Winkel met Nederlandse Producten in Perth?

Eh nee, heb niet gevraagd, was te druk bezig met kwijlen over alle andere lekkernijen...  :eek:ops!:
Sorry.

Maar ga vast gauw weer een keer, zal het dan vragen.
Misschien moeten we zelf maar even contacten met Brinta direct, en een Brinta-Promo-Team opzetten!

Lijkt me geweldig!
Inacar

Iemand een idee waar je Paprika chips kunt krijgen??
En is het mogelijk omdat door de doane mee te nemen, vaders komt over 2,5 week... misschien krijg ik hem zover om wat mee te nemen...  :lol:

En Huzarensalade....mmmm....

Ivet

Denk wel dat ze door de douane kunnen, maar zeker wel door de rode gang, dus aangeven/declaren.

Weet niet waar je ze hier kunt krijgen, maar heb nooit gezocht.

succes! :D

Wij waren vorige week bij een stel Australiers op de koffie die ook altijd naar Guildford gingen en helemaal weg waren van de Nederlandse produkten. We werden dan ook getrakteerd op senseokoffie met speculaas, wat een surprise.
Nu las ik gisteren deze topic voor aan Jan en die begon acute te kwijlen bij het horen van kroketten maar nu een vraag ik heb geen frituurpan en wil die ook niet in huis hebben. Zou Jan wel een keer willen verwennen met kroketten dus mijn vraag kan je ze ook in de oven of magnetron doen, wie oh wie .
Verder mis ik eingelijk geen Nederlandse produkten dacht altijd spruiten te moeten missen maar goed die liggen gewoon in het vriesvak bij de supermarkt.

Groetjes Erna

Zit je nu nog steeds in de nachtdienst , Carmen?
He bah wil helemaal geen frituurpan.
Andere oplossing zoeken.

Groet Erna

Hoi Erna,
Wij zetten de frituur ook altijd buiten hoor! En echt wel lekker af en toe een broodje (of boterhammetje) met kroket... of bitterballen... oh ja, de frikandellen moeten we ook nog eens gaan aanspreken ;-)

Heej Erna,

Kun je niet gewoon frituren in olie in een pan? Heb je veel olie voor nodig (net als in de frituurpan), en je moet wel heeeeeel voorzichtig zijn met brand enzo. Maar zo deden wij het thuis altijd vroeger (nou klink ik heel oud, maar dat valt wel mee..  :roll:). Met een stalen schuimspaan. EN een deksel voor de pan.
Ik leen nu tellkens een frituurpan voor feestjes enzo, en dan nodig ik de uitleners ook uit. Ik heb liever ook geen frituurpan in huis, veel te verleidelijk!!  :lol:

Misschien een keertje een frituurfeestje geven, in plaats van een BBQ?

Groet,
Inacar

hmmm, paprika chips kan misschien wel door de te declare sectie, maar huzarensalade...? Ik betwijfel het. Maar je pa kan t natuurlik altijd proberen!

Haha nee huzarensalade niet... hihi
Maar inderdaad heb tegen mijn pa gezegt dat als hij het niet erg vind om langer te wachten op het vliegveld dat hij ze mee kon nemen en anders niet...

Mjam.... :lol:

Ik ga volgende week maar eens kijken in Guildford, en koop kroketten en gooi ze in de magretron en zie wel wat er gebeurd, volgens mij moet het wel kunnen.
Misschien dat er ooit iemand een FEBO opent in Perth, ik niet want ik hoef ze niet.
Incar bedankt voor je advies met pan olie maar geloof dat ik het maar niet doe, straks vliegt de hele flat in de lucht, woon hier net zo lekker.
E n Peter eet smakkelijk van je frikandellen.

Groetjes erna

Iedereen heeft het -logischerwijs- over Nederlandse winkeltjes; maar zijn er bijvoorbeeld ook Belgische, Franse, Spaanse, Italiaanse of Turkse winkeltjes? En ik neem aan dat er, aangezien er veel aziaten wonen, ook veel Aziatisch (japans!) eten te krijgen is?

Ik ben ook geen culinair wonder maar Fred wel en vandaar deze reactie! (heel fijn, een man die goed kan koken, en het ook nog leuk vind :up:)
Volgens mij (lees: Fred) kun je kroketten ook bakken in een pan met veel olie. Inderdaad wel voorzichtig zijn! Zonnebloem olie of andere olie die heel heet mag worden (dus geen olijf olie).

@ Erna: Volgens mij gaan ze (de kroketten dus) toch echt niet on de magnetron zonder te onploffen! Maak je een filmpje als je het toch gaat proberen?  :wink:

En voor huzaren salade staan vrij veel recepten op internet: op google huzarensalade intoetsen en je hebt heel veel sites met recepten. ik weet niet of alle ingredienten te krijgen zijn (zilveruitjes??) maar als je een beetje creatief bent moet dat wel lukken!

Succes!!

Groeten
Anne

@ Erna: Volgens mij gaan ze (de kroketten dus) toch echt niet on de magnetron zonder te onploffen! Maak je een filmpje als je het toch gaat proberen? 

Zeker weten dat dit niet kan! De oven dat gaat misschien wel lukken maar een kroket in de magnetron is net zoiets als een ei koken in de magnetron.....

Ja Anne zou wel lachen zijn zo'n filmpje met ontplofte kroketten in mijn magnetron. Zal mij er maar niet aanwagen. Maar bedankt voor de tips.
Ivet hoop dat je vader niet te lang in de rij hoeft te staan met alle zakken paprikachips en jij niet daarna een week buikpijn.

Groetjes Erna

Ik hoop het ook niet... Maar denk dat het maar 1 zak is... hahahaha 
Ik hoor van alle zussen dat ze zijn koffer vol hebben gestopt met allerlei dingen voor me...

@wilsil

Goed om te weten! En nog beter voor de mensen die huzarensalade willen maken!
Daar horen toch wel van die kledderige uitjes bij.

Ik hou zelf helemaal niet van huzarensalade!!! :-(

Het enigste wat ik hier heb kunnen vinden was in coles (of was het woolworths?  :?) ... ze verkopen hagelslag :D... puur en melk, speculaas, ontbytkoek en nog wat andere typisch nederlandse dingen... aanbod is niet erg groot, maar ik kan het hier om de hoek verkrijgen (centro warwick) aangezien ik in hamersley woon....

zwaar relaxed broodje hagelslag in de morgen, had ik nooit verwacht dat hier te krygen hahaha

Back