook weer op de mm , gesteld en afgewerkt door dezelfde persoon.

Succes met je cowboys die je huis proberen te zetten.
Zulke investering en dan zulke lui op je address die je huis proberen te zetten hadden bij mij geen 8 weken overleefd.
Waren het mij werkmensen dan had ik ze in 10 dagen buiten geknikkerd.

Jack :evil:
 
Kan jij niet ingehuurd worden voor een schappelijk XPdite prijsje en Nederlandse accuraatheid? ;)

By the way, hoe groot is jouw land? Ziet er aardig uitgestrekt uit aan de achterkant.
 
Kan jij niet ingehuurd worden voor een schappelijk XPdite prijsje en Nederlandse accuraatheid? ;)

By the way, hoe groot is jouw land? Ziet er aardig uitgestrekt uit aan de achterkant.

Erg normaal voor Australische begrippen.
5 acres.

Schappelijk xpdite prijsje is ???? :grin:

Jack :evil:
 
Wauw Jack, jij woont daar mooi!
Wat mij opvalt is dat er geen hek om je zwembad staat, hoeft dat niet?
Die foto van je kind met die kip, die is geweldig!
 
Ga eens even uitzoeken hoe ik hier aan een geit kom.. de rest moet geen probleem zijn :)
 
Jack... Bereid je voor op de boerderij die komen gaat haha
 
Draai ik me niet voor om, zolang die kiloos prawns er maar zijn.
Peace of a pancake :up:

Jack :evil:
 
@Fol: Ik kan het me ook wel voorstellen als je met de motor daar rijdt, maar we hebben al een paar keer gehad dat het maar net goed ging. Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als hij niet op tijd terug naar links kan.
 
Oh helemaalvmee eens hoor. Ik sta ook regelmatig versteld van stomme acies van anderen. Die niet alleen zichzelf maar ook de tegenligger in gevaar brengen.
 
Back
Top