We love living in Oz!

Toch nog ffkes een update... kunnen immers niet meekletsen as zaterdag, jammer genoeg! We wonen nu al weer 3 weken in een huis! Het huis van mijn ouders, hier mogen we overwinteren, terwijl mijn ouders overwinteren in Thailand. Iedereen happy. Heb wel mijn baan op moeten zeggen omdat mijn oppas dus naar Thailand is vertrokken. Nog 7,5 maand to go, till we fly to our dreamland! But who's counting?;) We vinden dat de tijd vliegt... de 3,5 maand in de tour caravan zijn prima bevallen, we denken nog ff niet na over 1 maart 2013 wanneer we de voortent weer opbouwen en daar tot we vliegen gaan wonen. Fingers crossed voor een warm en vroeg voorjaar! Nu beleven we iedere dag intens, de laatste herfst in NL, straks Sinterklaas, kerst, CARNAVAL!!! :up: Pasen, Sky's 5de verjaardag, wij die allebei 40 jaar worden... mooi om de laatste maanden zo bewust en rustig mee te maken. We nemen nu echt stapje voor stapje afscheid. Mijn ouders missen we de komende 4 maanden wel, tijdens dit process. Mischien ook wel positief, alvast wennen dat we niet zo dichtbij samen meer zijn? Anyways, hier zijn we 'nu'. Welteruste allemaal, morgen weer een nieuwe dag! xxx Betty en co
 
Mooi verhaal Betty. En 7,5 maand is inderdaad zo voorbij. Succes met alles en nu lekker genieten van de mensen om je heen en het fijne huis waar je in kan verblijven!
 
Toch nog ffkes een update... kunnen immers niet meekletsen as zaterdag, jammer genoeg! We wonen nu al weer 3 weken in een huis! Het huis van mijn ouders, hier mogen we overwinteren, terwijl mijn ouders overwinteren in Thailand. Iedereen happy. Heb wel mijn baan op moeten zeggen omdat mijn oppas dus naar Thailand is vertrokken. Nog 7,5 maand to go, till we fly to our dreamland! But who's counting?;) We vinden dat de tijd vliegt... de 3,5 maand in de tour caravan zijn prima bevallen, we denken nog ff niet na over 1 maart 2013 wanneer we de voortent weer opbouwen en daar tot we vliegen gaan wonen. Fingers crossed voor een warm en vroeg voorjaar! Nu beleven we iedere dag intens, de laatste herfst in NL, straks Sinterklaas, kerst, CARNAVAL!!! :up: Pasen, Sky's 5de verjaardag, wij die allebei 40 jaar worden... mooi om de laatste maanden zo bewust en rustig mee te maken. We nemen nu echt stapje voor stapje afscheid. Mijn ouders missen we de komende 4 maanden wel, tijdens dit process. Mischien ook wel positief, alvast wennen dat we niet zo dichtbij samen meer zijn? Anyways, hier zijn we 'nu'. Welteruste allemaal, morgen weer een nieuwe dag! xxx Betty en co

Time flies hè! Voor je het weet is het juni en time for take off.

Veel plezier nog met alle Nederland-dingen.
Doe je ze de groeten met Carnaval, want dat lopen we nu net mis. Maar we hebben het er graag voor over.
Succes met alles!
 
Ja, wel balen dat je er niet bij zal zijn. Maar we zullen er niet minder om smullen hoor!
Wel beter dat je een warm huis hebt ipv een koude caravan. Geniet er maar lekker van!

Cheers
 
Zijn volop bezig met orienteren richting OzieOzzzz.... Heeft iemand ervaring met het verschepen van een aantal M3 richting Oz? We hebben een bedrijf gevonden die voor heel goedkoop wel 6m3 van R'dam naar Brisbane kan verschepen. All in zo rond de $1300...
 
Zijn volop bezig met orienteren richting OzieOzzzz.... Heeft iemand ervaring met het verschepen van een aantal M3 richting Oz? We hebben een bedrijf gevonden die voor heel goedkoop wel 6m3 van R'dam naar Brisbane kan verschepen. All in zo rond de $1300...
Geen echte ervaring, maar het klinkt niet te duur.
Anyone else?
 
Zijn volop bezig met orienteren richting OzieOzzzz.... Heeft iemand ervaring met het verschepen van een aantal M3 richting Oz? We hebben een bedrijf gevonden die voor heel goedkoop wel 6m3 van R'dam naar Brisbane kan verschepen. All in zo rond de $1300...
Pas wel op, dat er niet nog eens $3.000 bij komt voor het afleveren op je nieuwe adres......

Bart
 
Betty, heb je Hazeleger al gebeld? Daarbij weet je zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan en toch een van de beste prijzen. Ik ken verhalen van lagere prijzen en dan moet je zelf inklaren en dan komen ze alsnog met een gruwelijke rekening ( voor het papierwerk )! Succes!
Veel plezier met je laatste winter! Vonden wij heel leuk, vooral omdat het vaak sneeuwde, daar kun je dan extra van genieten, veel foto's maken van de laatste dingetjes. (ook van de grijze dagen, zodat je weet wat je NIET gaat missen ) ;) Tot over een paar maandjes lieve mensjes!!
 
Vanaf nu alleen maar terug tellen!!!
En vooral genieten van alles (ook van de drukte, het regelen, de emoties, Enz. Enz)
Doe je Gwen de groeten?

Euh, waar gingen jullie nu toch ook weer heen?
Sorry, ben een beetje vergeetachtig zo nu en dan :). Tja, al die indrukken ook hè ;-)
 
Alweer veel te lang gelee dat ik hier op het forum ben geweest! Over 26 nachtjes slapen vliegen we met een one way ticket to our Dream Land! Te spannend!!! Over 2 weken komen ze onze 4m3 ophalen, die we nu druk aan het inpakken zijn!
Zal even wat vaker hier een kijkje komen nemen, tot dan! Smiles, Betty
 
Alweer veel te lang gelee dat ik hier op het forum ben geweest! Over 26 nachtjes slapen vliegen we met een one way ticket to our Dream Land! Te spannend!!! Over 2 weken komen ze onze 4m3 ophalen, die we nu druk aan het inpakken zijn!
Zal even wat vaker hier een kijkje komen nemen, tot dan! Smiles, Betty
Daar heb jij helemaal geen tijd voor miepke ;)
See ya soon!!:up:
 
Wauw, eindelijk is het bijna zover. Vergeet ondanks de drukte vooral te genieten van alles en iedereen om je heen. Het is een heel bijzondere tijd. Heel veel succes met alle laatste voorbereidingen en see ya Down Under!:)
 
Back
Top