@ Henriët; als ik nou nog geen boer had; ik zou niet te stoppen zijn! :-D
@ Rebekka; mijn relaasje was in het algemeen over de beschrijving 'groot dorp', niet speciaal over jouw woorden hoor, 't ging me om iets wat ik allang 's had willen zeggen
(Daarom schreef ik ook "Even in het algemeen... etc."). Trouwens, toen we laatst in Auckland op de bus zaten joelden ze ook vanaf de achteruitgang 'Thanks!' Vind ik leuk om te horen, en ikzelf doe het dus ook. Ik denk altijd maar zo "what goes around, comes around".
@ Jan; 'gemoedelijk' is een uitspraak waar ik me in kan vinden. Brisbeestjes in winkels, restaurants enz zijn een stuk vriendelijker dan Sydniërs. (Overigens ben ik voor ongeveer 1.967 miljoen mensen in Brisbane nog wel anoniem... LOL...)
Wat een mens 'druk' vindt is heel persoonlijk, daar valt niet over te twisten. 'Druk' is ook erger wanneer je je er niet aan kan onttrekken, net zoals hitte. Maar daarom woont de één ook op een rustig plekkie en een ander juist weer niet.
En er zullen altijd mensen zijn die Brisbane een 'groot dorp' noemen, daar zal ik proberen overheen te lezen, of in een slechte bui zal ik me er aan ergeren, wie weet
Ik zet het, denk ik, op het lijstje 'Nog te Verwerken'.... :wink:
Groetjes!
Ireen