Hey
@Kathleen ,
Dit klinkt misschien heel stom als reactie op jouw bericht, en ik wil zeker niet de ernst van jullie situatie zomaar afdoen. Niet iedereen heeft er iets mee, maar ik wil toch graag delen hoe ik in het leven sta. Ik ben redelijk alternatief en spiritueel gericht en als ik echt iets nodig heb om mijn doel in dit leven uit te kunnen voeren, dan schrijf ik een brief naar het universum/mijn engelen met of ze mij willen helpen om die dingen uit te laten komen. Soms zijn we zo gestresst omdat iets niet wil lukken, dat we alle signalen van het universum missen welke ons juist de goede kant op proberen te sturen. Een stap terug doen heeft soms heel veel zin. Even stoppen met 60 sollicaties per week de deur uit doen en in plaats daarvan maar 1 of 2, op vacatures die je echt ziet zitten. Vertrouwen is key hier. En dat is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan!! Maar ik deel dit omdat het universum zich voor mij op deze manier ALTIJD heeft bewezen. En als iets niet goed gaat, is het omdat ik zelf te gestresst ben.
Mocht je dit verhaal niet complete onzin en zweverig vinden, zou je ook nog eens kunnen kijken om de Engelenkaarten 'Messages from your angels' van Doreen Virtue aan te schaffen. Ook die helpen mij altijd enorm.