Hoi lieve mensen,
Besefte me opeens dat jullie helemaal niet weten over het hoe en wat met ons!
Op 1 maart moesten we dus eigenlijk de voortent weer gaan opbouwen om zo weer vanaf 5 maart op de camping te bivakeren! Twee dagen voordat dit ging plaatsvinden kwam een collega van Ro aan met het aanbod om zijn leegstaand huisje in het centrum van R'daal te hure,n voor een vrienden prijsje (tja, Ro, ge kunt toch niet meej die jong in een caravan gaan zitten?) Wij BLIJ!!!! En nu NOG BLIJER DAN BLIJ!!!!
Thank the universe! Wat een geluk! Vrijdag 1 maart zijn wij niet naar de camping verhuist maar van moeders naar dit huurhuisje. (zelfde prijs als camping) Tjahahaa... je krijgt wat je besteld, toch?
Dus, nu zitten we droog en warm met de koudste, natste mei ooit in een huurhuisje te zitten!
De caravan hebben we meteen voor de koopprijs kunnen verkopen aan de zoon van de buurman op de camping, af en toe schaam ik me voor alles wat ons toekomt! (H)EERLIJK!!!!
En nu,,,, 21 nights of sleep to go till we fly to our dreamland! Emoties op en neer, huilen, lachen, het is alsof we in een soort van rouwproces zitten. Loslaten, afscheid nemen, maar new beginnings just around the corner!
Scary shit en oh zo spannend en leuk!
We hebben 4m3 ingepakt staan, ready to go on board. Op 2 juni hebben we een veld afgehuurd waar we voor zo'n 150 lieve mensen, vrienden, familie en kennissen een B.Y.O Ozzie picknick B.B.Q/rugby/cricket/get2gether hebben geregeld!
Three weeks to go....pffff! Ga nu maar even ademhalen en een filmpje kijken.
Liefs, Betty