Australie begint campagne om immigranten te werven

Yeah, op naar het Barbizon Hotel! Alleen, het registreren lukt me niet, ik kom niet voorbij de link Newsletter and Expo registration. Heeft iemand dit al gedaan? Is het een formulier wat je in moet vullen en zo ja kan iemand dan de link mailen? Als het alleen een email adres is kan iemand die dan mailen? Thanx!  :up:
 
Ik heb al geregistreerd, je hoeft alleen maar de automatische e-mail in te vullen en dan werkt het volgens mij.
 
We hebben ons ook geregistreerd. Ik ben eens benieuwd. We zijn ook nog even een kansbeoordeling aan het doen door Rob Breumelhof. We wilden eigenlijk wachten tot mijn man(werkt fulltime en studeerd IT aan de Open University of England) gedaan had met studeren maar het begint serieus te kriebelen.

Kimmeke :lol:
 
Voor degenen die willen registreren, stuur een email naar:

To: skilled-worker.europe@dfat.gov.au
Subject:  Registration of Interest in Skilled Migration to Australia


Thank you for your interest in skilled migration to Australia.

By completing the following information you will be considered for addition to our mail list for our newsletter on skilled migration to Australia. You will also be considered for possible invitiation to the Jobs Expos to be held in Amsterdam on 3 and 4 October and in Berlin on 6 and 7 October.

Please complete ALL the following information before sending the email:

Surname:
Given name:
Age:
E-Mail Address:
Country of Residence:
State of Residence:
Highest Qualification:
Occupation:
Currently Employed: Yes / No:
If not, for how long have you been unemployed?:
English Ability: Excellent / Good / Basic / None





hummin
 
Ik ook....... :wink:

wordt nog gezellig geloof ik, als iedereen gaat. Soort extra uitstapje......tegen die tijd kunnen we misschien nog wel wat afspreken met z'n allen? :lol:

Gr. sab
 
Allright! registratie is gelukt, nu nog 'ns kijken of het ook wat wordt! Ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk komen naar zo'n bijeenkomst....
 
Weet er misschien iemand of je als koppel je allebei moet registreren of is eentje van de twee genoeg?

Kimmeke
 
Vroeg me dat dus ook af....
Want ja....Bear die wilt af en toe graag de stoere jongen uit hangen ….., maar om nou in mijn eentje naar Amsterdam te gaan. En dan ook nog een of andere Expo bezoeken vol met vreemden mensen die een andere taal spreken ...  Phoe weet niet of ik dat wel durf zonder het vrouwtje.. :-D  :-D 

Nog iets anders, Mocht je zo gelukkig zijn dat je uitgenodigd wordt wat moet je dan eigelijk aan trekken. Trui en jeans of mijn driedelig trouw pak :| :lol:
 
Tja, wat moet je aan op zo'n dag. Ik zou niet al te opgedirkt gaan maar beetje netjes en een stroppie kan nooit kwaad volgens mij.
Zij komen zich presenteren en dat geldt ook voor ons volgens mij.

Heb ook uitnodiging gestuurd. Ben benieuwd!!!

Sabi
:up:
 
Ze hebben mensen voor de auto-industrie nodig, die kunnen ze beter uit SA halen das dichterbij.
Holden (Opel / General Motors) zet er 1400 op straat. http://www.news.com.au/story/0,10117,16400292-421,00.html

En misschien moet Australie eens bedenken waarom ze zo'n gebrek hebben aan hoger opgeleid personeel. Ik denk dat  het komt door het lage niveau van het onderwijs en doordat heel veel jongeren z.s.m. Australie verlaten om elders te gaan studeren en dan vaak niet meer terug komen. En met de komst van goedkopere Aziatische werknemers nemen de kansen op banen ook af. In de IT zie je al veel werkloze Australiers omdat er veel Aziaten met een tijdelijk visum het IT werk doen of omdat het wordt uitbesteedt aan die landen.
 
Indien er reeds 1 heeft geregistreerd dan kan de ander mee. Tenminste, dat heb ik er uit begrepen... En ik zou gewoon maar wat netjes aantrekken, baat het niet schaad het niet!
 
