Twijfel... kent iedereen dat niet? Wij hadden het vooral op het moment van beslissen.Nu komt en gaat het. Nog niet zo heftig, maar ik verwacht dat tegen de tijd dat we de datum gepland hebben dat het dan heel erg zal zijn.
[quote author=Catkin link=topic=9776.msg143235#msg143235 date=1247730541]
...... Vervolgens gaf een collega aan fijn met me te werken en ging het over de toekomst (krijgen in januari een nieuwe manager).
Ik merk dat ik het heel lastig vind om dan niks te zeggen... Dan ga ik ook even twijfelen of ik er wel goed aan doe ......
[/quote]
Gelukkig kan ik er wel met mijn collega's over praten, want ik heb het al lang verteld. Ik heb kei leuke collega's en ik kan me voorstellen dat ik het niet gauw weer zo gezellig zal hebben in een nieuwe baan ( in een nieuw land ) Wat wel fijn is, met hun is de band net niet zo sterk als met onze familie en vrienden , dus met hun kan ik heel leuk over Oz praten, zonder dat ze moeilijk gaan doen.Zij zijn ook heel enthousiast, das leuk.
[quote author=Catkin link=topic=9776.msg143235#msg143235 date=1247730541]
.......aan doe om weer weg te gaan, net nu ik mijn leven hier helemaal op orde heb. Op zich heb ik leuk en interessant werk, over het algemeen leuke collega's. Een goed sociaal netwerk en voldoende hobby's ......
[/quote]
Dat heb ik ook precies! Maar als ik dan iets verder mijn gevoel na ga, dan denk ik : Zou ik hier in NL net zo lekker in mijn vel zitten en zo gelukkig zijn als ik wist dat ik hier mijn verdere toekomst zou hebben? Dat ik geen vooruitzicht heb zoals nu ( het avontuur,mooie natuur, lekker weer,weekenden buiten door brengen, atijd in lekkere zomerse kleding kunen lopen, andere carriere etc etc )
Nee, ik denk dat ik de laatste jaren wat gelukkiger ben omdat we dit vooruitzicht hebben.We gaan naar Australie :w00t:
Ook al brengt dit twijfels.... ( help me herinneren dat ik dit ooit schreef als ik over een tijdje loop te mekkeren dat ik zo twijfel :grin: )
Ben ook wel benieuwd naar wat Sambo vroeg : zou iemand zich hebben laten tegenhouden door de twijfels, en daardoor niet naar Australie is geemigreerd?