Catkin's nieuwe weg naar Australië

Mooi !!!, weer een stapje verder en nu snel alles op de post!!
en dan wachten maar weer.

groetjes Teuni
 
Helaas vandaag niet mn skills assessment terug ontvangen (gelukkig weet ik de uitslag nu wel). Wel jammer dat ik het, hoogst waarschijnlijk, morgen niet kan laten certificeren. Hopelijk kan ik dan een afspraak maken dat ik nog langs kan komen als ik hem heb ontvangen en hoef ik niet weken te wachten eer ik een afspraak kan maken.
Bedankt weer voor de reacties  :lol:
 
Nog steeds mn skills assessment certificaat niet ontvangen. Aangzien het 4 November is opgestuurd had ik het nu toch wel verwacht. Post doet er toch ongveer 8 dagen over? Of vergis ik me nu? 4 Nov was natuurlijk wel een zaterdag!
Zucht nog even gedult hebben. Wel jammer dat ik net vandaag gecertificeerde kopieen heb laten maken. Hopelijk hebben ze ergens vrij snel tijd, zodat ik het gauw allemaal op kan sturen.

En nog even een vraagje voor mensen die hun zending met DHL hebben verzonden. Via welke service van DHL hebben jullie hem verzonden? Er zijn namelijk redelijk wat mogelijkheden...
 
Vandaag de brief, skills assessment, eindelijk binnen (en maandag om 12.15 een afspraak bij notaris voor een gecertificeerde kopie).

The skills of the applicant have been assessed by the relevant assessing authority as SUITEBLE for the nominated skilled occupation of Welfare Worker

The individual satisfies the professional and academic requirements for entry to the occupation

Your Bachelor of Sociaal Pedagogische Hulpverlening (entiteling you to use the title Bachelor of Social Work) from the Fonty's hogescholen in The Netherlands in 2003, is assesed as being compareble to the educational level of an Australian Bachelor Degree.
Your Diploma Beroepenonderwijs (Sociaal Pedagogisch Werk) from the Koning Willem I College, in 2000 is assessed as being comperable to the educational level of an Australian Advanced Diploma
 
[move][size=30pt][shadow=red,left]GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!![/shadow][/move][/size]

:dance: :dance: :dance: :dance: :happysun: :happysun: :happysun:
 
[quote author=mariekske link=topic=5453.msg75154#msg75154 date=1163614092]
Vanuit Ierland voortaan: GEFELICITEERD!!! :up:
[/quote]

Hee wat leuk, dank je wel. En voor jouw nieuws: Mijn spw is dus ook meegenomen bij de assessment (was je toxch benieuwd naar). Bevalt het in Ierland (eindelijk toch samen...) Geweldig hoor, toch al in ieder geval een stap naar elkaar. Nu alleen dat visum nog!

Maandag gaat alles met de DHL richting Adelaide. Maandag om 12.15 even een gecertificeerde kopie laten maken en dan kan het weg. Voor een prijsopgave de DHL gebelt en die vrouw vond het helemaal leuk, daar haar dochter er ook was geweest haha. Heel verhaal (gelukkig hebben ze zo'n "laat je telefoonnummer achter, dan bellen wij jouw" iets).
 
Hoi allemaal,

Even een vraagje over het betalen van het visum. Zijn er mensen die het visum met credit card hebben betaald? Haalde ze dit gelijk van je rekening of pas na een aantal maanden? Mijn oude creditcard is namelijk maar t/m december geldig. Nu vroeg ik me af of ik beter vast wat informatie van mijn nieuwe credit card aan kan vragen of dat ze het binnen een maand afschrijven (en dan kan het dus nog op mn oude kaart).

Alvast bedankt,
Groetjes Femke
 
Vandaag tussen 14.00 en 15.00 wordt mijn pakketje opgehaald door DHL. Maandag 27 November zal het in Adelaide zijn!!!!
 
Wow Catkin!!!


:congrats:


Helemaal niet gezien dat je een positieve uitslag hebt!!!!!! GEFELICITEERD en wat gaat het allemaal snel, je loopt behoorlijk voor op schema :)

Groetjes,
Lela  :up:
 
Dank je  :lol:. Loop inderdaad nog steeds een maand voor op schema  :up:.
Vond het overigens wel een dik pakket geworden. Omdat er, buiten een paar gecertificeerde kopieen van IELTS, skills assessment, paspoort en een uitreksel, voornamelijk ook documenten inzaten die ook al naar het AIWCW zijn gestuurd. Maar mede dankzij de formulieren (47sk en 80) is het toch een flink pakket geworden, toch veel dikker dan die van mn skills assessment. 
 
Gaaf zeg. Een goed gekeurd Skills Assessment. Dat is de bealngrijkste stap van het hele emigratieproces. De rest is ook heel belangrijk natuurlijk maar daar worden maar heel weinig mensen op afgekeurd. Gefeliciteerd.
 
27 November om 9.02 is mijn pakketje aangekomen bij de ASPC en is er voor getekend :up:
Nu begint dus ook voor mij het lange wachten...
 
Hahahahha ja dat wachten is ecccchhht kl*te.

Ik snap ook niet waarom het allemaaal zoooo lang moet duren, maar als het dan eenmaal zover is dat je je visum krijgt.............................dan ben je zooooooooooooooooo blij  :lol:

Succes met wachten :oops:

Liefs Eutrice
 
Back
Top