Winkel met Nederlandse Producten in Perth?

De winkel in Welshpool is THE DUTCH BUTCHER, ik weet van een jaar geleden nog dat de kwaliteit redelijk was en het is eigenlijk geen Winkel maar een lunchbar voor de werkers op het industrieterein.

De Dutchshop in Guilford verkoopt ook BRINTA maar dat is ook al vaker gemeld in een topic.

Alle producten die niet op voorraad zijn kunnen besteld worden en zijn dan binnen korte tijd ook in Perth.

Cheers Jan Martijn

We zijn in de Dutch Shop geweest in Guildford...super
Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het,
van Delfts Blauw tot Aromat en van Conimex tot Hak...zelfs boerenkool!
500 gram zakken katja drop (kokindjes en katjes) voor $4.99...lekker toch?
M'n fiancee stond nogal verward te kijken bij een pot met pottenschrapers (weet er geen andere naam voor),
je weet wel... een half rond rubbertje op een stokje om het laatste uit de pot of fles te halen.schijnbaar is dat een Hollands iets.
Dus ja...een echte aanrader  :up:

Hoi SandraB,
Wij noemen die dingen altijd "flessenlikkers".
Zou ook wel niet de juiste naam hiervoor zijn.

We hebben laasts bij de deli in Lakeside Shoppingcentre boerenkool uit blik gehaald voor de stampot. Daar had ik ineens zin in.
Het smaakte niet zoals het hoord.
Ook maar eens een bezoek aan Guilford brengen dan maar.

Groeten, Wilco

Sandra?... zelfs niet na een aangename lading VB  :lol:
de boerenkool in Guildford zit in een pot...zal ook wel niet zoals vanouds zijn lijkt me.
Flessenlikkers!...JA! dat is 'm geloof ik  :up:

Sorry Sander, een foutje van mijn kant.
Eventjes niet goed gekeken. Werkt het blijkbaar toch niet altijd dat indien de eerste en de laatste letter correct zijn en de rest in willekeurige volgorde, je leest wat er staat.
Ik zal er de volgende keer beter op letten.

Wilco

Wij noemen ze 'flessetrekkers', maar ik zag ze zelfs in NL niet meer.
Alleen mijn opa en oma hadden er een, voor de vannillevla uit een fles... :p

Ik had mijn ega erop uitgestuurd voor bitterballen in Guildford, dus ik ben nog niet geweest, en heb ook niet gezien of hij de 'flessetrekkers' heeft gezien! Ben benieuwd...

Inacar

no worries Wilco :up:

b880d5db.jpg

Sander,
Heb je aandelen bij ze of zo?
Of ben je groot verbruiker van de kroketten? :Cooking:
Hoe lang doe je er over om deze doos leeg te eten?

Wilco

weet iemand ook een goede internetsite, waar je nederlandse produkten kan bestellen?

Astrid

[quote author=Wilsil link=topic=3829.msg68232#msg68232 date=1155798909]
Sander,
Heb je aandelen bij ze of zo?
Of ben je groot verbruiker van de kroketten? :Cooking:
Hoe lang doe je er over om deze doos leeg te eten?

Wilco
[/quote]

Nee hoor...geen enkel aandeel...gewoon enthausiasme  :up:
Die doos gaat wel een tijdje mee denk ik zo

Vandaag even bij de Dutch Shop geweest. Helaas nog steeds geen Brinta. De eigenaar vertelde dat ze een voorraadje hadden besteld ivm de winter. De achterliggende gedachte was dat Brinta een echt winter gerecht zou zijn. Hij had ook een aantal dozen die over de datum heen geraakt waren omdat er niet genoeg verkocht werden. Hij heeft er wel weer besteld, maar dat gaat nog wel een aantal weken (hij zegt 4 tot 6) duren. Op de vraag of ik Brinta alleen in de winter at heb ik hem verteld dat ik het weer of geen weer en dus zowel 's winters als 's zomers eet!

Deze Ducth Shop is pas een jaartje of zo open, hij is de zoon van de (Nederlandse) eigenaren van de Dutch Shop in Sydney. Hij moet dus ook af en toe maar een beetje gokken m.b.t. bestellen van hoeveelheden, want de klantenkring moet nog (flink) groeien.

Anyway, ik heb wel wat frikandellen, kroketten, vlokken en vruchtenhagel meegenomen. Over niet al te lange tijd ga ik nog wel een keertje samen met mijn eega even kijken. De afstand viel me trouwens mee, vanaf Darch ongeveer 25 minuten (23 km of zoiets).

Peter.

Thanks voor de info, Perthpete!
Nog steeds niet wezen sjoppen, terwijl het ongeveer in de achtertuin van mijn werk is!
Maarja, als er nog geen Brinta is...  :wink:

Ik lust ook wel pap in zomer EN in winter!  :p

Cheerio!
Inacar :drive:

Hi Peter,

Waar is deze Dutch shop, so dat ik er ook een keer naar toe kan?

:up:alvast bedankt, Jolanda

Hoi Jolanda,

Het staat ook ergens in dit topic (of een andere?) maar dit is de formele naam en het adres:

"All Sorts"
Gourmet foods and candy
't Winkeltje

(Maar het heet ook gewoon the Dutch Shop)
Eigenaar Jeff van Altena
shop 5/121 James Street
Guildford WA
Opposite Alfred's Kitchen
Phone: 62781888

Open Wed-Sat 10am-5pm

[quote author=groentje link=topic=3829.msg68233#msg68233 date=1155799182]
weet iemand ook een goede internetsite, waar je nederlandse produkten kan bestellen?

Astrid
[/quote]

Ik heb voor een tante van mij in Melbourne via:
www.dutchfood.com.au

ging prima, gewoon van mijn creditcard af en mijn
tante ontving het in een pakketje.

Groetjes Miranda  :)

Even op de site gekeken, maar daar staan wel lekkere dingen op.
Als het zo ver komt dat we er niet meer zonder kunnen, dan weten we het te vinden.
Vooral de speculaasbrokken.......

was afgelopen zaterdag bij de nederlandse winkel in Guildford. Hij vertelde dat per 1 oktober de openingsdagen zullen veranderen. Het was woensdag tm zaterdag. Dit gaat veranderen naar:

Maandag, donderdag vrijdag zaterdag zondag , dinsdag woensdag gesloten.

Melanie

Ben geweest!!! En uitgebreid bij de 'flessetrekkers' gestaan! :-D :-D
En lekkere drop gekocht, en frikandellen, en curryketchup, en en en... maar geen Brinta nog. Nog even wachten!

Bedankt voor het doorgeven van het adres, ooit, lsn!

Inacar :drive:

Back