Yes, wij gaan ook

Jammer, maar de aanhouder wint he, volgende keer beter.
Dan weet je ook wat er allemaal gaat gebeuren.

Groetjes Jolanda  :up:

Balen Jolanda, voorlopig zit je dus als reisleidster naast de chauffeur. Op naar de volgende keer  :up:

Dank  :up: allemaal,

Naast de chauffeur als reisleidster is toch ook een leuke bezigheid  :grin:
En kaartlezen, jahoeeeee daar kijk ik naar uit. Alleen Rob niet, want ik stuur hem altijd verkeerd  :lol:
Maar na een paar goede @#$%^&*^%$%$#@$%  :x komt het wel weer goed hahaha

Ik ben al weer ingeboekt voor 9 oktober, dus ik kan alvast aan het idee wennen  :roll:
Eerst lekker 9 dagen op vakantie  :wink:

Groetjes,
Jolanda

Lekker genieten van je vakantie en op 9 oktober gaan we allemaal gewoon weer duimen. Maar misschien dat we dan de tijd moeten weten, want nu hebben we misschien voor de verkeerde geduimd....

joehoeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd :up:Hartstikke goed joh, nu mag jij de volgende keer rijden ;)

GOED ZO!!!!!!!!

als je ooit per ongeluk verkeerd rijdt, en in Cockatoo terecht komt (ik weet niet hoe goed rob kaart leest)... jullie zijn welkom hoor!

Goed gedaan!!!! Girl Power!!!  :up:
Zie je wel dat vrouwen ook gewoon goed kunnen rijden  :smile:

Bedankt allemaal  :up:

En dat vrouwen kunnen rijden....tuurlijk  :grin: Een vrouw is een heer in het verkeer  :wink:

Jaja....kom maar op Jack  :evil:

Cheers,
Jolanda  :up:

Ik vind onze Jack de laatste tijd wel heel erg rustig.....Hij zal toch niet weer zonder telefoonlijn zitten? Fijne buurman :roll:

Er is ergens een draadje waar dat in staat, maar Jolanda staat in elk geval onder mijn Hyves vriendjes, ik ben te vinden onder Sacha de Wit in Rotterdam

Back