Australie begint campagne om immigranten te werven

[quote author=M5 link=topic=2309.msg25797#msg25797 date=1125242583]
Vraag me eigenlijk iets af! Als je aanvraag al in behandeling is, zal je dan ook een uitnodiging krijgen.Ik kan me voorstellen dat ze op ons dan niet zitten te wachten omdat wij toch al gaan! Voor het zelfde geldt  trekken ze eerst in hun systeem je naam na en zien ze dat je al een aanvraag hebt lopen. :think:
[/quote]
:think::think: zal je denken??
Of vinden ze het juist en voordeel dan hoeft het betrevenden bedrijf geen sponser kosten te betalen. Dat kan weer positief zijn lijkt mij:|
we zien het wel voorlopig heb ik nog niks gehoord
 
Ha idd,ik heb by the way ook nog niets gehoord,misschien als ik een fotootje opstuur dat ik dan meteen een uitnodiging krijg  :-D
 
Gentle people, een expo is een expo, daar kun je dus gewoon zonder uitnodiging heen. De werkgevers willen zich aan zoveel mensen als mogelijk presenteren; ze zijn blij als er uberhaupt mensen komen.

De registratie is, lijkt mij, meer bedoelt om je te matchen met 1 of meerdere werkgevers, zodat je een uitnodiging kan krijgen om kennis te maken met specifieke exposanten.


hummin
 
[quote author=hummin link=topic=2309.msg25891#msg25891 date=1125311281]

Gentle people, een expo is een expo, daar kun je dus gewoon zonder uitnodiging heen. De werkgevers willen zich aan zoveel mensen als mogelijk presenteren; ze zijn blij als er uberhaupt mensen komen.

De registratie is, lijkt mij, meer bedoelt om je te matchen met 1 of meerdere werkgevers, zodat je een uitnodiging kan krijgen om kennis te maken met specifieke exposanten.


hummin
[/quote]


Nou, dat weet ik nog niet zo.... Het Barbizon is geen RAI en dus zullen ze om een grote toeloop tegen te houden toch gaan selecteren ben ik bang..... Ik denk dat er meer mensen op af zullen komen dan je denkt!

Jacqueline
 
Volgens de site van de DIMIA moet je registreren om een uitnodiging te krijgen.
http://www.australian-embassy.de/visa/visas/migration/136.html#newsletter

Gr. Ton
 
[quote author=hummin link=topic=2309.msg25891#msg25891 date=1125311281]
Gentle people, een expo is een expo, daar kun je dus gewoon zonder uitnodiging heen. De werkgevers willen zich aan zoveel mensen als mogelijk presenteren; ze zijn blij als er uberhaupt mensen komen.
[/quote]

Hoi Hummin
By completing the following information you will be considered for addition to our mail list for our newsletter on skilled migration to Australia. You will also be considered for possible invitiation to the Jobs Expos to be held in Amsterdam on 3 and 4 October and in Berlin on 6 and 7 October.

duidelijk genoeg!! :evil: :-D
gr. Barry


edit: :evil: :roll: :wink:
considered    /k@n"sId.@d/  /-@`d/ adjective
considered opinion/view/decision an opinion or decision that someone has reached after a lot of thought:
[+ that] It is my considered opinion that he should be promoted.
 
Ondertussen heb ik nog van niemand gehoord dat ie een reactie heeft gehad op de verzonden mail? Ik ben benieuwd!
En wat te doen als je helemaal niets hoort, voor niks naar Amsterdam rijden en een dag vrij nemen zou ook balen zijn!
 
Ja idd, wil nou eigenlijk wel weten hoe het zit. Maar misschien hebben ze in een keer zoveel reacties gehad dat ze wat meer tijd nodig hebben om het te verwerken????

Grtz Tanne
 
Ik heb de nieuwsbrief binnen!! :) Nog niks over een uitnodiging voor de expo, maar ik heb iig de nieuwsbrief binnen.. :)

Grtz Tanne
 
Dan ben je de eerste, gefeliciteerd, wij wachten nog af, we hebben waarschijnlijk ook later geregistreerd!
 
Nou ik had de nieuwsbrief vanmiddag rond half drie ook binnen, maar inderdaad nog niks over een uitnodiging.
We wachten gewoon nog "vrolijk :|" af  :).

Gr. Mel
 
:up:

ook 2 nieuwsbrieven ontvangen, volgens mij betekent dit dat we wel mogen komen.... ik bedoel, in de nieuwsbrieven staan verwijzingen naar de campagnes in Amsterdam en Berlijn en worden er reeds manieren aangeboden om rechtstreeks contact met eventuele nieuwe werkgevers te leggen.

Jacqueline
 
Heb ook de nieuwsbrieven ontvangen. Er staat in over de Expo: "where you might have the opportunity to meet possible employers"...... dus volgens mij moet je nog steeds wachten op een uitnodiging. De nieuwsbrief kan iedereen zich op abonneren......tenminste in zoverre ik het begrijp..... :blond:

Gr. Sab
 
Heb de nieuwsbrief ook ontvangen lijkt er inderdaat op dat iedereen die krijgt....  :up:
 
Hallo

Om een idee te krijgen: hoe lang duurt het voordat je de nieuwsbrief krijgt? Een paar dagen?

Ik hoor het graag.

Groet, Erik :up:
 
Ik ben ook benieuwd hoe lang het duurt. Ik heb nog steeds niets ontvangen en het is toch al weer een week geleden(volgens mij?)
 
Back
Top