artvark&mammavark naar Melbourne

Proficiat met de stickertjes!  :up:
Voelt het nu anders aan, echter?
Lijkt mij een leuk weekendje geweest te zijn!

groetjes,
An
 
Hoiii,

:congrats: met die mooie stickers in het paspoort lekker hoor!  :up:

Wij zijn (zo te horen helaas) ook niet naar Berlijn geweest, klinkt goed  :up:

Liefs Eutrice
 
[quote author=Hansie link=topic=4820.msg90007#msg90007 date=1179297645]

Offtopic: Mariette, kan je niet nu alvast kopieen van de paspoorten langsbrengen bij de notaris zodat ie ze kan vergelijken met t echte paspoort, en daarna t echte opsturen dan? Ik kan me zelfs herinneren dat ik bij de meest recente overdracht alleen kopieen opgestuurd heb naar de notaris, ik heb de beste man nooit gezien en hij mijn paspoort ook niet  :smile:
[/quote]

Goeie tip Hans, ga ik ff achteraan. Ik meen ergens te hebben gelezen dat we kopieen af moeste geven en de originele mee moesten nemen.
Maar als dat niet hoeft scheelt toch weer een hoop drukte :up:
 
Hoi Auk

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :


Gefeliciteerd hoor.

Als wij ook zo ver zijn dan is het dus echt de moeite waard om er even een paar dagen voor uit te trekken om de stickers op te gaan halen.

Goetjes Marjet
 
Hoi Auk

Nog even het volgende:

Ik heb net eventjes je website bewonderd......superrrr zeg.

Leuk dat jullie in de buurt van Emerald willen gaan wonen, echt prachtig daar. Ik ben daar vroeger regelmatig voor BBQ's geweest en heb ook in de "Puffing Billy" gezeten.....rijdt die nog??????

Als alles volgens plan loopt willen wij ook in de outern-eastern suburbs van Melbourne gaan wonen......maar dat gaat nog wel even duren hoor.


Grappig allemaal hoor. Ik ben net een week lid van deze forum maar kom veel leuks tegen.


Groetjes Marjet
 
@ Marjet, natuurlijk rijdt de Puffin' Billy nog steeds! Er zijn heel veel enthousiaste vrijwilligers die de treinen laten rijden. Wij zijn er vorig jaar nog in geweest, krijg er geen genoeg van......

sorry back to topic......
 
[quote author=mammavark link=topic=4820.msg89936#msg89936 date=1179226295]
... nadat we er doorheen zakten (bloos) ...
[/quote]

;-) ;-) ;-) De sticker in je paspoort uitgebreid gevierd ..... ?? ;-) ;-)

Alle gekheid op een stokje: Helemaal gelijk, berlijn is een mooie stad, en op de fiets is waarschijnlijk inderdaad een van de beste manieren om te bekijken (samen met de metro).
 
jippie de pippie,
mijn assessment bijna klaar, die kan hopelijk morgen de deur uit, als ik niet tachtig dingen ben vergeten ! Mijn collega noemt mij someone who knows her profession well and is always enthusiastic. Goed he! Dat ben ik!
Ben benieuwd wat mijn vriendin schrijft... Maar met deze character reference zit ik al wel snor, denk ik..

En, ook leuk; vandaag bij de mail, een mail aan artvark, van de concurrent van het bedrijf waar hij nu werkt, dat ze weer gaan 'hiren', of hij al (snel) in Australie zit, en als hij nog geinteresseerd is ... enzo
Dat zijn van die leuke dingen he!!

Overigens gaat hij dinsdag aan zijn baas vertellen dat alle leuke plannen waar hij zo hard voor gevochten heeft, niet door hem uitgevoerd gaan worden. Dan kunnen we echt niet meer terug....

aukje
 
Gisteren heeft Art zijn baan opgezegd. Toch best eng als je ergens 10 jaar hebt gewerkt.
Gelukkig reageerden zowel baas 1 als baas 2 erg positief. Ze waren zelfs jaloers dat hij die stap durfde te maken...
Verder, mocht alles anders lopen dan we hopen, mag hij blijven zolang dat voor het bedrijf mogelijk/haalbaar is. Kijk dat zijn nog eens toffe bazen.
 
Doel is eind juli, maar we hebben nog geen tickets.
We houden slag om de arm ivm mijn moeder, die nu ineens heel erg slecht is.
Het kan dus zomaar een maand (of een paar) later worden, maar dan hebben we dus geen werk/huis meer...
aukje
 
Hallo Aukje,

Goed om te horen dat de bazen van Art zo positief waren. 

Ik wens je nog veel sterkte met je moeder.

Groetjes,
Susan
 
Ook van mij sterkte met je moeder....en petje af
voor die bazen van Art, dat zie je niet vaak  :smile:.

Groetjes Miranda
 
Sterkte met je moeder. Moet toch wel allemaal erg dubel zijn nu.

Fijn dat de bazen van Art zo goed reageerden  :up: Is toch fijner om op zo'n manioer weg te gaan!
 
Hi Aukje

Ik ben een tijdje van het forum weggeweest.  Sterkte met je moeder de komende tijd.  Zo ook met de rest.  Mocht je nog iets willen hebben vanuit hier (voor schoolafscheid) Ik kom 10 juli weer naar Nederland.

Groetjes
Sidonia
 
wauwww!! het gaat goed allemaal.!!  :up: nog eventjes en jullie zijn al weg!! super! Voor je moeder en voor jullie hoop ik van harte dat het beter met haar zal gaan!! Sterkte en beterschap!!
 
Hi Aukje, veel sterkte de komende tijd, wat is het toch allemaal dubbel... aan de ene kant zegt Art zijn baan op zodat jullie weg kunnen en aan de andere kant....

Succes,
Lela
 
Fijn dat Art zijn bazen zo positief zijn dat maakt de stap ietsje makkelijker
Al blijft het moeilijk, Gelukkig heb je nog 'even'.
Lieve Auk, sterkte met je moeder zowel voor haarzelf als voor jou.

Mariette
 
Back
Top