Wapenwet

Wat mij opvalt is dat er geen hek om je zwembad staat, hoeft dat niet?
Die foto van je kind met die kip, die is geweldig!

Een hek om het zwembad is niet om mijn kinderen te beschermen (volgens de Australian law) maar om omstanders te beschermen.
Omdat mij blokkie 5acres is , zo'n 2.2 hectares, moet je nogal aardig afgedwaalt zijn als je in mijn zwembad wil donderen en verzuipen.
Voordat je bij mijn zwembadje wil geraken heb ik je al scherp and ready to shoot. <_<
Staat het zwembadje ergens binnen een straal van zo'n 25 meter van de grenslijn dan moet ik een hekje plaatsen.
Snappie.
by the way.......geweldig, de kip of het kind :mellow:

Jack :evil:
 
Dat wist ik niet van dat zwembad en dat hek, dacht dat het altijd verplicht was.

Enne, eerst het kind en dan de kip! :smile:
 
Een hek om het zwembad is niet om mijn kinderen te beschermen (volgens de Australian law) maar om omstanders te beschermen.
Omdat mij blokkie 5acres is , zo'n 2.2 hectares, moet je nogal aardig afgedwaalt zijn als je in mijn zwembad wil donderen en verzuipen.
Voordat je bij mijn zwembadje wil geraken heb ik je al scherp and ready to shoot. <_<
Staat het zwembadje ergens binnen een straal van zo'n 25 meter van de grenslijn dan moet ik een hekje plaatsen.
Snappie.
by the way.......geweldig, de kip of het kind :mellow:

Jack :evil:

hey das een leuk weetje, geldt dat ook voor NSW ,weet je dat toevallig?
en anders zoeken we het op. :p
 
Back to the topic, really sad news:

http://video.news.com.au/1902863403/Three-dead-in-Adelaide-shooting?area=videoindex3

Dan ben je toch ziek, kan niet anders...
 
Back
Top