Australie begint campagne om immigranten te werven

Ik heb trouwens ook eerst via gewone mail aangemeld, niets gehoord. Toen via hotmail aangemeld en binnen 3 dagen bericht terug!!
 
wij hebben ons allebei aangemeld, eenmaal via hotmail en eenmaal via chello adres, op beiden hebben binnen 2 dagen wij een uitnodiging ontvangen....!!!! jippie :-D

Maar hoe zit dat nou precies met die sponsorships???
Ons lijkt het juist mooi om  voor 2 jaar te gaan en dan te kijken of we willen blijven of niet

groetjes Freek & Karin
 
Heb een als nog een uitnodiging gekregen :lol:, maar dan moet ik wel even 6-7 oktober naar berlin :oops:.
Daar zijn mensen van de australiëse transportwereld :drive: aawezig, Datgaan we even niet redden balen zooi :hang:
Maar ja, volgende keer beter.


Groeten,
Arnold :devil:
 
Goedenavond forumgangers,
Ik ben normaal alleen een fanatiek meelezer op dit forum maar heb nu even hulp nodig. Ik (wij) hebben vanavond onze uitnodiging ontvangen voor 4 Oktober maar het bijgevoegde bestand: Skills newsletter no 2.pdf is beschadigd en niet te openen. Mijn verzoek is of er iemand deze nieuwsbrief alsnog aan mij wil mailen. Volgens mij staat daar nou juist alle bruikbare informatie over de expo in dus toch wel erg handig om te hebben.
Alvast heel erg bedankt  :up:

Ps: Zie net dat ik eigenlijk alleen een uitnodiging heb en ook geen newsletter no 3. Iemand?
 
Nou, ik ben heel benieuwd wat het allemaal gaat worden in het Barbizon Hotel.

Ik had dit allemaal te laat in de gaten, en kon trouwens ook moeilijk vrij krijgen.
Zijn er nog andere Mechanical Engineers, die wel gaan?
Laten jullie weten hoe het was?


Groetjes, Bart
 
Jammer dat ik nu mooi te laat ben voor deze expo.
Ik ben me nog maar sinds kort aan het oriënteren op het emigreren naar Australië,
maar had bij deze expo toch wel graag aanwezig geweest.
In de krant stond dat alle plaatsen al vergeven waren, dus helaas.
Ik hoop dat ik goed op de hoogte gehouden wordt via dit forum.
Zijn er trouwens nog mensen die in de grafische wereld werken die wel naar die expo gaan?
Daar ben ik in het bijzonder benieuwd naar!

Groetjes, Bert
 
Iemand? (ik heb namelijk geen krant..)

STond er toevallig ook in de krant hoeveel plaatsen? Ik ben toch wel benieuwd hoeveel mensen uitgenodigd zijn......

Sab
 
Hallo  allemaal,ik heb even een vraagje aan iedereen,wij zijn vandaag benaderd door rtv noord holland,hij zoekt mensen die morgen naar amsterdam gaan en uit noord holland komen.Wij komen uit zuid holland dus ons kon hij niet gebruiken,hij vroeg aan mij of ik even wilde informeren op het forum of er mensen zijn die uit noord holland komen en het evt leuk vinden om mensen mee te laten lopen omdat ze een reportage willen maken >Als dat zo is willen jullie dan emailen naar jorn lucas
jorn.lucas@rtvnh.nl

Alvast bedankt
en veel plezier morgen of overmorgen succes allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

groetjes miranda en tot morgen
 
[quote author=Sabien link=topic=2309.msg30168#msg30168 date=1128268021]
Iemand? (ik heb namelijk geen krant..)

STond er toevallig ook in de krant hoeveel plaatsen? Ik ben toch wel benieuwd hoeveel mensen uitgenodigd zijn......

Sab
[/quote]

Wat ik begrepen heb ,zijn er 300 mensen uitgenodigd.....althans.....dat zijn de cijfers die ik via internet vernomen heb.
Ik heb nu een registratie formulier ingevuld voor Berlijn (ik was nl. te laat voor A'dam)
Voor Berlijn zijn er nl. nog een aantal plaatsen te vergeven op de vrijdag.
Dus ik ben zeer benieuwd.
Zijn er trouwens nog mensen die uitgenodigd zijn voor de Expo in Berlijn?
 
belachelijk dat er zo weinig mensen in nederland een uitnodiging krijgen, door dimia word net gedaan alsof er een gigatisch tekort is op de australische abeidsmarkt en dan kunnen ze maar driehonderd geschikte mensen vinden tussen de duizenden aanmeldingen :|  maar voor alle mensen die wel een uitnodiging hebben veel succes morgen :up:
 
Bijzonder zeg dat er zo weinig mensen zijn uitgenodigd. Heb zelf pas vrijdag jl gemaild en had zaterdag de uitnodiging al. Zijn er veel mensen uit dezelfde vakken uitgenodigd of zo? (wij gezondheidszorg overigens)
Hadden overigens een uitnodiging voor zowel Amsterdam als Berlijn

Heb naar aanleiding van mijn vorige reply nog geen mailtje(s) gehad dus als alsnog iemand de nieuwsbrieven zou kunnen/ willen mailen dan graag  :humble:
Mocht dit lastig zijn dan graag even de tijden van de expo in Amsterdam ( per PM bijv.)

Bvd
 
Wilbert, bij welke email adres heb je aangemeld, skilled-worker.europe@dfat.gov.au  klopt dat ?

ik ga Dinsdag langs zonder uitnodiging.


