Tja niet echt een update maar je moet wat he.
Nog steeds druk bezig aan het solliciteren. Of druk met een frequentie van 1-2 sollicitaties per maand. Er is niet echt veel haast meer bij we hebben voor ons zelf eindelijk een beetje rust gevonden en de knoop door gehakt om maar gewoon in Coober te blijven tot eind van het jaar. Als het niet te warm is deze zomer. Ik hoorde van de locals dat het afgelopen december afschuwelijk was, 45-50 graden, dan is het volgens mij niet echt slim om in een koekblik naar Aidelaide te rijde... Dus het ligt er een beetje aan wat er in Dec / jan gaat gebeuren, kwa weer. Anders wachten we gewoon tot maart ofzo ....
We zien wel voorlopig is het pas Juli en staat december al heel dik aan gestreept in mijn agenda..
ff iets totaal anders:
Ik heb nou toch een flike steen gevonden. :roll: :wink: Nee valt mee hoor
Het is maar een doublet (2 kleuren).
Kan misschien iets waard zijn we gaan binnenkort met een vriend van ons naar een cutter die gaat die steen dan slijpen.
Onder het cutten hoor je dan meestal in stappen hoeveel waard ie is. Kan heel grappig gaan.
500 dollar waard... slijp slijp.... 50.000 waard slijp slijp 50 waard slijp slijp guts .... Steen in tienen 0.00 dollar waard.
Ben benieuwd
We hebben in ieder geval onze bijdragen aan de economie van CP gedaan. de 27e waren Vanes en ik 8jaar bij elkaar. Dat heeft mij een ring gekost met een 19karaats steen er in :lol:
Opaal werkt helaas met licht inval dus heel erg vervelden te fotograferen. De foto's doen de stenen eigelijk geen recht toe..
Tot zover weer ff.
groetjes Barry
o ja ondanks dat het hier het meeste van de tijd moi weer is kan je toch flink verkouden zijn :bangingdoor: Aan de anderen kan is dit de eerste keer dat ik verkouden ben in Australie :cheer: weer iets te vieren :cheers: