We love living in Oz!

Wat leuk dat jullie nog eens terugkomen naar het forum om jullie ervaringen te delen.

Heerlijk wat een positieve instelling, fijn dat het goed gaat!
 
gisteren hebben we afscheid genomen van mijn lieve mama en papa, die een heerlijke 6 weken bij ons oma en opa zijn komen zijn! De 6 weken zijn voorbij gevlogen... we hebben echt genoten! Pip en Sky waren ontroostbaar, ik ook tot mijn verbazing?
xxx

Het was zeer leuk om je ouders te ontmoeten....
Je pa heeft een mooie snor, eentje om jaloers op te zijn.
Doe ze de groeten.

Wil je niet meer zo'n treurige foto op facebook zetten bij het missen van jullie ouders.
Zelfs "Jack" kreeg het er even benauwd bij :D....

Cheers guys,

Jack>:D
 
Update.... Bijna twee jaar in Ozzieland! Nog steeds helemaal 'JA'!!! Kindjes zijn echte Queenslanders geworden, volop vriendjes en vriendinnetjes. We are so @ home here! We hebben een 3 acre hill gekocht. We noemen haar "Higher Ground". Ons piep klein gezellig droom huisje staat erop en we wonen er al 4 weekjes in. Huisje, boompje, beestje (tjahaaa, de kippekkes zijn gister in hun nieuw huisje getrokken)! Life is PARADISE! DREAMS DO COME TRUE!
We zijn thuis, love, happy dreams to all!
 
Jullie fotos op FB zijn geweldig! Ik streef er naar om one day een zelfde soort huisje te hebben, maar dan in de Perth hills. Mooi klein stukje bos, natuurlijk huisje erop, groentetuin, kippetjes, etc. Je bent en mooie inspiratie Betty!
 
Ik ben benieuwd naar de kippen :p

Maar wel echt heel gaaf, laatste keer dat we jullie zagen was op de camping in Braboland:
  • 1x een caravan,
  • 50x een vierkante meter grond.
Nu 3 Acre en je eigen huisje!

:eek: :confused: o_O

:up: :up: :up: :up: :up:
:D :D :D :D :D
 
Last edited:
Wat een heerlijke positieve vibes @Martens73 ! Klinkt kei inspirerend, ik droom van een duurzaam leven down under met eetbare permaculture 'tuin' (doet u mij ook maar een paar acre), ecologisch huisje en beessies... zonder in holle frasen te willen vervallen eigenlijk een veel bewustere / minimalist / organic / zero-waste lifestyle dus..

Heul benieuwd wat voor leuke updates er vanaf jullie 'Higher Ground' gaan volgen!

Oh en @Gwen wat grappig dat jij ook eenzelfde interesse lijkt te hebben :)
 
Last edited:
Ook hier een zoeker naar een beetje minder van het één en wat meer van het ander. Ik zeg niet dat je die stap in NL niet al kan maken maar hier zit je door jaren en jaren in patronen leven toch wat 'vaster'. We hopen in OZ (mede gedwongen door wat minder inkomsten :p) het patroon enigzins te breken.
 
Back
Top