Of het voor jou interessant is hangt helemaal af van wat je wilt/zoek. Ik kan me goed voorstellen dat het voor anderen de moeite waard is.
Ikzelf val niet binnen de categorie mensen waarvoor die expo bedoeld was, dat wist ik vantevoren eigenlijk al (ik heb al een baan in oz, heb al de visum, etc.). Ben toch gegaan omdat je nooit weet waar je tegenaan loopt wat interessant zou kunnen zijn (en ik woon om de hoek, dus het was kleine moeite om even langs te gaan
. Heb toch nog redelijk aantal mensen gesproken, dat was wel interessant. Het interessante vond ik ook dat de bedrijven die daar een representatie hadden vooral op gebieden opereren waar ik echt helemaal NIKS mee heb: oiling, mining, energie, defensie, dat soort dingen, en redelijk wat op health/doctors gebied. En dan ook nog eens in gebieden waar ik helemaal niet wil zijn: WA, NT, SA, Queensland enzo.. dus ja, wat dat betreft niks, maar wel vermakelijk.
Zie voor background info: http://usemod.com/cgi-bin/next.pl?action=raw&id=BackgroundEmployers.doc
De openings presentatie, alhoewel van blad voorgelezen, zal wel aan mij gelegen hebben, maar ik kreeg bijna tranen in mijn ogen bij het horen van wat Australie allemaal voor moois te bieden heeft.
Er zijn dus presentaties van bedrijven, er is een expo waar elke staat/territory vertegenwoordigd is, DIMIA is vertegenwoordigd, en dan een tigtal bedrijven / organizations. Dat is het zo'n beetje. Kleine beperkte expo zou ik zeggen.
hummin