Hoi Catkin, soweeeee, jij gaat rap zeg!!! Good on ya!
Liam en ik zijn van het weekend naar een Australische komiek geweest, die oorspronkelijk uit Kalgoorlie komt; Kevin Bloody Wilson. Iemand wel eens van deze man gehoord? We hebben flink gelachen maar een viespeuk ist wel!
Wij hebben afgelopen week inmiddels bevestiging gekregen van onze visumaanvraag. Al met al dus ongeveer 2,5 mnd gewacht, en schijnbaar zijn ze nu ergens in APRIL"!!! Wachten wachten en nog eens wachten dus...
Klaat de laatste tijd niet zoveel meer van me horen, sorrie! Ben hard op zoek naar werk hier in Ierland, ben hier nu ruim 3 weken en helaas nog nix! Ze hebben niet eens fabriekwerk, boehoe... Na de kerst zalt wel n stuk beter gaan hoop ik. Iedereen blijft maar zeggen dat t een slechte tijd is voor de kerst...
Veel succes verder Catkin. Oja, toen ik naar de gemeente ging voor een VOG zeiden ze dat ik deze moest laten tekenen door mijn werkgever! Volgens mij snappen ze t in de Gemeente Venray niet helemaal. Awel, zodra ze om mijn VOG vragen ga ik deze aanvragen, kweet op dit moment niet WAAR ik deze moet aanvragen nu ik in Ierland woon, maar de gemeente venray snapt er dus ook nix van, handig!
Kga weer es verder met werk zoeken! (onder t genot van een kopje senseo crema koffie, geen spijt van dat ik de senseo crema apparaat heb meegenomen en een bult koffiepads aangezien ze hier t dubbele kosten!