Yes, wij gaan ook

Sorry ik kon het niet laten Jolanda, ik denk dat je 'Life in Adelaide' bedoelt, ik denk niet dat Bart gaat optreden in Adelaide  :grin:

Groetjes,
Susan (die veel fouten in Nederlands maakt)

Joh wat spannend. Vandaag worden gewoon al je spullen al opgehaald. Ik ben echt superrrrr jaloers. Ik wens je nog fijne laatste weken hier in NL. Je hebt qua weer in ieder geval al een lekker voorproefje gehad! Sterkte met afscheid nemen, want dat hoort er helaas ook bij.
groetjes!

Sh*t! Da's dus precies waar ik wel benauwd voor ben, van de verborgen en onverwachtte kostenpost'jes...Jahaaaa, er loopt nu ergens een douanier met een nieuwe mobiel rond  :cloud:...
Laat effe weten hoe het gegaan is. Kunnen we alsnog de bende helemaal thuislaten  :wink:

Hahaha Ja Susan, ik bedoel inderdaad life.
Maar wie weet, misschien treed Bart nog eens op in Adelaide, ik weet zijn talenten niet  :grin:

Kathleen, ik hou je op de hoogte.
Bij Inge en Henriette is het wel goed gekomen.

Groetjes,
Jolanda

Rob z'n werk zit erop, hij had nog wat vakantie daagjes.
Ik werk de 29ste voor het laatst, en dan huis leeg halen ( wat er dan nog staat),
afscheid nemen van iedereen, en dan..... :plane:

Zaterdag nog twee weken, dus dat schiet lekker op.

Groetjes,
Jolanda

Spannend nog fftjes :up:

Hebben jullie trouwens iets geregeld voor de eerste periode daar?

Mariette

Ja Mariette, we komen pas 's avonds aan in Brisbane dus ik heb vanaf hier een hotel geboekt.
Hoeven we niet met de kinderen te gaan lopen zoeken na die lange reis.
Lekker even douchen en slapen is me wel wat extra geld waard.

De volgende ochtend staat er een huurauto voor ons klaar bij een verhuurbedrijf op het vliegveld.
Heb ik ook vanaf hier geregeld. Die hebben we een paar dagen tot onze beschikking.

We rijden meteen de volgende dag naar Marcoola. We kunnen bij een vriend van ons blijven logeren
tot we een eigen woning hebben gevonden, dus dat is wel makkelijk.
We zijn al druk bezig op realestate. We willen toch wel zo snel mogelijk op ons zelf.

En verder zien we wel, no worries  :grin:

Groetjes van Jolanda  :up:

zozo, dat gaat lekker dus bij jullie!!!  :up: heerlijk dat jullie bij die vriend kunnen blijven totdat je zelf iets hebt gevonden. hoop dat wij tzt ook zoeits hebben. Succes met het afscheid en met alles daar rond om.

Whaaaaa, wat spannend zeg nog een paar daagies  :lol:

En idd, erg fijn dat je de eerste dagen even terecht kan bij een vriend.

Is nog erg lastig, vind ik, dat zoeken op real estate. We hebben geen idee waar we heen willen, omdat we er nog niet zijn geweest  :grin:

Jullie heel veel succes met de laatste loodjes :up:

Liefs Eutrice

Dat schiet nu al lekker voor jullie op.Klaar voor de koninginnedag? Hopelijk verkopen de kinderen veel en kunnen ze leuk nieuwe spulletjes hier kopen.
Succes met de laatste loodjes

Groetjes Erna

:lol: :lol: :lol: Nog maar een paar daagjes!
Nog hele leuke dagen in NL en een goede vlucht!

Succes in Oz!
Groetjes Marie

Goede reis en veel succes, hopelijk volgen wij ook gauw, dan zal echter eerst een knappe prins onze case officer wakker moeten kussen  :grin:

Dan hoop ik wel dat het bij ons een knappe prinses zal zijn die onze CO wakker zal kussen, alhoewel!!!!

Back