Winkel met Nederlandse Producten in Perth?

In Mount Lawley zit een Supa Value waar je katjesdrop, muntendrop, speculaas, amandelstaven, ontbijtkoek, beschuit etc. etc. kunt krijgen.... Het is de supermarkt vlak bij het kruispunt van Walcott Street en Beaufort Street.

Elmar's heeft drie winkels over de Perth metropolitan area....Eetje in Booragoon (vlakbij garden city op North Lake Road), eentje in Mount Lawley, en ook in de Swan Valley inmiddels (annex restaurant)..

het is een duitser, maar heeft ook veel NL's spul...

Als er hier ook nog liefhebbers zijn voor de enige echte HELA curry, uit de bekende rode plastic fles, die hebben ze bij de German Butcher, op de hoek van South street en Carrington Street in Hilton. Ze hebben ook remia frietsaus, appelmoes, e.d.

Aan het eind van Williams Street in Northbridge, vlakbij de Horeshoe Bridge, zit een Italiaan waar ze voornamelijk Europeese producten verkopen waaronder ook katjes drop en munten drop.....

He die Marielle weet je ook wat de drop daar kost?????

Het goedkoopste wat ik tot nu to ben tegen gekomen is 8.99 per kilo.

Cheers en succes met je auto (Nee ik wil geen kosten competitie aangaan, maar nog bedankt voor de biertjes ze smaakten heerlijk gistermiddag na werk voor school :lol:)

Jan Martijn

De volgende keer dat ik daar drop koop, zal ik ff kijken hoe duur het is. Volgens mij was het zo'n 3 dollar voor 200 gram o.i.d.

8,99 voor een kilo klinkt goed. Doe mij maar 10 kilo  :lol:

Marielle

In een zijstraat van Flinders Street en Nollamara Avenue, hoek Hillsborough Pd (suburb Nollamara of Dianella, 1 van de twee) zit een klein winkelcentrum met een winkel Kookoolahs Sisters waar je voor 7,99 dollar/kilo Hollandse drop kunt kopen, maar ook speculaas (2,99!), appelmoes, almond koeken etc. etc.

Weet ook iemand waar je Brinta kan krijgen??
Ik smacht naar een bordje pap 's ochtends, nu het zo koud is buiten...
Ooit had het Europese winkeltje in Joondalup shopping centre ze, maar nu niet meer.

En bij de Europese super in Northbridge vond ik er geen (is alweer tijdje geleden dat ik daar zocht)

Goed tip, Marielle, moet daar maar eens gaan shoppen voor snoep! :donttell:

Inacar.

Hi there,

Ik vroeg me af waar ik die Jeff met zijn Nederlandse winkel kan vinden?  :?
En ik wist ook niet dat er een Europese winkel in Joondalup zit, dat is vlak bij mij.  :up: Waar zit die winkel dan precies?

Cheers,

Anna

Dag Anna,

Bedoel je met de europese winkel in Joondalup het winkeltje wat a.h.w. middenin het lake side shopping centre zit ? En gerunt wordt door een chinees? Hij heeft in ieder geval altijd (tot nu toe dan) een stuk of 10 lekkere drop soorten (krijtjes, salmiak, zoute visjes, etc).

En v.w.b. Brinta... Inderdaad zouden wij daar ook wel een bordja van lusten ;-). Dus, lsn, waar is die winkel die jij bedoelt ??

Trouwens, in Armadale zit iemand die kroketten en bitterballen verkoopt. Ene John Kasteel. Het adres heb ik eventueel ook nog wel ergens (met dank aan Simone ;-). We hebben ze zelf nog niet geprobeerd, maar hebben ons laten vertellen dat de bitterballen erg goed lijken op de 'echte' Hollandse kroketten.. Maar zoals gezegd, we gaan het zelf nog uitproberen.

Perthpete.

Hai!

Bedoel je met Jeff de Dutch shop in Bassendean?
Stukkie uit de weg, maar ik denk dat ik daar dan maar eens moet shoppen.  :lol:

Mmmmmmm, Brinta, mmmmmm....

En die bitterballen, mmmm, ook niet slecht idee.

Toedeledokie,
Inacar

De Dutch shop zit niet meer in Bassendean, Jeff is als het goed is afgelopen week verhuisd naar het nieuwe pand

All Sorts
Gourmet Foods and Candy
't Winkeltje

shop 5/121 James street Guilford
(recht tegen over Alfred's kitchen)

open van woensdag t/m zaterdag 10.00 - 17.00
tel 08 62781888.

Hij verkoopt er erg veel Nederlandse producten inclusief Bitterballen, Kroketen, Frikadellen en Rookworsten van Kasteel's Snacks uit Armadale

Het adres van Kasteel's Snacks is
15 Stone street Armadale
tel 9399380
Ze zijn echter in Januari, Mei en September gesloten.

Cheers Jan Martijn

[quote author=lsn link=topic=3829.msg65423#msg65423 date=1152798439]
De Dutch shop zit niet meer in Bassendean, Jeff is als het goed is afgelopen week verhuisd naar het nieuwe pand

All Sorts
Gourmet Foods and Candy
't Winkeltje

shop 5/121 James street Guilford
(recht tegen over Alfred's kitchen)

open van woensdag t/m zaterdag 10.00 - 17.00
tel 08 62781888.

Hij verkoopt er erg veel Nederlandse producten inclusief Bitterballen, Kroketen, Frikadellen en Rookworsten van Kasteel's Snacks uit Armadale

Het adres van Kasteel's Snacks is
15 Stone street Armadale
tel 9399380
Ze zijn echter in Januari, Mei en September gesloten.

Cheers Jan Martijn

Ps mocht je naar Jeff toegaan doe hem dan maar de groeten van mij!!!
[/quote]

Ik ben zaterdag in de Dutch shop geweest in Guildford en je kunt het je zo gek niet bedenken of hij heeft het, echt geweldig!
Zuur en kaneelstokken, bastogne koeken, stroopwafels, Droste, Fruitella, speculaas, peperkoek, beschuit, muisjes, chocolade en gekleurde hagelslag, vlokken, calve mayonaise, Hela curry, mosterd, hachee mix, nasi mix, maggi, rode kool, zuurkool, boerenkool, mix voor stamppot, heel veel snoep ( zelfs de Dolly mix die ik altijd bij Jamin kocht!), Koeleman augurken ( yes! ik kon hier nergens echt lekkere augurkjes vinden zoals ik gewend was uit Nederland) en uitjes, frikadellen, kroketten, bitterballen, rookworst.
Ook gewoon souvenirs uit Nederland en een aantal Senseo's ( oja, ook de pads daarvoor verkoopt hij)!
Een winkel waar ik nog vaak terug zal komen  :up:

Groetjes,
Lieke

Oh, Oh, nu zullen we ook echt moeten gaan kijken en daarna vaak heen en weer rijden naar Guildford met de eski ;-) (Maar dat vinden we niet echt erg).
Perthpete

Heej Lieke,

Heb je misschien op commission inkopen gedaan ofzo?
Iedereen die dit leest gaat daar binnenkort sjoppen!!

Geen brinta?  :-(  :cry:

Inacar

Jullie zijn geweldig!
Na Remia frietsaus van IGA en Hela curry van de German Butcher...Frikadellen in Guildford!
can you say Frietje Super?  :p

Hi,

Er is een winkel in Welshpool dat brinta en kroketen doet. ook andere nederlandse produkten,
het adres is 29 Adrain street Welshpool.
open 8 am to 3 pm mon to friday
sat 8 am to 12 noon.

groetjes jolanda

Back