Yes, wij gaan ook

Yippie,

Gaat hardstikke lekker met jullie :up: Fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan.
Oh, ik benijd jullie. En ach, met z'n vieren in een kamertje, maakt ook niet uit, kun je straks lekker op terugkijken en om lachen.
Succes met de rest en ik ben heel benieuwd naar de rest.

Mariette

Jeetje wat gaat dat allemaal lekker bij jullie!
Ik hoop dat het bij ons zo zal vergaan. Het enige wat heel prettig is voor mijn vriend, hij krijgt de 1e maand woonruimte aangeboden door zijn bedrijf, scheelt een hoop geregel! Hij moet wel gaan zoeken dan, maar voor de eerste paar dagen/weken is dat wel heel fijn. En ik kom dan ook tzt in een gespreid bedje terecht!
Wellicht kunnen we een keer afspreken in BB (ik ga pas eind aug)?  :cheers:
Gr. Dorine

Wat leuk om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie al een hoop geregeld hebben zeg!  :up: :up:
Heel veel succes en plezier met een huisje zoeken etc!

Groetjes Marie

Gaat goed daar zo te lezen  :up:  Alvast heel veel plezier in jullie nieuwe huis samen.

Groetjes,
Susan

Lekker joh, dat alles zo voorspoedig gaat  :up: Ondanks dat je er natuurlijk over nadenkt, blijft het toch spannend, hoe zal alles uitpakken, hoe gaan de kids op school etc...

Heerlijk dat jullie binnenkort je eigen huis inkunnen  :smile:

Groetjes,
Lela

Bedankt allemaal voor de leuke reaktie's  :up:

@Erna, het is niet echt makkelijk om een woning te vinden, maar onze vriend heeft ons geholpen en heeft een vriend die bij een makelaar werkt, dus we hebben gewoon geluk. We moesten wel 3 maanden huur betalen omdat we geen huur verleden hebben hier en nog geen baan.

Ja, dat was de enige tegenslag, Rob zou een baan hebben bij een Loodgieters bedrijf, maar dat ging niet door omdat die loodgieter zelf voor 3 maanden in NZ gaat werken. Maar hij heeft vandaag een gesprek gehad bij een ander loodgietersbedrijf en hij is aangenomen. Hij moet alleen nog een eigen bedrijfsauto aanschaffen en wat gereedschap en dan kan hij beginnen, dus dat is uiteindelijk ook goed gekomen.

Ik zelf ga zoeken naar een baan als we helemaal gesetteld zijn, misschien over een week of twee.

Groetjes,
Jolanda

Dat is atijd fijn , zulke vrienden als makelaar.
Gefeliciteerd met Rob zijn nieuwe baan, en ga jij nog maar ff genieten en settelen.

Groetjes Erna

Hoi R&J,
Dat gaat de goede kant op. Een vraagje: Als Rob zelf een auto en gereedschap moet aanschaffen, is hij dan wel in (vaste) dienst van dat bedrijf, of is hij in feite contractor?

Erwin heeft vorig jaar al wat gesprekken gehad in Tas bij bouwbedrijven en ook daar moest hij zelf voor handgereedschap en auto zorgen, totdat hij een hogere functie zou krijgen als leadinghand of voorman.
En bij alle vacatures in de bouw staat ook meestal dat je daar zelf zorg voor moet dragen.

Mariette

OK, overigens niets mis mee hoor, wij zijn ook allebei contractor. Natuurlijk wat minder vastigheid, maar ook een wat hoger uurloon en toch wat meer keuze: meer uren werken = meer inkomen, meer vrij willen nemen kan (geen ma. aantal vrije dagen of zo ...). En in de huidige economie mag dat dus geen probleem zijn ;-)

Fijn dat je zelf weer internet hebt!
Lijkt me heel prettig, waarschijnlijk zullen we de eerste maandjes maar naar een internetcafe moeten gaan want ons "tijdelijke" huurhuis beschikt niet over een internetaansluiting,

Groetjes Marie

Een up-date  :smile:

We wonen heerlijk in ons appartementje, vlak bij de zee.
We hoeven alleen de weg over te steken, zandweggetje door, en jahoor....het strand.

Die baan van Rob ging niet door.
Hij heeft ondertussen wel een paar andere sollicitatie's lopen.
En in de tussentijd genieten we van het "hier" zijn.

De kids hebben het erg naar hun zin op hun nieuwe school.
En daar ben ik toch wel erg blij om, want je weet maar nooit.
Met de taal hebben ze soms nog wel wat moeite, maar dat heeft even de tijd nodig.

Groetjes,
Jolanda  :up:

Jammer dat de baan niet doorging, maar wel lekker dat alles verder goed loopt.
Klinkt goed zo dichtbij zee wonen  :up:

Lekker door gaan met genieten en succes met het
verder zoeken naar een baan!  :smile:

groetjes Miranda

NB bedankt voor je (je dochters  :smile:) reactie op de topic van Joe  :up:

Hallo Jolanda,

Klinkt heerlijk  :happysun: daar, heel veel regen  :depressed: vandaag hier.

Succes nog met werk vinden, en vooral genieten.

Groetjes,
Susan

We hebben eindelijk onze spullen binnen. Ze zouden 25 mei aankomen in Brisbane, maar ze waren naar Sydney gebracht.
Na een hoop bellen, mailen en faxen zijn ze uiteindelijk naar Brisbane gebracht. En toen moest het nog door de costumers, en die hebben alles opengemaakt en door elkaar gegooid. Gister zijn de dozen bij ons gebracht, en het was een bende. Het zou ten eerste om 8 uur komen, en om 1 uur kwam de vrachtwagen eindelijk. Een open vrachtwagen, normaal niet erg, maar het regende dus de dozen waren lekker kledder.
Maar goed, het is er, en dat is het belangrijkste. De kids kunnen weer lekker met hun speelgoed spelen, en wij zijn weer lekker onze ceedees aan het draaien.

Groetjes,
Jolanda  :up:

Back