afterbang
XPdite Sponsor
Ik ontdekte gisteren dat er al vega worstjes zijn!Of gewoon alleen de gebakken uitjes op een kleffe witte boterham.
Last edited:
Ik ontdekte gisteren dat er al vega worstjes zijn!Of gewoon alleen de gebakken uitjes op een kleffe witte boterham.
Ik was zo ziek van 2019 dat ik het helemaal genegeerd heb, tot ik rond een uur of 9 een berichtje kreeg van iemand met het goede nieuws. Dus toen toch ABC aan en tot een uur of 1 ‘s nachts gekeken.Dat was een latertje op zaterdagavond! We begonnen de avond toch echt met een knoop in onze maag (gaat het Labor lukken, want de polls klopten in 2019 ook niet), maar die knoop was rond een uurtje of acht toch wel weg. Klimaat en vrouwen hebben volgens mij wel de doorslag gegeven. Er staat vandaag een aardig stuk op ABC News hoe de Liberals de vrouwen 'verwaarloosd' hebben. We hopen op drie jaar nieuwe politiek en met zo'n grote crossbench vol Greens en Independents hoop ik op goede compromissen, een government die wat beter luistert naar de kiezers en minder foto's met een PM in een hi-vis vestje! We gaan het zien, maar we zijn hoopvol hier!