Welke bank?

Heeft iemand ervaring en kennis van NAB (National Australia Bank)?
Deze bank geeft aan rekeningen te openen voor "buitenlanders"en toekomstige immigranten.

Groeten Steven
 
Hi Steven,

Wij hebben inderdaad bij NAB een rekening geopend, via internet en e-mail. We kregen een soort 'investment' rekening waar we geld op konden storten maar niet afhalen (zoals ik eerder aangaf) totdat we voor legitimatie ter plaatse hadden gezorgd. NAB is geen uitzondering, regelt het wel heel goed, hebben we gemerkt, ze hebben een aparte afdeling voor migrants. Dit hebben we in mei/juni dit jaar gedaan, kan me bijna niet voorstellen dat het veranderd is sindsdien.

Groet,
Annemarie
 
:oops:..zit lekker op te letten Annemarie, sorry hoor.

Het was laat gisteren en kwam een linkje tegen op een ander forum :smile:

Maar denk dat het niks voor ons is aangezien we nog niet met zekerheid kunnen zeggen wanneer we in Oz zullen aankomen.
Ze geven aan dat je binnen 12 maanden in Oz moet aankomen om de rekening te openen.

Een andere optie is om nog even te wachten tot we in een wat gevorderd stadium zijn een rekening te openen...

Groeten Steven
 
Nogal persoonlijk. Maat ik ben zeer tevreden met Westpac. Ik heb sinds kort ING Direct super en goedkoop. Vorig jaar hadden zij nr1 keuze hypotheek, dacht ik?. Nadeel is het is een internet bank er zijn geen branches vandaar dat ik mijn westpac nog steeds aan houd, het gebeurd namelijk nog al is dat je een cheque moet incasseren, of zo iets. Die worden hier nog volop gebruikt door bedrijven waar van je geld terug krijg bijvoorbeeld.
 
Back
Top