[quote author=Wilbert67 link=topic=2309.msg30088#msg30088 date=1128117761]
Ik heb trouwens ook eerst via gewone mail aangemeld, niets gehoord. Toen via hotmail aangemeld en binnen 3 dagen bericht terug!!
[/quote]
 
[quote author=skyblue link=topic=2309.msg30206#msg30206 date=1128315375]
Wilbert, bij welke email adres heb je aangemeld, skilled-worker.europe@dfat.gov.au  klopt dat ?

ik ga Dinsdag langs zonder uitnodiging.


[quote author=Wilbert67 link=topic=2309.msg30088#msg30088 date=1128117761]
Ik heb trouwens ook eerst via gewone mail aangemeld, niets gehoord. Toen via hotmail aangemeld en binnen 3 dagen bericht terug!!
[/quote]
[/quote]

Yep.......dat adres klopt, maar om zonder uitnodiging langs te gaan lijkt mij zinloos hoor.
Volgens mij zijn ze best wel streng met de controle......en je staat daar niet geregistreerd, dus het heeft denk ik weinig zin.
 
Hi,

Ik ben zojuist geweest, totaal geen controle. Klik op onderstaande link, save as YourInvitation.pdf, open, print het uit, en je kunt gaan.

http://usemod.com/cgi-bin/next.pl?action=raw&id=YourInvitation.pdf

uiteraard op eigen risico dat ze op gegeven moment ineens wel gaan controleren. ;)



hummin
 
hummin.......

Dan zijn ze toch niet zo streng als ik verwacht had.
Bedankt voor de link.
Maar was het wel de moeite waard om te gaan?
Wat moet ik me er bij voorstellen?
Of was het meer iets van algemene voorlichting?
Ik ben benieuwd!

Bert
 
Of het voor jou interessant is hangt helemaal af van wat je wilt/zoek. Ik kan me goed voorstellen dat het voor anderen de moeite waard is.

Ikzelf val niet binnen de categorie mensen waarvoor die expo bedoeld was, dat wist ik vantevoren eigenlijk al (ik heb al een baan in oz, heb al de visum, etc.). Ben toch gegaan omdat je nooit weet waar je tegenaan loopt wat interessant zou kunnen zijn (en ik woon om de hoek, dus het was kleine moeite om even langs te gaan :). Heb toch nog redelijk aantal mensen gesproken, dat was wel interessant. Het interessante vond ik ook dat de bedrijven die daar een representatie hadden vooral op gebieden opereren waar ik echt helemaal NIKS mee heb: oiling, mining, energie, defensie, dat soort dingen, en redelijk wat op health/doctors gebied. En dan ook nog eens in gebieden waar ik helemaal niet wil zijn: WA, NT, SA, Queensland enzo.. dus ja, wat dat betreft niks, maar wel vermakelijk.

Zie voor background info: http://usemod.com/cgi-bin/next.pl?action=raw&id=BackgroundEmployers.doc

De openings presentatie, alhoewel van blad voorgelezen, zal wel aan mij gelegen hebben, maar ik kreeg bijna tranen in mijn ogen bij het horen van wat Australie allemaal voor moois te bieden heeft.  :cool:

Er zijn dus presentaties van bedrijven, er is een expo waar elke staat/territory vertegenwoordigd is, DIMIA is vertegenwoordigd, en dan een tigtal bedrijven / organizations. Dat is het zo'n beetje. Kleine beperkte expo zou ik zeggen.


hummin
 
Ik twijfel nog of ik ga........
Bedankt voor de link trouwens........
De branche waarin ik op zoek ben, die zal niet zo breed vertegenwoordigd worden.......
dat is immers meestal zo.
Ik zoek het meer in de Grafische industrie......en ik weet dat ze daar in Australië ook mensen voor zoeken.

Maar ja misschien om eens een algemene indruk op te doen daar....misschien best handig
 
Hello people
Zo we zijn ook weer terug. Het is vrij interessant geweest. Geloof iets van 4 keer me cv afgegeven aan recruitment agencies en een paar e-mailt adressen gehad van SA defence force, die zoeken avionics people :cheer: en 1 hele goede kans op een baan bij Schlumberger. Kon eventueel morgen terug komen voor een test af te leggen waarna bij succes vol afronden een baan wordt aangeboden. Maar helaas. :wall: 1 van de eigenschappen van deze baan is dat je veel van huis bent tot zeker wel 6 weken van huis af en aan voor een periode van 6 maanden. Helaas kan ik dat mijn vrouw niet aan doen. Op dit moment is zij nog zo verdrietig cq onzeker over dit hele emigratie plan dat ik haar zeker het eerste jaar goed moet begeleiden en niet zomaar in een vreemde, cultuur, taal en buurt achter moet laten. Dus helaas :cry: toch wel jammer. Maar wie weet mischien had ik nooit die test gehaalt....
Het was in ieder geval een leerzame en gezellige ochtend :up: :up: :up:


ps.
Ondanks dat mijn vrouw geen certified nurse is was er toch een recruitment agent heel erg geïnteresseerd in haar. :cheer: Het ging over een 3 tal zieken huizen in Adelaide :up: We horen over 6 weken of het echt iets gaat worden. Zal wel perfect zijn als het iets wordt. Dan zal mijn vrouw is een keer centraal staan ipv ik. Ik denk dat het haar veel goeds zal doen :up:
 
Back
Top