Ik ben regelmatig in Swindom geweest (ik ken de weg beter in Engeland dan in België, haha!) Ze noemen dat daar "the magic roundabout". Als je dat nog nooit gezien hebt lijkt het wel magic, en als je gewoon bent om rechts te rijden, oei-oei-oei!Wiltshire is ook mooi hoor, en dan heb jij waarschijnlijk ook al de moeder der ronde punten in Swindon al eens gedaan? Wij vorige maand per ongeluk voor de eerste keer. (zie onze blog voor foto's) Man, man, dat is toch geen normaal rond punt!
Hahaha! Ik ken dat gevoel. Hema maar ook H&M, GAP, TOYSRUS, ASDA, MARKS&SPENCER,OASIS,MONSOON,ASOS,URBAN OUTFITTERS, shall I go on?!!! Ik hoop dat er daar alternatieven zijn of dezelfde merken anders moeten we alles leren kennen.Ook een vraagje aan alle vrouwen (of mannen?) die een beetje shopaholic zijn, hoe zijn jullie in godsnaam de laatste maanden voor afreis doorgekomen??
Ik mag (van mijzelf en van Steve) niks nieuw meer kopen, ah nee, want ofwel moet je 't terug verkopen ofwel moet je er extra voor betalen om het mee te nemen. Dus nu is het kin kloppen en afkicken. Niet dat ik anders honderden euro's per maand opkoop maar zo'n prulletje van de Hema hier of een speelgoedje voor Tomas daar, dat mis ik!
Enige tips?
Oh Aukje, dan moet je nu zeker inkopen doen! Shop till you drop!Kleren !!!
(kinder) kleding in Oz is anders, en hier (HEMA!!!) veel leuker.
en.... schoenen!!! vooral voor kinderschoenen is de keus veel minder, en het schijnt, (kweenie zeker) veel lager. Ikzelf heb ik toendertijd alleen clarks gezien...