Yes, wij gaan ook

Maar Rob en Jolanda,

Een hele goede reis toegewenst en heel veel plezier Down Under.
(Maar we posten nog wel tussendoor, hoor, jullie hebben nog eventjes in dit lage landje :smile:)

Mariette

Oeps, sorrie voor de late reactie. wauw, wat spannend zeg! Jullie vertrekken al bijna! Fijn dat je bij een vriend terecht kan de eerste tijd. Geniet nog maar eens goed van jullie laatste koninginnedag! Hopelijk regent het niet ! Zou willen dat ze hier in Ierland ook koninginnedag vierden, ik ga het echt missen dit jaar!

Bedankt allemaal voor de leuke reactie's.

@Erna, de verkoop op koninginnedag gaat niet door.
De plannen zijn veranderd. De spulletjes krijgen allemaal een goede bestemming,
en wij gaan een rustige koninginnedag vieren bij vrienden op hun camping.

We hebben dinsdag Lola d'r verjaardag gehad, ze is al weer 6, en meteen van een hoop familie afscheid kunnen nemen.

De komende dagen zijn druk met opruimen, gedag zeggen hier en daar en dan heb ik m'n werk nog.
Zondag voor het laatst.

Maandag dan lekker rustig genieten, en daarna het huis verder leeg maken.
Donderdag (volgende week) moet het helemaal leeg zijn en schoon en dan
hebben we vrijdag de overdracht.
Gelukkig 's morgens om 11 uur al, hebben we daarna voor onszelf.
's Middags gaan we afscheid nemen van m'n oma en opa (85),
dus dat zal wel moeilijk worden, want ik weet niet of ik ze oit nog zie.
Maar goed, daar hebben we zelf voor gekozen.

Vrijdagavond eten we met mijn ouders bij mijn werk, kan ik daar na het eten ook
meteen van iedereen afscheid nemen.

We slapen trouwens de laatste paar dagen bij mijn ouders.

En zaterdag om 9uur 's morgens worden we opgehaald om naar schiphol
te vertrekken. Er gaat nog wat familie mee om uit te zwaaien.
We zien wel hoe dat word, ik neem in ieder geval een grote zonnebril mee.
En een paar pakken papieren zakdoekjes, hahaha.

Zo dat was weer ff een update.
We hebben tot en met de 29ste internet, daarna is het even over.

Groetjes van Jolanda  :up:

Hoi

Zodat is nog een hele waslijst die jullie moeten afwerken. Maar allemaal voor een goed doel, zal niet mee vallen vooral met je oma en opa. Heel slim die dozen papieren zakdoeken en zonnebril.
Veel sterkte ermee en alvast een goede vlucht en een goede start in Australie.
Beetje vroeg maar zag dat je vanaf de 29ste geen internet meer had en wij gaan zaterdag een paar dagen op pad.

Groetjes Erna

Heel veel sterkte en veel plezier de laatste dagen in Nederland. Nog snel even de laatste dingen afronden en dan op naar Australie.

Een goede vlucht en veel plezier in Australie!

Chantal

Heeeeeel veel succes en sterkte en plezier, alles wat je nodig hebt de komende tijd, dat wens ik je toe!! :up:

liefs van Pauline

Veel sterkte met afscheid nemen en geniet zoveel mogelijk nog van de laatste dagen in Nederland. Alvast een goede vlucht.

Erna

Daar sluit ik me bij aan en een goede reis straks! Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat verlopen. Zeker omdat jullie ook kids hebben ben erg nieuwsgierig hoe ze t allemaal gaan vinden. Jullie hebben t in ieder geval goed voorbereid lijkt me! :up:
Groetjes Francine

En natuurlijk ook namens mij een goede vlucht en nog veel plezier de laatste dagen hier!

Groetjes,
Lela

Hahaha, leuke avatar Lela  :grin:

Bedankt weer voor de leuke reactie's allemaal  :up:

Vandaag was even slikken, we hebben ons hondje weggebracht.
Dat was heel moeilijk, en is het nog steeds, maar ze zit erg goed, en is heel gelukkig
op haar nieuwe plek.
Ook hebben de kids de laatste schooldag gehad. We hadden leuke traktatie's
gemaakt, en daarna afscheid van de juffen en de vriendjes en vriendinnetjes.
Maar we hebben een heleboel e-mail adressen gekregen, dus dat word flink mailen.

Morgen nog een weekje.

Groetjes van Jolanda  :up:

Ohh wat gaat dat snel dan opeens he?

Bah...krijg helemaal kriebels dat je je hond hebt weggebracht :cry:

Is iedereen klaar voor de trip??

Geniet nog lekker van de laatste dagen. Goede vlucht en heel veel plezier in Australie!

Groetjes,
Marina

En ja hoor, we zijn er.
Het afscheid op schiphol was erg moeilijk, heel emotioneel.
De vliegreis is erg goed gegaan, alleen jammer dat het terras in Singapore er niet meer was.
Eenmaal in Brisbane hebben we in een hotel lekker gedoucht en geslapen en de volgende dag onze huurauto opgehaald. We zijn meteen naar Marcoola gereden.
We logeren bij een vriend van ons.
Dinsdag is hij met ons mee geweest om het een en ander te regelen, dat was erg fijn want hij weet de weg van alle instantie's.
We hebben een auto gekocht, een Mitsubishi Pajero.
De kids zijn vandaag voor het eerst naar school geweest. Ze vonden het erg leuk, alleen Jimi vond het wel een beetje moeilijk, maar dat is even wennen natuurlijk.
We zijn op huizenjacht geweest en vanmiddag werden gebeld dat we een woning hebben. Onze eerste keus. Maandag of Dinsdag kunnen we erin, dat horen we morgen.
Dus jullie zien wel dat alles erg goed gaat met ons.
Momenteel is het nog wel erg behelpen, we liggen met z'n 4en in een klein kamertje op luchtbedden, maar we zijn toch even geholpen.
Ik hou jullie verder op de hoogte  :up:

Groetjes,
Jolanda

Hoi Jolanda

Goed van jullie te horen, en dat alles zo voorspoedig gaat.
Dat hebben jullie snel gedaan een woning gevonden, is het niet moeilijk daar.
Succes met alles en vooral genieten.

Erna

Goed hoor! Alles lijkt voorspoeding te gaan. Én een Pajero!! :drive: :lol: Leuke auto. Marcoola, harstikke mooi!! :up:
En het huis lekker dicht aan het strand?  :beach:

Goh, ik benijd jullie!

Rene-L

Back