An, Steve & Tomas: 6 november vertrek naar Melbourne

:plane: Vertrek: 6 november met Singapore Airlines van Amsterdam.
8 november in Melbourne. :plane:

We waren nog in volle verwachting van enige reactie van IOM België of IOM Australia tot we de superdeal van SA tegenkwamen: 525€/pp. Tja, dan hadden we natuurlijk geen zin meer om te wachten voor dat beetje minder...

Mazzel dat SA 60 jaar bestaat, vandaar daar deze lage aktie prijzen voor enkeltjes. De gemiddelde vakantieganger heeft er natuurlijk niets aan maar voor de vertrekkende Xpdite leden is het natuurlijk top!

Chantal

[quote author=tweety link=topic=6473.msg93512#msg93512 date=1182527309]
Mazzel dat SA 60 jaar bestaat, vandaar deze lage aktie prijzen voor enkeltjes. De gemiddelde vakantieganger heeft er natuurlijk niets aan maar voor de vertrekkende Xpdite leden is het natuurlijk top!
[/quote]

Ah! Vandaar! Hebben wij even geluk!  :smile:

Inderdaad een superdeal!!! Fijn dat jullie een vliegdatum hebben, dan heb je wat om naar toe te leven he?
Veel succes met "pakken"

Groetjes Marie

Fijn dat jullie een vliegdatum hebben, dan heb je wat om naar toe te leven he?
inderdaad, nu kan alles gerichter gebeuren. Ik vind het deel dat je hier in België of Nederland moet doen, het afbreken zal ik maar zeggen, emotioneel echt wel zwaar.
Maar nu we een datum hebben kunnen ook leukere, opbouwende dingen in Australië al gebeuren, zoals bv accomodatie zoeken voor de eerste weken. Dan brengt het dan weer in evenwicht.

Bij jullie alles goed? het zijn echt de laatste dagen nu voor jullie! Kan je de zenuwen nog de baas?

groetjes,
An

[quote author=maryhinge link=topic=6473.msg93546#msg93546 date=1182545931]
na de ene zomer nog een zomer!
[/quote]

Yep, dat was zo'n beetje de onderliggende gedachte om te wachten tot het najaar.

Plus het feit dat we al maanden geleden tickets voor de wereldbeker rugby in september hadden gekocht: Wales-Australië, zit een beetje in tweestrijd voor wie ik moet supporteren... :cheer:  :|

groetjes,
An

Hoi An

Wat een heerlijk gevoel dat je nu weet wanneer jullie gaan vertrekken......echt iets om naar toe te leven.....en ja gaat dan ook nog eens heerlijk de zomer tegemoed. En een superrrr prijsje met SA, volgens mijn zus ook de meest comfortable luchtvaartmaatschappij.

Groetjes Mariette

Hey!
Plus het feit dat we al maanden geleden tickets voor de wereldbeker rugby in september hadden gekocht: Wales-Australië, zit een beetje in tweestrijd voor wie ik moet supporteren...
Ja moeilijke keuze, ze zijn allebei topklasse!
Sugestie: jij supporter voor Aus en Steve voor Wales!
Groeten Henk

Kleine update, we hebben de stickers nu ook in ons paspoort staan.
We gingen ze eerst in Londen halen in augustus - we hadden dit weekendje zoiezo gepland dus kwam wel handig - maar Diac Londen spreekt Diac Parijs en Australië tegen in de zin van dat inwoners van België (dus ook Britten in België) naar Parijs moeten ipv dat het bij eender welk Diac office kan.
Kan niet meer volgen maar soit, da's nu het laatste waar we moeilijk over gaan doen, dus hebben we onze paspoorten dan maar naar Parijs verstuurd. En ze zijn mooi na 10 dagen teruggekomen, MET sticker!

Ik kan maar geen genoeg krijgen van dat zinnetje 'permitted to remain in Australia indefinitely' !

An & family, zo fier als een gieter  :happysun:

Zal dan stiekem moeten gebeuren, wil nog welkom zijn bij m'n schoonfamilie...  :grin:

Wat heerlijk An! Nu is het echt helemaal officieel en rond!!! Geweldig!!!  :up: :up:

Groetjes,
Lela

Dag AnSteveTomas,

Ook van Ingrid en mezelf een dikke proficiat!!! Vanaf nu zijn jullie voor altijd welkom in Oz...  :up:

Groetjes,
Brecht

Heerlijk gevoel he, je paspoort veilig terug met een geldig stickertje.
Wat een stickertje niet kan doen  :smile:

Groetjes Jojo.

Hey!
Een dikke proficiat!

Zal dan stiekem moeten gebeuren, wil nog welkom zijn bij m'n schoonfamilie... 
Sorry, ze mogen beiden keigoed zijn, Australië zal wel winnen.

Groeten Henk.

Back