YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
LAATSTE DAG WERKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om half 3 zwaai ik af. Wat een heeeeeeeeeeeeerlijk gevoel!!!

Nou Meid, geniet ervan... :up:
Kan me zo voorstellen dat je voornamelijk alleen aanwezig bent en de halve dag op internet aanwezig bent... :-D

Goed nog iets meer dan een week en dan...... Perth...... :lol:

Greetz,
Koen

:up: Lekker he!  :-D
En nu dan nog een weekje 'genieten' in Nederland?

Nog 9  :readinginbed: totdat je gaat  :plane:
 :lol:

haha, ja koen! jij snapt hem!  :lol:
ZOmeteen even de koffiepauze, getrakteerd natuurlijk op zijn Nederlands met mijn gedichtje erbij. Ben benieuwd hoe ze reageren. Er zal zon 80 man zijn van de 150 dus de helft weet nog niet eens dat ik uberhaupt vertrek haha.
Nou lekker hoor!! Ik kan je zeggen, het voelt wel erg raar! En 9 dagen, dat is niks meer...!

Nee ik kan het me zo voorstellen... toch zou ik daar niet te veel bij stil staan en vooral focussen op het feit dat je bijna in Perth bent.... en zoals je al ergens anders zei.... de spanning stijgt, buik knijpt samen ... en dan ..... rare tafrelen op Perth Airport... :lol1:

Geniet ze en ik lust ook wel een gebakje... is weer eens wat anders dan pepernoten... :-D

Oh mijn god, ik kreeg net een hele toespraak in de kantine, met 80 man !! lekkere rooie kop natuurlijk.... echt erg! Wel mooie bloemen en een envelopje!!

En wat zat er in???? een ticket naar Australie????  :lol:

Marina je weet het he.... mooi rood is niet lelijk.... :up:

haha nee!! maar ben nu bij mijn oma aan het logeren deze laatste week en die heeft er wel ?????
haha

Oma's hebben heeel veel vazen! :)
Oma heeft ook internet?? ;) Anders ben je dus vanaf morgen niet meer on-line ...

jawel hoor ze hebben internet (twee keer zelfs) maar in mijn huis staat mijn computer (nog als laatste) aangesloten, dus ik kan vanuit daar ook nog effe kijken (mijn oma woont 3 deuren verder, handig he!). In het (inmiddels) oude huis wordt de adsl de 14e afgesloten en de 14e om 3 uur lever ik de sleutels in. Dan snachts naar schiphol en de 15e weg!!! Goed getimed!

Hallo miss hyperdepieper, gaat ie nog???

Nou, ik heb net ff mijn hotel geannuleerd en een ander geboekt, scheelde ff 25 euro op 1 nachtje, en dit hotel is ook nog s dichterbij en met shuttleservice naar Schiphol, dus ik kom erg uitgerust aan, zodat ik jou goed kan begeleiden, ander raak je de weg weer kwijt op schiphol, whahaaaaaaaaaaaaaa  :evil:

see you soon,

lin

OOOWW verschrikkelijk vandaag joh!  hahaha
Ja als mijn hoofd weer zo staat komen we nergens haha. My personal chaperone!!
Ik begin nu ook echt zin te krijgen (had ik natuurlijk al maar het wordt komt nu dichtbij!)

Nog effe wat Ozzie liedjes uit ons hoofd leren voor de vlucht he. Volgens mij ben ik straks meer hyper dan de kids hahahaha!

ik neem wel wat kalmerende pilletjes mee (en een hamer, haha)

ik begin ook al aardig hyper te worden over het weerzien van mijn ozzie,kan haast niet wachten.
Heb nog een erg drukke week ,en dan kan ik gelukkig volgende week woensdag al naar het hotel.
Moet trouwens wel onderhand beginnen met het inpakken van mijn koffer, mmmm, zaterdag dan maar eens beginnen met pakken.
yipppppppppppppppppppppppppppppppppie, we zijn er bijna.

weet trouwens nog niet echt leuke liedjes for in the plane  :music:
lin

ben ook begonnen inderdaad, met het echte inpakken. Moet denk ik nog wel een doosje versturen want winterkleren hebben we nu toch niet nodig.
Inderdaad nog een druk weekje en dan gaaaaaaaaaaaaaaaaaan we!!!!

Hey Marina,

Je laatste dagje zit er nu op, he!!!
En...hoe voelt dat nu (hoezo naar de bekende weg vragen :p)
Slaap je überhaupt nog wel 's nachts??!

Spreek je vast nog wel vandaag of morgen...

Groetjes,
Mel

Hey Marina....

wanneer ik je verhaal lees, begint het bij mij ook te kriebelen... spijtig genoeg moet ik nog 5 weken wachten eer ik op weg kan naar mijn aussie...  :cry: alhoewel - dat vliegt ook voorbij (hoop ik toch!)
Dat ik de kerst dagen thuis met mijn ma en pa kan doorbrengen is leuk, een beetje een mineur aan dit alles is dat mijn moeder waarschijnlijk in januari (net na mijn vertrek) moet geopereerd worden... Geeft alles een dubbel gevoel... maar je - we komen er wel door.
Geniet van je laatste dagen en vooral van je weerzien van je aussie!!  :lol:

Groetjes Monique

Ik raak zo langzamerhand de draad kwijt wie er nu allemaal weggaan. Het schijnt dat Nederland al z'n mooie dames kwijt raakt.
Is het Marina niet, dan is het wel een schone dame.

Wel het zij jullie gegund!!

Goede vlucht uit Nederland en een prettige reis.

Rene

Spannend!!! Spannend!! Spannend!!!
:-o
NU komt het er echt op aan, marina gaat ons verlaten!
Lekker gevoel he nog even de laatste dingetjes en dan....weg uit NL!!

:plane:

Back