Catkin's nieuwe weg naar Australië

Nu weet ik het niet meer. Eerder heeft iemand op dit forum aangegeven zeker te weten dat je voor Welfare worker alleen de general test hoeft af te leggen. Dat heb ik vorige week dus gedaan. Nu las ik weer van iemand anders dat je hiervoor de academic test moet doen (wat ik dus niet heb gedaan). Weet iemand hoe ik erachter kan komen welke ik moet doen. Zoals eerder vermeld houdt de instantie die de assessments doet zich hier niet mee bezig (die zeggen dat de DIMA bepaalt wat ik moet halen). Ik wil nu graag weten of ik door mijn visum aanvraag heen kan komen met de general test (heb de uitslag ook nog niet).
 
Na een middagje zoeken heb ik het antwoord zelf al gevonden. Ten eerste staat er in booklet 6 dat de general training volstaat, de academic test hoeft alleen gedaan te worden als de instelling van de assessment dat vraagt (bij mij weten ze daar niks van en dus volstaat de general test). ten tweede zijn er al welfare workers geemigreerd die de general test hebben gedaan. Dit vormde dus geen probleem voor de visum aanvraag.
 
[quote author=mariekske link=topic=5453.msg73477#msg73477 date=1161451602]
Mooi zo! Ik wacht in spanning af op de uitkomst van je IELTS resultaten!
[/quote]

Nou anders ik wel... Nog ongeveer een week te gaan... Ik hoop echt op minimaal een 6 op elk onderdeel  :? We gaan het meemaken *hoop, hoop*
 
Mijn skills assessment ligt op stapel voor deze week (heb ik via de mail gehoord)  :lol:
 
Heeyyy das goed nieuws!!!  :up:
Toppie, nu afwachten. Heb je al wat van je IELTS gehoord?

Groetjes Jidske
 
Heeyy GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!!!!!
:congrats: :balloons: :cake2: :cheers: :drinking:

Maak er een mooie dag van.
Enne... vergeet de taart niet he van de week  :wink:

Greetz Jidske
 
Dank je wel. En ik had gister al taart meegenomen naar het werk  :| Hopelijk hebben ze het ook opgegeten, anders staat er nog in de grote koelkast  :-o
 
Dank je, dank je... Alles komt ineens deze week. Mijn skills assessment en mijn score van de IELTS test. Maar goed dan zit ik ook maar een week in spanning haha (ownee alweer langer, want de IELTS test heb ik alweer ruim 1,5 week geleden afgelegd).
 
Nog een paar dagen in spanning, ook ik zal voor je duimen  :up:

Enne...ik las dat je jarig was, alsnog van harte  :flowers:

Groetjes van Jolanda
 
ook gefeliciteerd! Aangezien bij jou alles redelijk voorspoedig verliep tot nu toe neem ik aan dat je nog niet teveel grijze haren hebt???
ben ook erg benieuwd naar de uitslagen! Skills assessment zal wel goed zijn hoor meid! En anders kun je altijd nog meer info toevoegen!!!
 
Nee nog niet. Ik heb hem 14 Oktober gemaakt en 10 werkdagen erna zou je de uitslag krijgen dat is dus waarschijnlijk zaterdag (of vrijdag als zaterdag ook een werkdag is)....
 
Wij kregen de uitslag binnen op een zaterdag en de test hebben we gedaan de zaterdag twee weken daarvoor.
Dus nog twee nachtjes slapen en voila.

Groetjes, Mariette
 
DE UITSLAG:

Listening: 7
Reading: 7
Writing: 6
Speaking: 8

YOEHOE!!! Helemaal goed. Een voldoende!!!! En zelfs een overall score van 7!!!!
 
Heeey GEFELICITEERD meid.
Goed gedaan!!!!!!!!!!!!!!!! Viel toch allemaal wel mee uiteindelijk he!!  :up:

Groetjes
 
Back
Top