artvark&mammavark naar Melbourne

[quote author=pinkie link=topic=4820.msg114004#msg114004 date=1205908349]
!!!!!! ??????
[/quote]

:think:

[quote author=pinkie link=topic=4820.msg114004#msg114004 date=1205908349]
!!!!!! ??????[/quote]

Deze is bedoeld voor test topic...I think.

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg113979#msg113979 date=1205889205]
Jack, gezellig, je bent welkom, zeker als je je hamer en spijkers meeneemt, want dat extra vloertje moet er nog wel in. En het guesthouse heeft ook een beurtje nodig, maar dan kan ook ineens heel XPdite langskomen. (maar niet allemaal tegelijk)

@Jack,(nog een keer) je mag natuurlijk ook een frillie meenemen, want die hebben we nog steeds gemist!![/quote]

Als jij voor het vloertje zorgde dan had ik het vloertje erin gelegd voor een gezellige bbq avond. Zit je in hetzelfde land zit je op een afstand die je niet voor mogelijk houd......misschien in de toekomst wat dichterbij...wie weet.

MAMA, Heb geen flauw idee of er frillies voorkomen waar jullie wonen.
Maandag was de grondwerker bezig en savonds ging ik kijken of hij beetje zijn best had gedaan kwamer er tientallen cockatoos langs...
Hier , waar ook Bart woont (woont zo'n 5 minuten lopen van me vandaan) kwamen van de week 3 black cockatoos met rode staart over.
Krijg ik gewoon een kick van  :smile:....  prachtige vogels, vogels zijn mooi zolang ze wild in de natuur leven waar ze horen.

Cheers,

Jack :evil:

Oh gaaf zeg, is het nog een beetje gelukt met de vraagprijs ?
Bouwen jullie er ook een pizzaoven in ? Moet haast wel.

Jullie wonen trouwens wel een takken-eind weg voor ons, ahum.
Maar we zullen wel komen, al is het alleen maar om de omgeving daar eens te bekijken.
Wanneer kunnen jullie over ?

Inge

[quote author=dism link=topic=4820.msg114022#msg114022 date=1205921377]
een takken-eind weg voor ons, ahum.
Wanneer kunnen jullie over ?

Inge[/quote]

Voor ons??.
kunne jullie over??.

:grin: :up: :up:

Leuke taal, waar komt dat over....eeuuh vandaan

settlement is 19 mei, dan komt Jack voor de bbq, (of Branco, of Charlie- de builders die we nu proberen te kietelen) en we hopen er voor 21 juli in te zitten, want dan komen onze vriendjes met drie jochies...

en, als we geen takkeneind weg woonden (die n, is dat nieuwe spelling?) waren hier niet zulke prachtige bomen!! het is trouwens maar 40 min naar het CBD...

Krijg ik gewoon een kick van  :smile:....  prachtige vogels, vogels zijn mooi zolang ze wild in de natuur leven waar ze horen.

Cheers,

(sorry, mijn  quote is ineens kwijt)

ik weet precies wat je bedoelt; er zitten hier dertig (ca) 'gewone' cockies en heel soms komen er 2 zwarte yellowtail langs. Vanavond waren het er ineens tien!!  Dan sta ik gewoon te genieten, en kan het eten aanbranden wat mij betreft...
vanmiddag keek ik even naar de dam, 4 jonge eendekuikens, minder spectaculair misschien, maar zo, zo leuk!

auk

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg114033#msg114033 date=1205927446]
het is trouwens maar 40 min naar het CBD...[/quote]

En ik maar denken dat ik iets in het CBD moet zoeken omdat de reistijden zo enorm zijn.... die 40 min dat is vast niet in de spits

Groetjes Chantal

Sorry, misschien is dat over een beetje uit het duits, waar ik 15 jaar heb gewoond. Maar Aukje begreep we wel, toch?
En ik weet wel dat het maar 40 min. van CBD is, maar ik bedoelde voor de 6/4/08 want wij wonen dus 30 min. in de
andere richting. Was dus niet negatief.  :wink:

groetjes Inge

(PS hoe gaat het met je fasciitis plantaris? Als je begrijpt wat ik bedoel.)

[quote author=dism link=topic=4820.msg114058#msg114058 date=1205964689]
Sorry, misschien is dat over een beetje uit het duits, waar ik 15 jaar heb gewoond. Maar Aukje begreep we wel, toch?

[/quote]

hahah misschien is het Inge taal want wij gebruiken dat ook ;)

Oh lekker joh 19 mei...een dag om naar uit te kijken

Wat prachtig..!  :lol:

Nou, ik heb ook goed nieuws..! Grote kans dat ik via mijn afstuderen meteen een baan in Melbourne krijg..! WHOEHOE :)

Hey Aukje,

Even een verzoekje aangezien je nogal in de dierenwereld zit  :wink: Mocht je op de volgende Pakenham show, iets zien van een organisatie die tours vogeltjes spotten regelt zou je dan even aan mij willen denken en een URL of telefoonnr willen opschrijven?

Zou namelijk vrij snel na aankomst zo’n tour/cursus willen doen aangezien het voor mijn werk wel handig is als ik wat van de Australische vogels weet. Ik heb wel een boekje maar het lijkt me gewoon leuker om het veld in te gaan.

Ik heb zelf al wat op internet gezocht maar kan niet echt iets vinden. Maar doe er s.v.p. geen moeite voor, ik kom het waarschijnlijk vanzelf tegen als ik in Australie ben.

Groetjes Chantal

Nou Inge, het is misschien Inge taal, maar wij gaan ook altijd over, en alles is een takke eind in Melbourne... (Australie) na een tijdje wen je daar aan.
(mijn vorige werkgever was trouwens een takkewijf, Niemand kan er echt wat op aanmerken als je dat zegt, en toch is het redelijk duidelijk, maar dat terzijde) en betreft de echte geheimtaal; die doet nog kei zeer... En volgende week krijg ik mijn ponnytjes en dan moet ik echt aan het werk...

alles is een takke eind in Melbourne
  Ik bedoel; even naar de K mart is 25 minuten. Stel je voor dat ik in NL naar Utrecht zou gaan om een fluitketel te kopen. Zou ik niet aan denken! Zondag gaan we naar vrienden even buiten Melbourne; precies de andere kant op. ruim 2 uur rijden dus. Even naar Groningen om gelukkig pasen te wensen; maar zo moet je gewoon niet meer denken dus!

@ tweety; 40 minuten is inderdaad buiten de spits, en zo gauw ik noordelijker moet zijn is het langer, die wegen liggen niet zo lekker ofzo. Maar het klinkt zo goed he?

Auk en Art,

:congrats: [sup]VAN HARTE GEFELICITEERD!!![/sup]  :flowers:

Te gek hoor.  :up:

Mariette

(Zocht naar MEGA letters, maar kon ze niet vinden zoals je wel zult hebben begrepen)

Onwijs te gek zeg! :up:

Van harte gefeliciteerd , geniet van al het moois.
Al wonen wij midden in de stad , hier vliegen de blackies ook over en honderden witte cockatoo's en wat je zegt als je die ziet dan laat de boel de boel en alleen maar genieten :up:

Hey hallo, zo ik ben weer boven water hoor. Ik wil jullie nog even bedanken Aukje en Arthur voor jullie gastvrijheid. Ik vond het weer errug gezellig. En wauw wat een mooi plekje hebben jullie daar en dan gaan jullie naar een NOG mooier plekje toe over een paar maanden. TOF.

Geef de meiden een dikke knuffel van mij en neem er zelf ook één :smile:

Erna

@ Erna,

wij vonden het ook veeeel te gezellig!!! (en dat voelden we de volgende middag nog...)
Knuffel terug van de meiden en van ons ook een hele dikke!!

auk

Wij zijn ook weer boven water na een paar dagen VIC en een ossubuco bij mammavark!

we hebben een heleboek fotos van de kippen en de slang en de meiden!

[quote author=Hansie link=topic=4820.msg114431#msg114431 date=1206360940]
Wij zijn ook weer boven water na een paar dagen VIC en een ossubuco bij mammavark!

we hebben een heleboek fotos van de kippen en de slang en de meiden!
[/quote]

Ik heb ze nog niet gespot op jullie blog  :|  :p

See ya

Back