Martens73
Active Member
Toch nog ffkes een update... kunnen immers niet meekletsen as zaterdag, jammer genoeg! We wonen nu al weer 3 weken in een huis! Het huis van mijn ouders, hier mogen we overwinteren, terwijl mijn ouders overwinteren in Thailand. Iedereen happy. Heb wel mijn baan op moeten zeggen omdat mijn oppas dus naar Thailand is vertrokken. Nog 7,5 maand to go, till we fly to our dreamland! But who's counting? We vinden dat de tijd vliegt... de 3,5 maand in de tour caravan zijn prima bevallen, we denken nog ff niet na over 1 maart 2013 wanneer we de voortent weer opbouwen en daar tot we vliegen gaan wonen. Fingers crossed voor een warm en vroeg voorjaar! Nu beleven we iedere dag intens, de laatste herfst in NL, straks Sinterklaas, kerst, CARNAVAL!!! Pasen, Sky's 5de verjaardag, wij die allebei 40 jaar worden... mooi om de laatste maanden zo bewust en rustig mee te maken. We nemen nu echt stapje voor stapje afscheid. Mijn ouders missen we de komende 4 maanden wel, tijdens dit process. Mischien ook wel positief, alvast wennen dat we niet zo dichtbij samen meer zijn? Anyways, hier zijn we 'nu'. Welteruste allemaal, morgen weer een nieuwe dag! xxx Betty en co