Australie begint campagne om immigranten te werven

Wij gaan maandag, kinderen zijn dan altijd naar de opvang, ik heb toevallig vrij(feestdag in duitsland) en Margo heeft vrij genomen!
 
Uitnodiging had ik vorige week al binnen  :up:
Ik ga denk ik dinsdag even kijken. Had al een dag vrij bij de klant ingepland voor werkzaamheden op kantoor, maar daar kan ik wel onderuit  :p
 
Voor ons wordt het ook dinsdag. Maandag geen oppas, en we nemen de kindertjes zeer zeker niet mee.

Groetjes Lin

(Jammer Wilbert dan wordt het de 15e!)
 
Jaaaaaa.. Wij hebben nieuwsbrief 3 binnen!! :) Is wel makkelijk, kunnen we van te voren een beetje bekijken wie we allemaal willen spreken.. Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor! Wij gaan trouwens wel op maandag, willen er lekker vroeg bij zijn  :-D

Grtz Tanne
 
Ja ook vandaag nr.3 ontvangen. Moet toch niets uitmaken of je op maandag of dinsdag gaat? Het gaat toch niet zozeer om banen "weggeven"?
 
Ik heb dan wel een uitnodiging gekregen, maar ik heb toch maar besloten om zowel de maandag als de dinsdag niet te gaan. Ik las ergens dat je gewoon net als iedere emigrant moet voldoen aan de basiseisen (dus ook je Skills Assessment halen). Iedereen weet inmiddels het verhaal van mij omtrent mijn Skills Assessment, dus ik zie niet in dat ze mij nu ineens wel versneld kunnen toelaten....
 
Mark,

zoals ik het heb begrepen worden er ook sponsorships weggegeven, en zoals ik het lees in newsletter 2 hoef je voor een sponsorship geen skill assessment te doen. Dit heb ik van mensen die gesponsord zijn trouwens ook nog nooit gehoord, net zomin als de IELTS test.....

Gr. Sab
 
Klopt Sabien, enige nadeel van sponsorship is dat je wel voor een bepaalde tijd(geloof 2 jaar) aan een werkgever en een gebied/plaats vastzit!!
Dan kun je volgens mij pas in aanmerking komen voor een permanent visum?
Dus Sponsorship heeft volgens mij ook z'n nadelen!
 
:-DYES! Dir is echt helemaal te gek! Ik heb een uitnodiging aangevraagd en gekregen maar......... :-( op 3 en 4 oktober moet ik werken en je kunt tot vijf uur nog naar binnen............. moet ik werken tot 4 uur en dat haal ik niet meer vanuit Zaltbommel............. :cry: Heel jammer want ik was echt graag gegaan.

Helaas.......... Roland
 
Shit Ronald dat is echt balen!  :-( Misschien dat je toch nog wat kan regelen?

Mark, misschien toch nog wel lovend om te gaan? Je weet maar nooit!

Groetjes Lin
 
Lin,

Er spelen nu ook wat andere dingen zich prive af (leuke omstandigheden trouwens) wat mij doet besluiten niet eerder weg te willen. Ik begin gewoon volgend jaar september lekker opnieuw :)

Ik voel er zelf ook niet zoveel voor om via een bedrijf gesponsord te worden!
 
Roland.........misschien kun je regelen dat je "ziek" bent op 3 of 4 oktober (een Aussie "sickie"?? )

Groetjes
Syl
 
Ik heb gezegd dat ik gewoon vrij MOET hebben, maar ja tis ook makkelijker als je weet dat je nog maar 4 weken hoeft te werken :-D
 
Nadat Australia verloren heeft met cricket, The Ashes verscheen deze "advertentie"  :-D

Expo.jpg


Yeah, yeah,  :evil: :evil:

Willem
 
Hi!
Voor de genen die en uitnodiging hebben ontvangen: staat er waar het congres zal plaatsvinden. Lijkt mij dat dergelijke info in ieder geval aan jullie zal moeten worden gecommuniceerd...! Ik hoor het graag (en volgens mij metg mij vele anderen...!)

Cassie
 
Iedereen mag gerust weten dat dit in het Barbizon hotel aan de Frederik Hendrikkade in Amsterdam is, maar ik dacht ook dat dit openbaar bekend was! :wink:
 
03-09-05 verstuurd, 20-09-05 weer verstuurd en helemaal niks gehoord. :-(

ik ben op de MODL lijst !

Kan je met een hotmail adres aanmelden ?
 
[quote author=Maluka link=topic=2309.msg29734#msg29734 date=1127941938]
Lin,

Er spelen nu ook wat andere dingen zich prive af (leuke omstandigheden trouwens) wat mij doet besluiten niet eerder weg te willen. Ik begin gewoon volgend jaar september lekker opnieuw :)

Ik voel er zelf ook niet zoveel voor om via een bedrijf gesponsord te worden!
[/quote]


Nee dat lukt niet! Ik werk er pas sinds 1 juni 2005 en ze weten niks van mijn uitgestippelde route naar Aussie!

Jammer maar het moet ook zo lukken! Gr Roland    :up:
 
Back
Top