An, Steve & Tomas: 6 november vertrek naar Melbourne

SUPER!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
:congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats:

Veel succes !!!

Groetjes Menno, Marie, Marlon & Nick

[move][size=20pt] :cheer: YIPPEE  :cheer: YIPPEE  :cheer: YIPPEE  :cheer: YIPPEE  :cheer: YIPPEE :cheer:[/size][/move]

Gefeliciteerd allemaal!

Geniet ervan en succes met de volgende stappen.

Groeten,
Susan

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

[move][size=20pt]JOEPIE! JOEPIE! JOEPIE![/size][/move]

[size=30pt]Gefeliciteerd![/size]
beter laat dan nooit!
er is ook zoveel te lezen op dit forum.
één vraagje stickertje plakken in London?
Is dat normaal of is dat omdat Steve van Wales komt?
Groeten Henk.

Henk,
volgens de grant letter mag je bij elk "Diac office with visa evidencing facilities" langs voor het paspoortstickertje.
Parijs zou gemakkelijker zijn maar we hadden nog Eurostar ticketten naar Londen van een weekendje in april dat door omstandigheden niet is kunnen doorgaan maar die gelukkig verzet konden worden.
We zijn ook gek van Londen dus elk excuus is goed om er een weekendje naar toe te gaan!

groetjes,
an

Hey!
Good on you!
London is allesbehalve mijn favoriete stad (vind South Wales uk wel mooi!) maar voor de stickertjes heb ik het er wel voor over.
Als we naar Engeland gaan is het meestal Canterbury (shopping) of naar Wiltshire (familiebezoek).
Tevens is er ergens een lijst van die "Diac office with visa evidencing facilities"?
Ik heb nu al London, Paris and Berlin.
Een weekendje Rome zou ik wel zien zitten, haha!
Groeten Henk.

Hey Henk,
ik heb je berichtje blijkbaar gemist, en dan nog wel in m'n eigen lastavaza. Shame on me!
Geen idee van de lijst, misschien hier?http://www.immi.gov.au/contacts/overseas/index.htm

Wiltshire is ook mooi hoor, en dan heb jij waarschijnlijk ook al de moeder der ronde punten in Swindon al eens gedaan? Wij vorige maand per ongeluk voor de eerste keer. (zie onze blog voor foto's) Man, man, dat is toch geen normaal rond punt!

Ook een vraagje aan alle vrouwen (of mannen?) die een beetje shopaholic zijn, hoe zijn jullie in godsnaam de laatste maanden voor afreis doorgekomen??
Ik mag (van mijzelf en van Steve) niks nieuw meer kopen, ah nee, want ofwel moet je 't terug verkopen ofwel moet je er extra voor betalen om het mee te nemen. Dus nu is het kin kloppen en afkicken. Niet dat ik anders honderden euro's per maand opkoop maar zo'n prulletje van de Hema hier of een speelgoedje voor Tomas daar, dat mis ik!
Enige tips?

groetjes,
An

groetjes,
An

Kleren !!!
(kinder) kleding in Oz is anders, en hier (HEMA!!!) veel leuker.
en.... schoenen!!! vooral  voor kinderschoenen is de keus veel minder, en het schijnt, (kweenie zeker) veel lager. Ikzelf heb ik toendertijd alleen clarks gezien...
Dus; retail therapy gaat voor mij gewoon door; als je droef bent, koop je schoenen en kleren. En dat mag!!!
aukje

Nu heb ik toch wel net half mijn kleerkast leeggemaakt dit weekend, verstand op nul en alles wat ik in een jaar niet heb aangehad, weg ermee. Misschien ga ik wel een beetje aan retail therapy doen om mijzelf hiervoor te belonen... :grin:
met kinderkleding moet ik wel oppassen, ik heb een redelijk 'picky' zoon. Als het niet van Spiderman of andere heldentoestanden is, wil hij het niet aandoen.
In zijn kast liggen een aantal echt mooie t-shirtjes, simpele en grappige printjes vind ik mooi, maar nee, die wil meneer niet aandoen, enkel wat hijzelf heeft gekozen, en het lelijkste eerst... :smile:

groetjes,
An

Hey An!
Wiltshire is ook mooi hoor, en dan heb jij waarschijnlijk ook al de moeder der ronde punten in Swindon al eens gedaan? Wij vorige maand per ongeluk voor de eerste keer. (zie onze blog voor foto's) Man, man, dat is toch geen normaal rond punt!
Ik ben regelmatig in Swindom geweest (ik ken de weg beter in Engeland dan in België, haha!) Ze noemen dat daar "the magic roundabout". Als je dat nog nooit gezien hebt lijkt het wel magic, en als je gewoon bent om rechts te rijden, oei-oei-oei!
Ook een vraagje aan alle vrouwen (of mannen?) die een beetje shopaholic zijn, hoe zijn jullie in godsnaam de laatste maanden voor afreis doorgekomen??
Ik mag (van mijzelf en van Steve) niks nieuw meer kopen, ah nee, want ofwel moet je 't terug verkopen ofwel moet je er extra voor betalen om het mee te nemen. Dus nu is het kin kloppen en afkicken. Niet dat ik anders honderden euro's per maand opkoop maar zo'n prulletje van de Hema hier of een speelgoedje voor Tomas daar, dat mis ik!
Enige tips?
Hahaha! Ik ken dat gevoel. Hema maar ook H&M, GAP, TOYSRUS, ASDA, MARKS&SPENCER,OASIS,MONSOON,ASOS,URBAN OUTFITTERS, shall I go on?!!! Ik hoop dat er daar alternatieven zijn of dezelfde merken anders moeten we alles leren kennen.
Verkopen? Eerst dacht ik van wel, maar denk hoe ga ik dat vervangen? Dat zijn ook veel persoonlijke spullen waar je niet veel voor krijgt en geld gekost hebben en veelal die in oz niet verkrijgbaar zijn. Dus ben ik van mening veranderd en ALLES MEENEMEN!
Kleren !!!
(kinder) kleding in Oz is anders, en hier (HEMA!!!) veel leuker.
en.... schoenen!!! vooral  voor kinderschoenen is de keus veel minder, en het schijnt, (kweenie zeker) veel lager. Ikzelf heb ik toendertijd alleen clarks gezien...
Oh Aukje, dan moet je nu zeker inkopen doen! Shop till you drop!
Groeten Henk.

[quote author=AnSteveTomas link=topic=6473.msg92416#msg92416 date=1181586075]

Ik mag (van mijzelf en van Steve) niks nieuw meer kopen, ah nee, want ofwel moet je 't terug verkopen ofwel moet je er extra voor betalen om het mee te nemen. Dus nu is het kin kloppen en afkicken.
groetjes,
An

[/quote]

Ahmmmmmmmmmmmmmmmmmm, adem in, adem uit, ahmmmmmmmmmmmmmmmmmm, adem in, adem uit :grin: en dan lukt het uiteindelijk wel.

Erna

Ik mag gelukkig nog wel shoppen voor vertrek! Ik ben sinds afgelopen zomer 13 kilo afgevallen, dus heb echt nieuwe kleren nodig ;) De oude garderobe deels vervangen voor een nieuwe :)

Niet de stad in gaan? Zou dat werken? Verder wilde ik jullie alsnog feliciteren met jullie visum. Beetje laat, maar moet nog heel veel bij lezen na lange afwezigheid :)

Hoi An, Steve en Thomas,

Zojuist globaal jullie verhaal doorgenomen, wat een mallemolen he!
Heel erg hartelijk gefeliciteerd met jullie visa!

Groetjes van Saskia

En ook van mij nog gefeliciteerd met jullie visum!!!!  :up: :up: Heerlijk gevoel he!

Tja, en dat kleding shoppen doet af en toe wonderen (voor al die andere dingen die je moet laten staan  :cry: )

Succes met alle voorbereidingen  :up:

Liefs Eutrice

Merci'tjes iedereen voor de leuke reacties!
We voelen dat we bij onze vrienden en familie een beetje alleen staan in onze euforie, ze zijn bijna allemaal wel blij voor ons hoor, maar je kent het wel, dat dubbele gevoel. Dus houden we ons een beetje in voor hen.
En dan is er gelukkig dit geweldige forum waar je het wel kan uitschreeuwen DAT WE GAAN!!! :happy:

We zijn nu 2 weken na onze grant letter en zo stilletjesaan begint het door te dringen.
Ik was bv dit weekend naar de French Open aan het kijken en ineens viel hij: 'We kunnen gewoon volgend jaar naar de Australian Open!'; ik wou het moment verzilveren door meteen ticketten te kopen (toch iets dat ik nog kan kopen) maar...ik ben een beetje te vroeg... :grin: 

Wauw gefeliciteerd zeg! Wat moet dat een goed gevoel zijn. Nu lekker aftellen. Kan me voorstellen dat het wel dubbel is voor familie en vrienden. Het is nou eenmaal iets verder dan belgie.

Oh, volgens mij wonen jullie in Belgie, in dat geval bedoel ik dat het iets verder is dan naar Nederland emigreren  :smile:.

[quote author=KimOz link=topic=6473.msg92932#msg92932 date=1182075500]
Oh, volgens mij wonen jullie in Belgie, in dat geval bedoel ik dat het iets verder is dan naar Nederland emigreren  :smile:.
[/quote]
:grin: Klopt, maar ik begreep wat je bedoelde hoor!

Back