Even nog een paar vraagjes:
Hebben jullie een bewijs meegestuurd dat de opleiding die je hebt gevolgd in het Nederlands was (of is geboren en getogen zijn in Nederland en een Nederlands talig diploma voldoende voor de 5 bonuspunten voor de Nederlandse taal)?
Daarnaast valt het me op dat, als je alleen bent, je maar heel weinig hoeft in te vullen op formulier 47sk (heb nl ook geen andere manieren om mijn naam te spellen, geen spouse, geen kinderen), waardoor ik het idee krijg de helft te vergeten... Maar goed komt goed. Heb buiten formulier 47sk ook formulier 80 ingevult, dit zijn toch de enige 2 formulieren die ingevult moeten worden?
Verder heb ik natuurlijk wel alles (als het goed is) bijgevoegd, wat ik bij moest voegen (hoop ik althans). Ik verwacht deze/ volgende week mijn skills assessment en dan wil ik eingelijk gelijk alles opsturen, zodat het in ieder geval eind november in Adelaide is (als ik de uitslag van mn skills assessment inderdaad deze week/ volgende week binnen krijg). Hebben jullie nog goede tips of dingen die je snel vergeet op te sturen en absoluut niet moet vergeten (heb de checklist gevolgd, maar ook daarvan heb ik weer veel niet nodig, omdat het niet op mij van toepassing is).