Thanks,
Ja inderdaad, het was de foto die op de website werd gebruikt....
Ik heb nogsteeds de binnenkant niet gezien aaaah.
Mike heeft daar geen digitale.....
Balen zeg...
Marina
Als ik jou was, zou ik alvast gaan bellen met Berlijn. Ze vroegen aan mij wanneer ik wilde komen en zoals je weet moet ik de 26e. Als je dus een afspraak maakt, dan kun je in ieder geval verder plannen.... Is maar een ideetje, hoor....
Veel succes enne... volhouden met bellen naar Berlijn... gelukkig had ik binnen twee dagen een afspraak...
Hoi Ellen,
Ik durf nog eigenlijk niet te bellen, want ik kan niet zeker zeggen dat we in december alles hebben. En als we dan weer de afspraak moeten verzetten? Komt dat dan niet raar over? Ik weet het niet hoor?
Ik ben liever zeker dat ik echt zicht er op heb dat ik alles heb.....
Plannen ze ver vooruit dan??
Nee hoor, ik kon binnen twee weken een afspraak krijgen, maar misschien dat in december het drukker is, of dat er minder case-officers zijn... (vanwege de kerst en zo).. Onthou wel dat de ambassade op de australische feestdagen dicht is, maar OOK met de duitse feestdagen..
Het zullen er niet zoveel zijn, maar toch altijd handig om te weten.
Veel succes met het verzamelen van alle gegevens... het is een heel pakket wat ik mee ga slepen...
NOU EINDELIJK BEN IK OFFICIEEL TEN HUWELIJK GEVRAAGD HOOR @!!!!!!!
As woensdag weten we wanneer we gaan trouwen want dan gaat hij naar de marriage celebrant.
FEEST FEEST FEEST!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
natuurlijk!!! Iedereen is welkom hoor.
We trouwen en daarna is het gezellig met zijn allen naar de kroeg... Geen uitgebreide dag ofzo. Hoeft voor mij niet zo.
Gewoon gezellig met de hele bups er een feestje van maken na afloop.
Ik zal woensdag de datum effe posten!
Groetjes,
Marina
eeeeeh lin... dat gaat namelijk niet meer, if you know what i mean hahahaha!!!
SNIP......!
haha.
Je bent bij deze uitgenodigd he, als je tegen die tijd ook in Perth rondvertoefd of misschien op visite bent bij Johns familie. Ik mail je woensdag de datum ok....!!
Ik ben ZOOOOOOO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
Marina
ik hoop echt dat ik er rond die tijd ben, zou wel supergaaf zijn. Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent, je zou t liefste nu in het vliegtuig stappen, he.
hey bert, Thankx
mocht je in de buurt zijn rond de datum: komen he!!! wordt gezellig, uitnodiging bij deze!!!
(vakantie, feestje???? altijd leuk toch???)
Marina
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.