We love living in Oz!

Ha! We vroegen ons al af waar jullie gebleven waren :) Goed om te lezen dat jullie niet zijn verzopen op de camping en dat het nu allemaal zo dichtbij komt! Keep us in the loop and don't be a stranger!
 
Hoi lieve mensen,

Besefte me opeens dat jullie helemaal niet weten over het hoe en wat met ons!
Op 1 maart moesten we dus eigenlijk de voortent weer gaan opbouwen om zo weer vanaf 5 maart op de camping te bivakeren! Twee dagen voordat dit ging plaatsvinden kwam een collega van Ro aan met het aanbod om zijn leegstaand huisje in het centrum van R'daal te hure,n voor een vrienden prijsje (tja, Ro, ge kunt toch niet meej die jong in een caravan gaan zitten?) Wij BLIJ!!!! En nu NOG BLIJER DAN BLIJ!!!! :) Thank the universe! Wat een geluk! Vrijdag 1 maart zijn wij niet naar de camping verhuist maar van moeders naar dit huurhuisje. (zelfde prijs als camping) Tjahahaa... je krijgt wat je besteld, toch?
Dus, nu zitten we droog en warm met de koudste, natste mei ooit in een huurhuisje te zitten! :up:
De caravan hebben we meteen voor de koopprijs kunnen verkopen aan de zoon van de buurman op de camping, af en toe schaam ik me voor alles wat ons toekomt! (H)EERLIJK!!!!
En nu,,,, 21 nights of sleep to go till we fly to our dreamland! Emoties op en neer, huilen, lachen, het is alsof we in een soort van rouwproces zitten. Loslaten, afscheid nemen, maar new beginnings just around the corner!
Scary shit en oh zo spannend en leuk!
We hebben 4m3 ingepakt staan, ready to go on board. Op 2 juni hebben we een veld afgehuurd waar we voor zo'n 150 lieve mensen, vrienden, familie en kennissen een B.Y.O Ozzie picknick B.B.Q/rugby/cricket/get2gether hebben geregeld!
Three weeks to go....pffff! Ga nu maar even ademhalen en een filmpje kijken.

Liefs, Betty:eek:
 
Thanks voor de update, de laatste keer dat we jullie zagen was in de voortent ;) Blij dat je nu een steviger dak boven je hoofd hebt gehad.

Hoe is het met de tent voor OZ? Anything you want to share?

Dit?
canvas-tent-at-karen-blixen-camp.jpg


Of dit?
luxury%20canvas%20tent.jpg


Of toch gewoon zoiets: (search relocatable homes op Gumtree, dan heb je voor weinig een dak, moet 'alleen' nog even ophalen en op je landje laten zetten)
$T2eC16J,!)8E9s4l6Bd5BRgv0UMmi!~~48_20.JPG
 
Hee Betty!

Wat een rollercoaster tijden!! Ik wens jullie veel plezier in deze laatste 3 weken in Nederland, en vooral veel innerlijke rust! Dat laatste zul je waarschijnlijk t meest nodig hebben, haha.
Hopelijk tot snel aan deze kant van de aarde!

Veel liefs,
Gwen
 
Hi Betty,

Net jullie verhaal met een smile gelezen, indrukwekkend! Succes en veel plezier deze laatste emotionele weken in Nederland, en ik hoop meer van jullie (enthousiaste) verhalen te lezen als jullie eenmaal in jullie droomland geland zijn!

Cheers!

Tamara
 
Thanks voor de update, de laatste keer dat we jullie zagen was in de voortent ;) Blij dat je nu een steviger dak boven je hoofd hebt gehad.

Hoe is het met de tent voor OZ? Anything you want to share?

Dit?
canvas-tent-at-karen-blixen-camp.jpg


Of dit?
luxury%20canvas%20tent.jpg


Of toch gewoon zoiets: (search relocatable homes op Gumtree, dan heb je voor weinig een dak, moet 'alleen' nog even ophalen en op je landje laten zetten)
$T2eC16J,!)8E9s4l6Bd5BRgv0UMmi!~~48_20.JPG
 
Whoops ging iets fout!

Maaruuhhh! Any of these will do... !! Wij zijn niet te moeilijk, wat een paradijsjes allemaal!