[quote author=Martin link=topic=2309.msg25675#msg25675 date=1125102752]
Ze hebben mensen voor de auto-industrie nodig, die kunnen ze beter uit SA halen das dichterbij.
Holden (Opel / General Motors) zet er 1400 op straat. http://www.news.com.au/story/0,10117,16400292-421,00.html

En misschien moet Australie eens bedenken waarom ze zo'n gebrek hebben aan hoger opgeleid personeel. Ik denk dat  het komt door het lage niveau van het onderwijs en doordat heel veel jongeren z.s.m. Australie verlaten om elders te gaan studeren en dan vaak niet meer terug komen. En met de komst van goedkopere Aziatische werknemers nemen de kansen op banen ook af. In de IT zie je al veel werkloze Australiers omdat er veel Aziaten met een tijdelijk visum het IT werk doen of omdat het wordt uitbesteedt aan die landen.

[/quote]

Martin

Die 1400 ontslagen staan inderdaad in schril contrast met de wervingscampagne. Wat dat betreft is het daar waarschijnlijk niet anders dan hier in Nederland. Nederland heeft een paarhonderd duizend werklozen, reorganiseert zich nog steeds rot terwijl de vacaturemarkt weer explodeert   :-o. Maar ook in Nederland gaat het nu vnl om vraag naar `skilled workers`.

Sabi
 
Ook wij zijn geregistreerd.. Voor beide een ´eigen´ mailtje gestuurd trouwens. We hebben erbij gezet dat we richting Perth willen gaan EN wat de status van onze visum-aanvraag is. Misschien vinden ze dat wel handig om te weten.

Voor wat betreft kleding lijkt het me inderdaad wel hanidg om enigzins representatief gekleed te gaan.

Heeft iemand al een reactie gehad?

Ik vraag me b.v. af of je ook naar dat expo kunt gaan als je niet uitgenodigd zou worden...

M.vr.gr.

Perthpete
 
Wij hebben net geregistreerd. Maar wat ik niet helemaal begrijp, is dat je je met het met dit emailtje toch registreerd voor een nieuwsbrief? Er staat dat je uitgenodigd kan worden voor de expo, dus niet dat je uberhaupt kan gaan....  :blond:
[quote author=hummin link=topic=2309.msg25576#msg25576 date=1125051995]
Voor degenen die willen registreren, stuur een email naar:

To: skilled-worker.europe@dfat.gov.au
Subject:  Registration of Interest in Skilled Migration to Australia


Thank you for your interest in skilled migration to Australia.

By completing the following information you will be considered for addition to our mail list for our newsletter on skilled migration to Australia. You will also be considered for possible invitiation to the Jobs Expos to be held in Amsterdam on 3 and 4 October and in Berlin on 6 and 7 October.

Please complete ALL the following information before sending the email:
[/quote]
 
ziezo ,heb Tom ook maar effe regegistreerd ,weet niet of ze ook head chefs vragen ,maar we zullen wel zien . :wink: Heb een keer op nine msn gekeken for jobs , vraag genoeg naar chef koks dus .......... :up: komt wel in orde.
Groeten Katja
 
[quote author=Lin link=topic=2309.msg25771#msg25771 date=1125218678]
Wij hebben net geregistreerd. Maar wat ik niet helemaal begrijp, is dat je je met het met dit emailtje toch registreerd voor een nieuwsbrief? Er staat dat je uitgenodigd kan worden voor de expo, dus niet dat je uberhaupt kan gaan....  :blond:
[/quote]

klopt zo staat het er ook volgens mij... :up:
Als je de regristratie e-mailed dan gaan hun beoordelen of je in aanmerking komt voor een uitnodiging en/of nieuwsbrief...
Ik heb de e-mail dan ook niet heel simpel ingevuld maar hier en daar een korte toelichting van 1 of 2 zinnen tegevoegd. Heb me zelf een beetje proberen te verkopen :evil:
 
Vraag me eigenlijk iets af! Als je aanvraag al in behandeling is, zal je dan ook een uitnodiging krijgen.Ik kan me voorstellen dat ze op ons dan niet zitten te wachten omdat wij toch al gaan! Voor het zelfde geldt  trekken ze eerst in hun systeem je naam na en zien ze dat je al een aanvraag hebt lopen. :think:
 
Back
Top