Wij gaan de eerste maand in een community wonen. Living in a tent, bracht toch iets of wat probleempjes met zich mee en wij houden niet zo van probleempjes, dus gaan werken voor kost en inwoning om zo rustig aan te komen in Oz.
 
Whoops ging iets fout!

Maaruuhhh! Any of these will do... !! Wij zijn niet te moeilijk, wat een paradijsjes allemaal!

Wij gaan de eerste maand in een community wonen. Living in a tent, bracht toch iets of wat probleempjes met zich mee en wij houden niet zo van probleempjes, dus gaan werken voor kost en inwoning om zo rustig aan te komen in Oz.


Living in A community.... sounds interesting.... Hoe ben je daar zo bij gekomen en heb je al iets van ervaringen van anderen gelezen? Ben erg benieuwd!
 
Three weeks to go! Can't wait! Ennuh... heb gewoon stikkes veel tijd eeej! Zoveel omdat ik teveel te doen heb en niks uitvreet! TEVEEL te doen, dus dan doe ik maar niks, nou ja een beetje tiepen naar jou dan! Tot snellie, lieve jullie!
Whahaa ik lees jou berichie nu pas.... En jullie zijn er al! Whooohoooo:D ik stuur je een feesboekie ;)
 
Hadden het 'toevallig' gister over jullie. Dat jullie nu daar zijn als het goed is. Wat gaaf!!

Keep us posted!
 
Hey Peeps! Welcome in Australia!
Heerlijk na zo'n rollercoaster!
Geniet ervan en ik volg t allemaal wel hier of op FB!
 
Gidday!!

We are home & loving it! Het is echt helemaal ''JA''! Wilde het even met jullie delen. Allebei al binnen een maand werk, leuke vrienden, geweldig dorp en mensen. Kindjes doen het echt super goed op school, veel vriendjes en vriendinnekkes. Het lijkt alsof we hier al jaren wonen, one of the locals! We huren op dit moment een joekel van een huis en zijn aan het uitzoeken hoe we binnen een jaar kunnen gaan kopen. WE LOVE LIVING HERE, WE LOVE OZ! Het voelt alsof we iedere dag op vakantie zijn. We zijn echt heel gelukkig. We are living proof you CAN make your dreams come true! xxx
 
Wauw, dat klinkt echt super.
Nu ben ik wel even kwijt waar jullie terecht gekomen zijn, dus misschien wil je dat nog een keer met ons delen :D?

Heerlijk dat jullie jezelf zo snel thuis voelen en al aan het plannen zijn voor de toekomst. Ga vooral zo door! Wij delen jullie gevoel.
See ya!
 
Werd door een lieve vriendin vandaag weer eens richting xpdite gestuurd... 10 maand gelee zijn we in Oz aangekomen, gisteren hebben we afscheid genomen van mijn lieve mama en papa, die een heerlijke 6 weken bij ons oma en opa zijn komen zijn! De 6 weken zijn voorbij gevlogen... we hebben echt genoten! Pip en Sky waren ontroostbaar, ik ook tot mijn verbazing? De onophoudbare stort regen helpt er ook niet bij moet ik zeggen... Afscheid nemen doet toch altijd pijn! Meer deze keer dan toen we vertrokken uit NL.

En nu... morgen gaat t zonnekke vast weer schijnen.. we genieten zo van dit leven! We zijn zo thuis hier! Ro heeft zn baan opgezegd? Tja, da was een foutje, maar daar zijn we weer overheen... hij werkt nu hier en daar als carpenter. Heeft nog geen 3 dagen thuis gezeten sinds we hier aankwamen dus all's well en we redden ons prima. Ik werk nu 4 dagen tijdens de school uren in een deli! Superduper leutig! Zit helemaal in m'n element! Wij alle 4 eigenlijk!

Naar Oz emigreren was onze bestemming... in Oz wonen is in het hier en nu helemaal waar wij horen te zijn! We hebben lieve vrienden, kunnen het financieel aardig redden, gezien wij zonder een cent hier aankwamen. Gelukkig zitten we (na een tijdelijke rough patch, met een foute keuze wbt de baan van Ro) weer in THE FLOW! The flow of life... nu is nu! Alles is over de topgeweldig! Kan alleen nog maar beter worden!

Lieve mensen, maak je drome waar, geloof in jezelf! Geniet & laugh lots & lots!!

xxx
 
Back
Top